Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel even een pufje zodat hij zich zet. Daarna ventiel er uit draaien want anders vecht je niet alleen tegen buiten maar ook binnenband
Precies dat.Zonder lucht in de binnenband heb je grote kans dat hij tussen velg en buitenband klem komt, of tussen de bandenlichter en de buitenband.
En dan krijg je een gat zoals op je foto.
Een beetje lucht erin zodat hij rond staat is genoeg, en dan heb je er geen last van verder.
Maar met het binnenventieltje er in kan je geen ventieltrekker gebruiken. En dat is nu juist zo makkelijk.
En dat zegt een bandenboerWat doe je daarmee bij een binnenband?
waarom kan dat niet?. mijn ventieltrekker gaat op de buitendraad van het ventielMaar met het binnenventieltje er in kan je geen ventieltrekker gebruiken. En dat is nu juist zo makkelijk.
je hebt ventieltrekkers die je op de plek van het binnenventiel draait, voor binnenbanden.
Ik monteer de binnenband tegelijk met de onderste randInderdaad.
Het is bij sommige wielen gewoon een drama om het ventiel van de binnenband door het ventielgat van de velg te krijgen. Zeker bij haakse ventielen.....
En dan is de ventieltrekker echt een uitkomst.
Je plaatst de ventielmoer al op de trekker, steekt deze door het gat, en draait hem in de binnenband. Die leg je op de spaken.
Dan monteer je op de machine de onderste rand van de motorband en stopt dan vlak voor het ventiel. Montage-arm omhoog doen, binnenband op zijn plek leggen, en via het ventielgat trek je aan de ventieltrekker. Als het ventiel er door is draai je de ventielmoer er op, en dan pas haal je de trekker weg. Dan blaas je de band op om te controleren of deze goed in de velg zit, en als dat goed is monteer je de bovenste rand van de band. Opblazen en klaar.
Hier zie je versie van Motorlook.nl
Als je dagelijks met je handen werkt / motor rijdt - handschoenen aan/uit - dan lijkt mij dat een minder comfortabele oplossing.En anders gewoon afgeschaafde vingerknokels enkele dagen(weken) laten genezen en klaar
Je trekt de binnenband mee door het ventielgat.
Ik vervang banden uitsluitend op een bandenapparaat, misschien dat dat nog wat verschil maakt in gemak van zo'n trekker, de bekjes die de velgrand vasthouden drukken de band ook wat omhoog, op een brede velg maakt dat niet uit, op een smal 21inch velgje blijft er weinig ruimte over om een binnenband op zn plek te vrotten.
Wij hebben een grote olieopvangbak, zat ook andere afgewerkte olie in. Dus nee, was niet mogelijk.Kon je die rode olie niet gewoon terug in de versnellingsbak gieten?
Of was het opvangrecipient niet van de zuiverste?
Ik wilde ooit een keer meteen na een nachtdienst olie van de auto verversen. Dus snel auto op de brug, brug omhoog. Wat vreemd, aftapbout is nu inbus? Nou ja, zal wel. Hmmm, rode olie?
Ik had dus de olie van de automaatbak afgetapt. Geen ATF olie dus probleem!
Les geleerd, nooit vermoeid direct na een nachtdienst een klus doen, eerst slapen.
Als jij van een dagdienst thuiskomt op hetzelfde tijdstip als iemand met nachtdienst dan zijn er de volgende opties:Ik heb geen ervaring met nachtdienst, maar als je daarvan thuis komt dan is dat toch dezelfde tijd als dat ik van dagdienst thuis kom?
Ik doe altijd savonds dat soort werk
Dan zal ik je zeggen dat je niet weet waarover je praat!Ik heb geen ervaring met nachtdienst, maar als je daarvan thuis komt dan is dat toch dezelfde tijd als dat ik van dagdienst thuis kom?
Ik doe altijd savonds dat soort werk
S nachts wakker zijn fuckt nogal met je. Meer dan een dagdienst.Ik heb geen ervaring met nachtdienst, maar als je daarvan thuis komt dan is dat toch dezelfde tijd als dat ik van dagdienst thuis kom?
Ik doe altijd savonds dat soort werk
Vooral als je als escort werktS nachts wakker zijn fuckt nogal met je. Meer dan een dagdienst.