Poll: Voor de Stoner fans

Stelling: Casey Stoner zeikt nog meer dan Manneke Pis

  • Ja

    Stemmen: 128 95,5%
  • Helemaal mee eens

    Stemmen: 6 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    134
Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

kan je nog zo goed racen, geliefd zijn bij het publiek vereist hele andere skills, 1 die naar mijn mening Stoner absoluut niet heeft....

Voor degene die gister BBC gemist hebben, intervieuw direct na de race toen Rossi Stoner een hand wou geven ging deze kleine pisvlek zo kansloos tekeer en wijzen met zn vingertje alsof ie gvd de baas van motogp zelf is :r |(

Rossi held,

Stoner superpisvlek ben je.................hoe vaak je ook wint :W

Echt :N
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die hier aan het zeiken is op TS.......

Dit is dus wel ok (als opening van een topic) en als TS een geintje (met dit topic) maakt is het ineens moord en brand.

In dit topic wordt de TS toch ook niet persoonlijk aangevallen?

Pot ketel zwart enzo.

Kom maar op met de reactie's........
 
Sportsphotography u bent met dit topic begonnen en waarom , om weer gezeik over Stoner uit te lokken en niets anders.
Maar als je daar lol aan beleeft dat moet dan maar alleen jammer dat er ook nog zoveel meelopers zijn.
Meelopers zijn mensen zonder eigen mening.
Gelukkig heb ik nog wel een eigen mening en blijf die groenen volgen hoe matig het nu ook gaat.
Wat ik ook mis allemaal kritiek op lorenzo of is iedereen inmiddels wel gewend dat ie er af gaat,en wat te zeggen van dovi zeer goed gereden op een klanten/klepveren fiets.
Zo dat ben ik maar weer kwijt en gelukkig had ik ook nog iets positiefs te melden.
 
Hoho Stoner zeikt de hele tijd en als ik zeik, pies ik naast de pot.
De contradictie zeg en volgens mij heeft iedereen een mening maar na de hegemonie van Stoner die al weer ten einde is wou ik wat leven in de brouwerij brengen.
Immers de Rossi tifosi werden iedere week belachelijk gemaakt en nu open ik de aanval middels een leuke en grappige poll en dan beginnen de Stoner-bots weer te zeiken.
Volgens mij zijn de Stoner fans de grootste meelopers aangezien ze al net zo zeiken als Casey _O- _O- _O- _O- _O- *O* *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Hoho Stoner zeikt de hele tijd en als ik zeik, pies ik naast de pot.
De contradictie zeg en volgens mij heeft iedereen een mening maar na de hegemonie van Stoner die al weer ten einde is wou ik wat leven in de brouwerij brengen.
Immers de Rossi tifosi werden iedere week belachelijk gemaakt en nu open ik de aanval middels een leuke en grappige poll en dan beginnen de Stoner-bots weer te zeiken.
Volgens mij zijn de Stoner fans de grootste meelopers aangezien ze al net zo zeiken als Casey _O- _O- _O- _O- _O- *O* *O* :]

:?
 
jongens jongens jongens (en meisjes)

mn broertje van 5 (die ik niet heb) is nog volwassener...

wat een gezeik allemaal

:+
 
Sportsphotography u bent met dit topic begonnen en waarom , om weer gezeik over Stoner uit te lokken en niets anders.
Maar als je daar lol aan beleeft dat moet dan maar alleen jammer dat er ook nog zoveel meelopers zijn.
Meelopers zijn mensen zonder eigen mening.
Gelukkig heb ik nog wel een eigen mening en blijf die groenen volgen hoe matig het nu ook gaat.
Wat ik ook mis allemaal kritiek op lorenzo of is iedereen inmiddels wel gewend dat ie er af gaat,en wat te zeggen van dovi zeer goed gereden op een klanten/klepveren fiets.
Zo dat ben ik maar weer kwijt en gelukkig had ik ook nog iets positiefs te melden.

Je hebt twee soorten Rossi-fans en waarschijnlijk ook twee soorten Stoner-fans:
1. degene die hier zoveel lol hebben (in dit geval de Rossi-fans) en 2. de rest...
 
Laatst bewerkt:
Rossi zijn motor voor volgend jaar @ Laguna is al bekend...

zwartecross_Rossi_Fiod_2008.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan