Post hier een pic van je (motor op) paddockstand!!

zal ik mijnsok er dan ook maar op zetten
Foto-VR8HKKMB.jpg
 
toch wel al veel reacties voor zo een zinloos topic is nog maar men eerste topic ook.
Ik heb in de kicxstart van twee edities geleden een paddockstand gezien van valter moto waar de fireblade van toseland opstond maar vind deze nergens terug .....
 
Misschien een hele gekke vraag. Hoe krijg je een motor op de paddockstand. Zet je hem eerst op zijn jiffy, of heb je er 2 mensen voor nodig. Vraag me al een tijdje af hoe je dat doet eigenlijk

Ik doe het lekker alleen en zonder hulpstukjes.
Klap het duovoetsteuntje uit, haak de paddock aan de linker diabolosteun, trek met de duosteun de motor recht en met de ander hand richt ik de paddockstand onder het rechter diabolosteuntje en klap de paddockstand om.

Maar kan me voorstellen dat als je van die universele steunen op de paddockstand hebt, dit wat lastiger zal werken.
 
En sterk dat die dingen zijn. Houd zelfs m’n fiets en nog eens zo’n 80+ kg.... ;)

full



Alleen die burn out wil maar niet lukken...

Veel geluid, maar geen rook........ -O- :+
 
Laatst bewerkt:
Dan moet ik alle weegschalen eens moeten controleren. Ze geven toch écht allemaal dezelfde waarde aan... |(

Dussss... hallo Sinterklaas , je bent vroeg dit jaar.... :W

Geintje hoor :P

en van mijn motor komen zondag wel een paar foto's, mits het beetje knap weer is.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet ik alle weegschalen eens moeten controleren. Ze geven toch écht allemaal dezelfde waarde aan... |(

Dussss... hallo Sinterklaas , je bent vroeg dit jaar.... :W
klopt wel hoor die 80 kilo,

"t is zo te zien maar een heel klein dik mannetje...

:+
 
full

full



Foto's van de vorige eigenaar want trimex heeft nog geen paddock...

tevens ook geen idee wrm ie ze me nie cadeau deed... hij heeft nu een yamaha v1 ( 2000 cc chopper achtig ding van 400 + kilo )

en zo sterk als die dingen zijn hebben die ook een limiet ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan