Programma "Op weg" nu op rtl4

'kent u nog een wegpiraat die we de volgende keer met zijn rijgedrag kunnen confronteren?'

-jah! het halve motor-forum :P
 
en ook nog even vertellen dat hij elke dag die route rijd en op welke tijd :(

kun de coppers er vast gaan staan en de eigen rechters hun messen slijpen.
 
Zullen we een speciale MF meeting organiseren en dan deze TV eikels uitnodigen...

:+
 
hee die gozer ken ik, we rijden samen nk minibiken. Hij is net gister nederlands kampioen geworden. ook op zo'n klein motortje rijd ie lekker door.......
 
nou hij maakt het toch wel een beetje te gek hoor als je het mij vraagt.

in ieder geval géén goeie reclame voor motorrijders in het algemeen. als die sukkel dan al toestemming geeft om met z'n kop op tv te tonen, laat em dan alstjeblieft zo slim zijn om 'ja, idd, ik ga nu toch maar netter rijden' (ofzoiets) te zeggen.
Hij zag er niet uit als het slimste jongetje van de klas zal ik maar zeggen.
 
het is maar goed dat ze mij nooit gevolgd zijn ;)

maar die SNOR sssssssssssjezeus dat was wel errug fout, ik zou zeggen SNOR eraf of RIJ ontzegging.

zaten idd aantal echt foute akties tussen. zoals vrachtwagentje inhalen aan de rechter kant !!!!
 
Ha ha ha tjonge jonge wat een looser met zo,n snor gaatie later
bij de motorplicie wedden.... of istie d,r stiekum opgeplakt ??

zeer slaap verwekkend materiaal verder allemaal,,,,,,,,,,,,,,,,

Gister al zo,n kut programma nou deze weer trek maar weer es een blikkie open

:Z
 
Zal het jullie echt een zak uitmaken dat hiermee het imago van de motorrijder slechter wordt?

Weet je wat het is? als er bij blik op de weg een vette BMW 200+ over de snelweg racet of een civic met 110 door de bebouwde kom, dan hoor je daar nooit wat over.. jah 'wat een klojo van een bestuurder zeg'.. maar niets over automobilisten in het algemeen.

als er een keer een motorrijder iets fout doet hoor je meteen: 'die motorrijders rijden zo hard/gevaarlijk'.. generalisatie ten top. en nee, het zal me dus me reet roesten wat dit met het imago van de gemiddelde motorrijder doet.
 
nou hij maakt het toch wel een beetje te gek hoor als je het mij vraagt.

in ieder geval géén goeie reclame voor motorrijders in het algemeen. als die sukkel dan al toestemming geeft om met z'n kop op tv te tonen, laat em dan alstjeblieft zo slim zijn om 'ja, idd, ik ga nu toch maar netter rijden' (ofzoiets) te zeggen.

Dan istie iig eerlijk...hij zegt iig niet wat de brave burger graag horen wil.
Wie van ons zou zijn leven nu eigenlijk wel beteren?... na de laatste laser boete heb ik exact 300 mtr. rustig gereden. (ff buiten bereik van dat ding komen ;) ), komt nog bij dat de reputatie van motorrijders toch al te wensen overlaat
...met andere woorden...fuck it O-)
 
na de laatste laser boete heb ik exact 300 mtr. rustig gereden. (ff buiten bereik van dat ding komen ;) ), komt nog bij dat de reputatie van motorrijders toch al te wensen overlaat
...met andere woorden...fuck it O-)
Tja... hoe zou dat toch komen naast selectieve berichtgeving. :X
Overigens vond ik dat gastje een enorm Beavis & Butthead gehalte uitstralen...
Een flink aantal van zijn acties op de motor vond ik ook niet echt slim... om me nog maar voorzichtig uit te drukken.
 
Ben altijd zeer blij dat het juist zulke halve zolen op tv komen. Kan ik tenminste aan mijn vriendin zeggen dat juist ik niet zo rij. *D Hij had wel erg stomme acties. Daarnaast zag ik ook nog een kinderwagen bij hem thuis. Het zou je vader maar wezen. '(

We rijden vast allemaal wel eens stom, maar dit sloeg in mijn ogen alles. Wie haalt er nou een vrachtauto van rechts en in een bocht in. Kan me nog een filmpje herinneren van die jonge gozer bij Blik op de Weg. Deze gozer reed ook als een wezenloos. De camera-auto achter hem kon hem gewoon niet voorbij komen. Nu mag hij lekker zuigen aan een rietje.

Hoop dat ze hem binnenkort pakken voordat hij met zijn stommiteiten een ander meeneemt. :(
 
"deze helicopter heeft een kruissnelheid van 210 km/h dus ik hoop dat ik hem kan bijhouden!" :r
die gs500 rijd nogenees 210 dus dat moeten ze wel bij kunnen houden
en kruissnelheid is volgesmij geen topsnelheid (of is dat de term in de vliegtuigenwereld?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan