Polo (Kleve) geopend op Goede Vrijdag?

Faithy

MF veteraan
3 feb 2006
30.323
13
Weet iemand hier of Polo geopend is vandaag, op Goede Vrijdag?

De Duitsers hebben wel met z'n alleen een nationale feestdag, maar op de website van Polo is niet duidelijk te vinden/lezen of ze nu open of dicht zijn vandaag :?

iemand een idee?
 
Weet iemand hier of Polo geopend is vandaag, op Goede Vrijdag?

De Duitsers hebben wel met z'n alleen een nationale feestdag, maar op de website van Polo is niet duidelijk te vinden/lezen of ze nu open of dicht zijn vandaag :?

iemand een idee?
:Y

ik heb wel een idee ja
 
Weet iemand hier of Polo geopend is vandaag, op Goede Vrijdag?

De Duitsers hebben wel met z'n alleen een nationale feestdag, maar op de website van Polo is niet duidelijk te vinden/lezen of ze nu open of dicht zijn vandaag :?

iemand een idee?

misschien effe bellen? dan weet je het zo
 
:P


ik denk dat de tent dicht is


zou jij werken op een nationale feestdag?
er staat nergens dat ze dicht zijn,en met pasen gaat ook heel Nederland massaal naar de Woonboulevards, dus zo vanzelfsprekend dat ze dicht zijn vind ik het niet :)
 
Immer gerade aus! zeiden wij altijd toen ik nog als strandwacht op Scheveningen werkte O-) :+
 
Tring

* Hallo, Polo Kleve, Wolfgang hier.
* Sind Sie Offen?
* Nein, ich bin ein Einbrecher, jezt Gut?

moraal van dit verhaal: zo verlegen ben je anders ook niet, je komt er wel doorheen :Y

[edit]niet zo'n heel origineel idee geloof ik[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Kum auf, du bist ein grote Meid dus du kannst best wohl ff bellen :Y
Anrufen lijkt me beter, bellen = blaffen (veelgemaakte fout :+)

nog simpeler, als er wordt opgenomen zijn ze open, wordt er niet opgenomen zijn ze dicht *D
Dat hoeft niet, ooit een autozaak gebeld op zo'n halve feestdag: ze namen op dus ik ging er vanuit dat ze open waren. Maar ze waren aan het balansen (als in voorraad inventariseren) B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan