PPP & A4 deel 3

Leuk man!...

Zou d'r weer wat leven in de brouwerij komen???
 
Waha gisteren na de mm nog ff geweest geen zwanen en fazanten te zien. Heb me heerlijk vermaakt :} :} :}
 
Zon zwaantje hoe lang moet dat nou in de oven O-)
Je moet wel ff zn nek dr af trekken, deze is dan weer lekker om te grillen of natuurlijk de bbq.

De rest, ff de over voorverwarmen op zo'n 150 graden. Dan de pino dr in, 45 min. laten warm worden en klaar ben je. Smikkelen maar
 
als je de snelweg opdraait vanaf PPP is die buitenste bocht idd kut, lijkt wel of er allemaal kleine kuiltjes in t midden zitten ofzo, tis iig nie vlak, binnenbocht is veel beter
 
Ik was vanavond even op de weg.. Wederom mooie filmpjes gemaakt..

@Ohjajoh; Volgens mij hebben wij een tijdje samen gereden tijdens de MM.

Ik was die leuke jongeman op mijn grijs zwarte Thunderace, we hebben op de heenweg nog gezwaaid..... O-)

het zou zo een slechte contactadvertentie kunnen zijn.

Volgens mij hebben we in de Meern ook nog samen het verkeer op gehouden, maar dat weet ik niet zeker.

Anyway: :W
 
Vandaag ook nog ff einde A4 geweest....heb je geen last van die trage koekblikkers, dan zijn het wel die verdomde fazanten die midden in je bocht besluiten over te steken :( B|
 
@kokkie: _O-


Oja weet iemand hoe ik een 25kw kit uit een gsxr1100 krijg? Kwam erachter dat die er nog in zat. B|
 
Vandaag aangehouden op de PPP door een KLPD'er in zon vette volvo in landskleuren...en maar bleren door die megafoon stoppen ad kant of zoiets...


En wie stapt daaruit...


fking lijer _O- _O- _O- _O- _O-


Schrok me de tiefus.


Was natuurlijk niet nodig omdat die kleuren op mijlen afstand te zien zijn en ik ze dus allang in de gaten had. Daarbij ben ik meer een 25 kw rijder


Fking lijer...jij komt nog wel 8-) 8-) 8-) _O- _O- _O-


Hij was goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddddddddd! :Y
 
Laatst bewerkt:
maar 125 euries voor 5 sessies Zandvoort is niet duur ;)

Succes Maandag mrx ;)


Eigenlijk spijt dat ik het Tjang verteld heb ;)

Zal het nog vaak moeten horen van Tjang... 8-)


Als ik je nickname mag vermelden moet je het ff melden mr x ;)
 
Laatst bewerkt:
maar 125 euries voor 5 sessies Zandvoort is niet duur ;)

Succes Maandag mrx ;)


Eigenlijk spijt dat ik het Tjang verteld heb ;)

Zal het nog vaak moeten horen van Tjang... 8-)


Als ik je nickname mag vermelden moet je het ff melden mr x ;)

hehehe en ik heb een geheugen van een olifant }) })
en als het weer mee zit ga ik ook naar zandvoort :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan