Post een piccie van je favoriete bochies

Mijn stepje :(

full
 
Dit hele gebied barst van de mooie bochten....

beukmap034.gif


Je moet ze alleen wel weten te vinden...... ;)
 
Barneveldseweg bij Nijkerk. Die hele weg is erg leuk (richting Driedorp/Barneveld) maar tegenwoordig 60 km/u dus oppassen voor bakstenen :+
 
laarzen zitten geweldig man. :}

enne kijk ff in de Limburgs circuitje topic.... is niet zo heel ver uit eindhoven he :]
 
Moet ik natuurlijk wel ff het plaatje er goed bij zetten O-) *D

(Afbeelding)

Even voor de duidelijkheid, het is niet die bocht waar de blauwe streep overheen loop, maar alle drie de blaadjes. Ze zijn echt top!

Hee kom jij ook uit Utreg?!
Weet je nog meer bochtjes in de buurt? ik heb er nog wel een 'paar' anders mail me ff, me adres staat in me profiel. (MSN messenger ook)
 
deze vind ik wel leuk...
karlskrona-zweden, net op t punt dat je de stad in rijdt...
aan t eind van de afrit staan haaietanden ;)

full
 
bochtjes in de buurt van Utrecht?? ik hou me aanbevolen om die te gaan rijden :]
 
ik heb er ook nog wel een paar :P bent net ff gewist om een paar piccies te nemen.
Zijn er nog meer mensen die op Moerdijk rijden btw?

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Deze is in de polder bij Terheijden, voor mensen die er bekend zijn, bij "de Tol"

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Ik woon in Terheijden en de bocht bij De Tol is inderdaad lekker, vooral vanuit de richting Zb. Hoek Maar de bocht van de A59 naar de A16 richting Breda is ook niet te versmaden hoor! En natuurlijk Moerdijk... :P En heb je weleens achter Prinsenbeek gereden? Dat is een lekker stukkie om veel te slingeren. En nou ik toch bezig ben; Etten-Leur heefte en stukje rondweg achter een nieuwe wijk liggen. Mag je maar 50 }) , maar wat een bochten!(let op flitskasten)
 
Heeey
Ik kom ook uit utrecht.. maare ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die bochtjes :+
en ja! dat klaverblad van de A27/28 is idd lekker :9

Ja da weet ik nog wel, heb een tijdje terug even achter je gereden door Bunnik. Ik zat toen op een blauwe kawa in een zwart leren pak.

bochtjes in de buurt van Utrecht?? ik hou me aanbevolen om die te gaan rijden

Volgens mij zie ik hier een tochtje aan komen *D :]
 
Ja da weet ik nog wel, heb een tijdje terug even achter je gereden door Bunnik. Ik zat toen op een blauwe kawa in een zwart leren pak.Volgens mij zie ik hier een tochtje aan komen *D :]

Ja dat was jij :)
voor een tochtje ben ik zeker in!
Ik ga nu het nog droog is nog ff snel de weg op :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan