Post een piccie van je favoriete bochies

in emmen.. erg mooi..

Hmmm, daar woon ik niet zo ver vandaan, ken de bocht redelijk goed, alleen jammer dat het bebouwde kom is.

Deze is officieel ook bebouwde kom volgens mij, maar vooral 's avonds zie je hier bijna niemand.

mac_emmen.jpg
 
Dit is echt mijn favoriet, het ligt in het plaatsje sinderen op de kapelweg.
Helaas is er maar een stukje van de bocht te zien. Filmpjes van deze bocht staan op mijn site voor de liefhebber.

full
 
ik heb er ook nog wel een paar :P bent net ff gewist om een paar piccies te nemen.
Zijn er nog meer mensen die op Moerdijk rijden btw?

bocht%20006.jpg


bocht002.jpg


bocht%20003.jpg


bocht%20004.jpg


bocht%20005.jpg


Deze is in de polder bij Terheijden, voor mensen die er bekend zijn, bij "de Tol"

bocht%20008.jpg


bocht%20010.jpg
 
De bocht achter het circuit in Assen is inderdaad een hele mooie bocht.Heb er nu alleen wel een erg vervelende herinnerin aan. Ben daar twee weken geleden onderuit gegaan.Ik kwam van dezelfde kant als op de foto.M'n GSX heeft twee bomen geraakt en eindigde in de sloot. Hij staat nu erg zielig in de garage ;( !!
Ik lag gelukkig in de berm al stil!!!
 
full


Dit is op het industrieterrein in Ede, leuk stukje bochten. Nadeel is dat niet alle bochten even overzichtelijk zijn. Het rode stukje is leuk om eens een paar rondjes te rijden, de groene bocht is een mooie doordraaier waar je ook goed doorheen kunt kijken, en in de links/rechts slinger waar Lange parkpad staat ben ik met de auto al eens gespind :X
 
Fijne blokjes; liggen weliswaar aan de binnenkant van de bocht, maar toch....

(Afbeelding)
Echt levensgevaarlijk idd die blokjes brrr, stel je nou toch eens voor dat.. uhm dat uhm.. nou dat weet ik ook ff niet maar stel voor ik moet er niet aan denken in elk geval :X :P

Leuke bochtjes allemaal zeg :} moet ook maar eens wat plaatjes gaan schieten *D
 
Heb nu ff geen piccie van favo bocht, maar de bocht komend van de a4 vanuit het westland naar het PPP :9~

Bij Vlist heb je ook een paar mooie bochies na elkaar :9
 
De Lange bocht van de holec :]

full


De korte Bocht van de holec :]

waterratje.jpg


En niet te vergeten wat piccies van Kb Gorinchem :} :} :]
14sep2.jpg

switch-hackwar6.jpg

switch-plat.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik kom net terug vanuit de eifel...

die bochten daar kunnen wij in nederland niet aan tippen...

jezus wat vet...

en de ongeving ook... super mooi... :}
 
Dit is een foto van het industrieterrein van Ulft, dit vind ik persoonlijk nog de minst mooie bocht die op dat heerlijke stukje "circuitterrein" ligt. Maar alleen van deze heb ik een mooie foto.

ulft_017.jpg


ulft_052.jpg


Excusses voor de grote foto.
 
Thnx, en dat kenteken maak ik me nooit zo druk over hoor , als je gaat rijden plak je hem toch ook niet af ???

Neej daar hebben we tegenwoordig van die instrumenten voor die hem wegklappen met een druk op de knop O-)
 
Ik heb er geen plaatjes van maar bij anes hoeve zijn mooie bochtjes, en ze hebben er motorvriendelijke vanrailen geplaatst

Dat stukje is te kort, de bochten zijn te kort, de bochten zijn te snel of te langzaam, de bochten zijn onoverzichtenlijk en er ligt vaak zooi op de weg!

Tis een leuk weggetje, maar niet voor het betere bochtenwerk!
 
Heb trouwens geen goede actie foto's van mij op hoevenlaken, maar hier een piccie van hoe plat je daar kan. Het stukje bij de pijlen rijd ik tegen de grond :)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan