post hier een plaatje van je bepakte motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klein weekje Zweden gedaan...

20130612_091316.jpg
 
Onderweg naar de Tridays in Oostenrijk (dit is in Beieren bij de Walchensee):



Ergens in het Zwarte Woud:

 
Laatst bewerkt:
Hier een plaatje van m'n Guzzi V35 met bepakking in Oostenrijk.
Zie ook:
500 euro challenge 2013 op naar Italie

Alles waar ik onderweg snel bij moet kunnen en op de camping niet altijd nodig heb in de tanktas.
Tent slaapspullen en kleding in een 75 liter roltas. stoeltje er achter.
Het rijdt prima en het viel me mee dat ik op deze lichte fiets eigenlijk zo goed als niets van mijn bagage mertke, behalve dat bij het einde van de stuur uitslag het stuur tegen de tanktas kwam en de toeter dan wel de start schakelaar werd ingedrukt, en bij het keren op de weg nog al eens per ongeluk toeterde of starte _O-
Maar de bochten op de bergpassen gingen geweldig.


full
 
Hier een plaatje van m'n Guzzi V35 met bepakking in Oostenrijk.
Zie ook:
500 euro challenge 2013 op naar Italie

Alles waar ik onderweg snel bij moet kunnen en op de camping niet altijd nodig heb in de tanktas.
Tent slaapspullen en kleding in een 75 liter roltas. stoeltje er achter.
Het rijdt prima en het viel me mee dat ik op deze lichte fiets eigenlijk zo goed als niets van mijn bagage mertke, behalve dat bij het einde van de stuur uitslag het stuur tegen de tanktas kwam en de toeter dan wel de start schakelaar werd ingedrukt, en bij het keren op de weg nog al eens per ongeluk toeterde of starte _O-
Maar de bochten op de bergpassen gingen geweldig.


[afbeelding]


onderschat de kleine Guuztjes niet :)

je hebt ongeveer dezelfde belading als ik:
in de roltas alles wat met kamperen te maken heeft + stoeltje,
in de tanktas eten en drinken en spul dat onderweg vlot bereikbaar moet zijn
in de zijtassen kleren & badkamergerief

Jura (mei)2013:



 
hierboven gemeld; een klein weekje zweden.. hoe doe je dat? ik doe er al een halve week over om er te komen.. :$
 
Vanmiddag de nieuwe tas even getest, moet zo helemaal goedkomen.

Komende maandag eerst 3 nachten naar Luxemburg en daarna 4 nachten in de Eifel :P

full
 
Bagage voor een weekendje Ardennen op bezoek bij de Scouts. Tent had ik niet nodig, die stond al klaar. Het veldbedje was voor extra comfort. Kon gerust een week blijven met de zooi die ik allemaal mee had.

full
 
Laatst bewerkt:
Ténéré naar de Noordkaap (en terug):

DSC_0058_zpsaa13b312.jpg

DSC_0263_4_5_fused_zpse1dd5983.jpg


Tanktas (met spanbanden aan het frame), topkoffer, Ortlieb zijtassen en een HG tas op de duozit.
 
full


Zo met deze bepakte cbf richting italie speciaal voor stelvio en toevallig op de route liggende jaufenpas. weer richting oostenrijk voor een 13 daagse vakantie.
 
Ze hangen redelijk lag maar is wel standaard zo maar in het weekend met zijn tweetjes er op de grond niet geraakt.
De vrienden achter mij vroegen zich inderdaad ook af of ze aan de grond konden.
Maar niet gelukt.


Ligt het aan mij of hangen die koffers HEEL laag?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan