Post hier je bezwaarschrift

Oké ik zit nu al in mijn hoofd met een bewaarschrift die ik moet gaan schrijven in de toekomst. De situatie is zo dat ik waarschijnlijk vandaag op twee punten op de a67 geflitst ben bij HMP 34,5 en HMP 25,4.

Nu zeggen meerdere mensen dat ik bezwaarschrift aan kan tekenen omdat ik niet hoeft te betalen voor 1 en dezelfde overtreding op één dag.

En als ik bewaarteken ik het win, MAAR wel de hoogste moet betalen.

IN hoeverre is dit waar???

ZO JA, wat schrijf ik in het bezwaarschrift????


Thanks

Je mag niet bekeurd worden voor 2x hetzelfde strafbare feit. Dus bijv. bij het vergeten van de APK, de ene komt voort uit de bestanden van de RDW en de andere bekeuring omdat de politie toevallig staat te controleren. In jou geval pleeg je 2 verschillende strafbare feiten op verschillende punten, lijkt me niet dat je die geseponeerd krijgt ;)
 
Oké ik zit nu al in mijn hoofd met een bewaarschrift die ik moet gaan schrijven in de toekomst. De situatie is zo dat ik waarschijnlijk vandaag op twee punten op de a67 geflitst ben bij HMP 34,5 en HMP 25,4.

Nu zeggen meerdere mensen dat ik bezwaarschrift aan kan tekenen omdat ik niet hoeft te betalen voor 1 en dezelfde overtreding op één dag.

En als ik bewaarteken ik het win, MAAR wel de hoogste moet betalen.

IN hoeverre is dit waar???

ZO JA, wat schrijf ik in het bezwaarschrift????


Thanks


:?

ga niet zo te werk zoals je hier een bericht plaatst want dan krijg je er een boete bij voor vage sjit.... :P :W
 
Laatst bewerkt:
owke even het bericht ergens anders uit MF.

Uhm advies nodig onder diegene die ook wel vaker beboet zijn door vrouwe Justitia. Kunnen ze staan flitsen tegelijk op een traject binnen een straal van 15 km. Heb ik namelijk nog nooit meegemaakt.
Want als ik het zo lees hieronder vind ik het ineens aardig nat worden onder mijn voeten. Ik namelijk terug van Deurne naar Eindhoven. En voorbij geldrop afslag zag ik hem te laat.
:( Alleen nu zie ik net op flitsservice dat ze voorbij Shell station Someren ook stonden. 10 km terug dan wel te spreken.

Kan zoiets op een gelijk tijdstip binnen zo'n korte straal of is dit waarschijnlijk erg onzeker en niet mogelijk??????

Anders gezegd.

Kun je op hetzelfde tijdstip geflitst zijn op 2 posities binnen een straal van 10 km???

Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt namelijk :(

full
 
Het is zo dat je alleen 2 bekeuringen 'op dezelfde dag' kunt krijgen voor een snelheidsovertreding als het in 2 verschillende zones is gebeurd (bijvoorbeeld: 80 weg, 90 weg, 100 weg, 120 weg, etc.) Twee keer op een 100 weg zal niet gaan werken, je zal waarschijnlijk enkel de hoogste krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Oké ik zit nu al in mijn hoofd met een bewaarschrift die ik moet gaan schrijven in de toekomst. De situatie is zo dat ik waarschijnlijk vandaag op twee punten op de a67 geflitst ben bij HMP 34,5 en HMP 25,4.

Nu zeggen meerdere mensen dat ik bezwaarschrift aan kan tekenen omdat ik niet hoeft te betalen voor 1 en dezelfde overtreding op één dag.

En als ik bewaarteken ik het win, MAAR wel de hoogste moet betalen.

IN hoeverre is dit waar???

ZO JA, wat schrijf ik in het bezwaarschrift????


Thanks
Kijk, dat is mooi. dat zou betekenen dat wanneer ik om 3:00 bijv. gepakt wordt voor snelheid, ik tot 24:00 de tijd heb om ongeneerd hard te rijden, nog legaal ook :}
 
Het is zo dat je alleen 2 bekeuringen 'op dezelfde dag' kunt krijgen voor een snelheidsovertreding als het in 2 verschillende zones is gebeurd (bijvoorbeeld: 80 weg, 90 weg, 100 weg, 120 weg, etc.) Twee keer op een 100 weg zal niet gaan werken, je zal waarschijnlijk enkel de hoogste krijgen.

Ergens zwart of wit feitelijk beschreven??? OWWWWWWWWWW dan voel ik me opgelucht want is idd beide op de a67 binnen 10km.

Ik krijg dan waarschijnlijk automatisch de hoogste van de twee?
 
Het is zo dat je alleen 2 bekeuringen 'op dezelfde dag' kunt krijgen voor een snelheidsovertreding als het in 2 verschillende zones is gebeurd (bijvoorbeeld: 80 weg, 90 weg, 100 weg, 120 weg, etc.) Twee keer op een 100 weg zal niet gaan werken, je zal waarschijnlijk enkel de hoogste krijgen.

En van waar die wijsheid? Je kan op een dag zeker meerdere bekeuringen krijgen. Dat maakt niets uit. Je kan alleen niet twee keer voor hetzelfde feit bekeurd worden.

Dus twee keer op een weg waar een max. snelheid van 100km/u geldt op dezelfde dag, geen enkel probleem. Immers zal het tijdstip anders zijn, en, in geval van een flitser het fotofilmnummer, of in geval van een constatering door een agent het verbalisantennummer.

Dus twee verschillende verbalen, op een andere plaats met een andere tijd. Dan krijg je ze gewoon beide...

In het geval van Biondo Dio, zou het wel heel zuur zijn. Kan me niet voorstellen dat men dat zou doen, maar het is natuurlijk niet dezelfde plaats, en de tijd is ook niet hetzelfde...

In ieder geval reden om in beklag te gaan. En niet eerst betalen. Dit hoeft namelijk niet bij een administrtieve sanctie. Dan kun je, binnen 6 weken na dagtekening, zonder betalen in beklag gaan...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat al deze weloverwogen bezwaarschriften een diepe indruk zullen maken en zullen leiden tot ingrijpende herstructerering van het justitieel systeem.
Als dit topic inderdaad succesvol blijkt staat ons niets meer in de weg om effectief de strijd aan te knopen tegen files, slecht weer en overmatig gebruik van de wereldwijd inkt-verslindende hoofdletter "W" :+

Yep, tis net zoals met sollicatiebrieven, ff wat van internet afhalen, wat gegevens veranderen en voila : hier ben ik.

Toevallig koekeloeren HR managers ook internet :)

En die gasten van justitie doen dat ook :+
De bekende big brother is watching u, of je het er uiteindelijk beter vanaf breng valt te bezien. Dan zou ik tog ff het vonnis/jurisprudentie willen zien. En daarna pas een dergelijk vb bezwaarschtift gebruiken.
 
Tis i.i.g. wel een heksenjacht, want stonden er vandaag voor de derde dag op een rij op de a67 alleen nu nog een later tijdstip.

Maar maak ik nu wel of geen kans? Of mag het wel of niet?
 
En van waar die wijsheid? Je kan op een dag zeker meerdere bekeuringen krijgen. Dat maakt niets uit. Je kan alleen niet twee keer voor hetzelfde feit bekeurd worden.

Dus twee keer op een weg waar een max. snelheid van 100km/u geldt op dezelfde dag, geen enkel probleem. Immers zal het tijdstip anders zijn, en, in geval van een flitser het fotofilmnummer, of in geval van een constatering door een agent het verbalisantennummer.

Dus twee verschillende verbalen, op een andere plaats met een andere tijd. Dan krijg je ze gewoon beide...

In het geval van Biondo Dio, zou het wel heel zuur zijn. Kan me niet voorstellen dat men dat zou doen, maar het is natuurlijk niet dezelfde plaats, en de tijd is ook niet hetzelfde...

In ieder geval reden om in beklag te gaan. En niet eerst betalen. Dit hoeft namelijk niet bij een administrtieve sanctie. Dan kun je, binnen 6 weken na dagtekening, zonder betalen in beklag gaan...
Misschien als je geflitst bent dat het wel zo is, maar als je aangehouden wordt krijg je alleen de hoogste van de twee, behalve als je in 2 zones te hard hebt gereden (dat had ik destijds) dan krijg je er twee B|
2 keer geflitst worden is wel enorme pech, misschien dat je op de 2de korting krijgt? _O-
 
Misschien als je geflitst bent dat het wel zo is, maar als je aangehouden wordt krijg je alleen de hoogste van de twee, behalve als je in 2 zones te hard hebt gereden (dat had ik destijds) dan krijg je er twee B|
2 keer geflitst worden is wel enorme pech, misschien dat je op de 2de korting krijgt? _O-

En jij zegt gister nog dan hoef je er maar 1 te betalen :( :( :( ?
 
KEEP IT KUMMING!

het heeft me vaak geld gekost en als ik dit dan lees wordt ik er toch weer wat blijer van.
mischien dat ik de volgende keer geld kan bespaaren door dit meerstelijke topic!


:} :} :}

GR NEMO!
 
Terug
Bovenaan Onderaan