Poll: Carbon of Titanium Termignoni?

Wat zal ik doen?

  • Carbon

    Stemmen: 40 48,8%
  • Titanium

    Stemmen: 42 51,2%

  • Totaal aantal stemmers
    82
Ik zou carbon nemen.... en verkleuren... WD40 erop spuiten nadien en de uitlaten zijn weer (tijdelijk) donker.

Zo doe ik het na een ritje in DL op de A31 met dB-killers....... _O-

full
 
Leuk dat er zoveel gereageerd wordt, maar het maakt het niet gemakkelijker voor me. Ik denk dat ik toch voor carbon ga. Die meeting 18 april lijkt me ook gaaf. Ik hoop wel dat ik hem dan binnen heb. Zou februari geleverd worden maar ik hoor maar niks van de dealer.
 
Leuk dat er zoveel gereageerd wordt, maar het maakt het niet gemakkelijker voor me. Ik denk dat ik toch voor carbon ga. Die meeting 18 april lijkt me ook gaaf. Ik hoop wel dat ik hem dan binnen heb. Zou februari geleverd worden maar ik hoor maar niks van de dealer.

Op het DCN forum staat een topic van iemand met een Hyper met gescheurde termi's ... en hoe lang het (weliswaar in Italiaanse vakantietijd) heeft geduurd voor hij vervangingsdempers binnen had.
Ik zou er nog eens goed over nadenken.
 
Laatst bewerkt:
Op het DCN forum staat een topic van iemand met een Hyper met gescheurde termi's ... en hoe lang het (weliswaar in Italiaanse vakantietijd) heeft geduurd voor hij vervangingsdempers binnen had.
Ik zou er nog eens goed over nadenken.


Ik kan dat topic niet vinden.. Zou je hier een linkje willen plaatsen? Ben wel nieuwsgierig naar dat verhaal..
 
titanium al the way carbon vind ik mooier maar op lange termijn blijft titanium mooier.
Ja titanium verkleurd ook bij hitte maar dat doet een rvs ook mits de warmte hoog genoeg is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan