Programma "Op weg" nu op rtl4

Mr Ducati

Die hard MF'er
22 jun 2001
264
0
Amersfoort
Straks een stukje van gevaarlijk rijgedrag op de motor...

Ben benieuwd hoe ze het motorrijden gaan afkraken :(
 
Laatst bewerkt:
dat is leuk.. motorrijdertje volgen met de heli.

een hele eer voor je als motorrijder, als je ze met de heli volgen
doet me aan dit topic denken : politieheli naait me erbij!

die inhaalactie van daarnet, tussen twee auto's door? is dat echt zo gevaarlijk? ik doe het ook wel eens als de weg breed genoeg is..
 
Laatst bewerkt:
Haha

LEVENSGEVAARLIJK WAT DIE JONGENS DOEN
KIJKEN OF WE DE MOTORMANIAK BIJ KUNNEN HOUDEN


bla bla bla, stemmingmakerij...
 
er zou iets aan al die programma's gedaan moeten worden...

als ik me ergens aan kan op laten naaien, is het wel zo'n hyper presentator die doet alsof hij met een kinderverkrachter te doen heeft :(
 
hahahaahha

Henk de wegpiraat


jeezus, te zielig voor woorden. ik heb er echt geen woorden voor
 
Wel een ongelovelijke Henk :P Wel het type dat door natuurlijke selectie vanzelf wordt uitgeroeid, rechts langs een linksafslaande vrachtwagen is niet echt handig volgens mij
 
ik kijk ook, wat een kutpresentator. Mocht die gast sowieso al niet. Maar nu ...
Gaat die presentator ook nog waarschuwen :o

"Hij rijd elke morgen tussen ????? en Lunteren, dus kijk uit"

Om hem meteen maar helemaal te naaien. (politie)
 
Wat irritant zeg die presentator.. 'je vind het nogal grappig he', 'nogal gevaarlijk he?', 'Henk onze coureur'.. verschikkelijk kleinerend zeg. alsof ie tegen een 5 jarig jochie staat te praten.

ik zou helemaal niet met die presentator in gesprek zijn gegaan. gewoon weglopen.
 
nou hij maakt het toch wel een beetje te gek hoor als je het mij vraagt.

in ieder geval géén goeie reclame voor motorrijders in het algemeen. als die sukkel dan al toestemming geeft om met z'n kop op tv te tonen, laat em dan alstjeblieft zo slim zijn om 'ja, idd, ik ga nu toch maar netter rijden' (ofzoiets) te zeggen.
 
Haha dit is beter dan 'De Leukste Thuis' !

Over een verdrijvingsvlak zonder tegenverkeer en stilstaande auto's op z'n eigen weghelft, stilstaand file'tje bij stoplicht inhalen, inhalen over doorgetrokken streep zonder tegenverkeer etc. etc. Wat gevaarlijk.

Ik denk dat z'n snor 'm meer gevaar oplevert.
 
Tjoh dat viel allemaal nog wel mee

Alleen door rood rijden zie je mij niet zo snel doen.

Verders,als er een wittelijn ligt dan ligt er toch ook asfalt dus kan je er rijden })

Die presentator denkt ook dat ie alles is,DE EIKEL

Als ik zo toegesproken werd door hem,dan had ik hem niet eens tewoord gestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan