Post hier foto's van jouw sleutelplek

deejay

Die hard MF'er
9 mrt 2008
546
1
Dokkum
Ik ben op dit moment druk bezig om in een hoekje van mijn loods een heuse motor sleutelplek in te richten.

Vandaag nog deze gekocht...

P1010770.jpg


ik wil deze aanpassen zodat hij ongeveer zo wordt als op deze afbeelding..


FT_133_M_a_PP.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wyb
Ik vind het ook wel wat hebben een soort spin tegen het plafond aan.
Is weer eens wat anders dat alles evenwijdig willen hebben wat toch niet perfect lukt voor de gemiddelde amateur
Als je het, direct van onder af ziet is het ook gelijk. Afstandsbuizen en de bedrading zijn exact op dezelfde lengte. En de Led-balken heb ik ook exact op de zelfde lengte van de verdeeldoos opgehangen.
Maar weet je, ik kom in de garage om te sleutelen met goed licht erbij. En dat heb ik nu! Plafond staren doe ik wel als ik ver in de tachtig ben, nu geen tijd voor gelukkig. Voor iemand die dagelijks dit soort werk doet kan het storend zijn, maar ik ben een amateur in deze zaken.
 
Ik zou hier ook graag foto's van mijn sleutelplek willen posten maar die is nu zo rommelig dat je denkt "hoe is het mogelijk dat hij daar een motor aan het bouwen is?" :')

Juist een nieuwe LED armatuur gehangen zodat ik wat meer verlichting heb, maar het ziet er nogal vreemd uit. Wel helpt het wat.
Vanavond even opruimen nadat mijn nieuwe kolomboor binnen is. Dan even een plaatsje zoeken.
Na een maand of 2 (als de transalp klaar is) zou er terug een auto staan en gaat de transalp in het tuinhuis schuilen.

(foto's volgen vanavond)
 
Ik zou hier ook graag foto's van mijn sleutelplek willen posten maar die is nu zo rommelig dat je denkt "hoe is het mogelijk dat hij daar een motor aan het bouwen is?" :')

Juist een nieuwe LED armatuur gehangen zodat ik wat meer verlichting heb, maar het ziet er nogal vreemd uit. Wel helpt het wat.
Vanavond even opruimen nadat mijn nieuwe kolomboor binnen is. Dan even een plaatsje zoeken.
Na een maand of 2 (als de transalp klaar is) zou er terug een auto staan en gaat de transalp in het tuinhuis schuilen.

(foto's volgen vanavond)
Gewoon doen. Die van mij is op dit moment ook niet om aan te zien....

Bekijk bijlage 622449EA-EFE3-479E-B458-81764F641EBD.jpeg
 
Jouw hokje is wel beter ingericht dan die van mij :) (ps: ik mocht de garage even lenen, dus dit is maar tijdelijk)
Ben nu wel blij dat ik zoveel ruimte heb want anders schiet het nooit op.
Eerst was er maar een enkele TL buis (die op het einde) in de 2de foto, en een lelijke gloeilamp die 0,0 lichtopbrengst had.

(is niet mijn stulpje maar die van mijn ouders hé, heb nogal geluk dat ik er gebruik van mag maken :P)
 
Terug
Bovenaan Onderaan