Polo (Kleve) geopend op Goede Vrijdag?

Het is niet ál te groot, maar ze hebben er wel aardig wat liggen :Y
Zijn maar even rondje gereden met de brommerts op zoek naar een plaatje om het gat van Wolves Uitlaat te dichten, tevergeefs _O-
 
Het is niet ál te groot, maar ze hebben er wel aardig wat liggen :Y
Zijn maar even rondje gereden met de brommerts op zoek naar een plaatje om het gat van Wolves Uitlaat te dichten, tevergeefs _O-

Ah, dan gaan we dat eens een keertje checken...
Dank je wel...
 
voorlopig ken je 'dat mens' niet, dus flikker een eind op, internetheldje :')
 
Laatst bewerkt:
Lemmy: gefeliciteerd overigens! Zag in mn agenda dat je jarig bent *O*
 
maargoed, hij is dus dicht, het antwoord is er, dus een slotje is op zn plek, tenzij nog meer mensen zich vandaag af gaan vragen of die toko open is..

:)

toch leuk. Elke mongool mag alles hier vragen, en dan kom ik 's met een vraag omdat ik geen zin heb om naar een buitenlands nummer te bellen om de telefoonrekening omhoog te krijgen en hier misschien mensen zitten die 't gewoon wéten, dat het níèt mag... :W
 
nee, ik heb alleen medelijden :)
maar waarom kom jij nou weer niet maandag? Smoesjes, dat zijn het volgens mij :P
 
nee, ik heb alleen medelijden :)
maar waarom kom jij nou weer niet maandag? Smoesjes, dat zijn het volgens mij :P

Vriendin wil met me naar de paasmarkt in Gorinchem :X :P Dus vandaar dat ik geen pizza kom eten ;) Wel jammer, want ik had net zon zin in pizza :+


overigens, ik heb gister een heel groot stuk van de dijk netjes 60 gereden :o :Y om te kijken of er niet in 1 van die kliko's een flitser zat :') Panische vrienden af en toe... :P

:W geniet van het weer :Y
 
ga morgen offroaden met de nieuwe brommers :9 en maandag een ritje met Gelderland-tourders :) dus vandaag even niet al te veel gereden, want benzine is helaas nog steeds niet gratis, en moeten morgen alleen al 300km snelweg doen om op de offroadplek te komen '( :o

maar jammer! Je kunt altijd nog je vriendin gewoon meenemen! Paasmarkten, daar's geen flikker an man!
 
maargoed, hij is dus dicht, het antwoord is er, dus een slotje is op zn plek, tenzij nog meer mensen zich vandaag af gaan vragen of die toko open is..

:)

toch leuk. Elke mongool mag alles hier vragen, en dan kom ik 's met een vraag omdat ik geen zin heb om naar een buitenlands nummer te bellen om de telefoonrekening omhoog te krijgen en hier misschien mensen zitten die 't gewoon wéten, dat het níèt mag... :W

Ik heb gewoon met de zaaktelefoon gebeld :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan