Post hier een plaatje van je bepakte motor 2

Zo kun je precies genoeg meenrmen voor een lang weekend weg. En je hebt er vrijwel geen last van, er is nog prima mee te sturen en ook op heel hoge snelheid stabiel. Getest op mijn RSV4 RF8)78)7
 

Bijlagen

  • 20200828_082357.jpg
    20200828_082357.jpg
    542,5 KB · Weergaven: 120
  • 20180515_080101_001.jpg
    20180515_080101_001.jpg
    140,7 KB · Weergaven: 116
Laatst bewerkt:
precies, niet iedereen valt onder de noemer superman,

Ik ben blij voor je, serieus! Ben jij formaatje lantaarnpaal of iets "ruimer"?

Helemaal me eens. Maar ja als je geen keus hebt zul je 't ermee moeten doen.

Groot gelijk man! Geniet ervan!:]
Net weer 3 weken met een tentje op pad.
Jazeker ik heb er weer veel plezier van het tentje gehad.

Formaat lantaarnpaal heb ik niet.
Zelf heb ik al de conclusie getrokken dat 115kg iets te veel is. Ik probeer weer onder de 100 te komen.
Nee, een lantaarnpaal HOEF ik ook niet te worden.

Wat ik vooral wil aangeven is dat hoe dik of je bent dat 't vooral aan jezelf ligt.
Afgelopen vakantieperiode weer vaak genoeg gezien dat vetrollen met overgewicht zich aan het volladen zijn bij de frituur.
(en zich dan later thuis afvragen hoe 't komt dat je zo zwaar bent?)

Ondanks dat ik inmiddels wat kilootjes ben kwijtgeraakt, heb ik toch kunnen genieten!
Bijkomend voordeel is dat alle motorkleding ineens weer prima blijkt te passen!! :t
 
Banjer je dan in zo'n hotel in je motorbroek en motorlaarzen rond? Want meer dan een onderbroek en een tandenborstel kan er niet in dat tasje zitten
 
Banjer je dan in zo'n hotel in je motorbroek en motorlaarzen rond? Want meer dan een onderbroek en een tandenborstel kan er niet in dat tasje zitten
Nee, want zelfs die EXTRA onderbroek die heb je niet mee.

Reken effe uit:
Onderbroek is aan 4 zijden te dragen.
Iedere manier van aantrekken is goed voor 2 dagen.
Al met al kan je met 1 onderbroek dus een week wel halen! :X

(daarom houd liefst je motorbroek maar aan om de andere hotelgasten niet in zwijm te laten vallen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan