M'n VX800 (remmen en achterveren) de tuin, m'n huis (schilderwerk)De GSX, m'n K1100 project, de Trabant, m'n badkamer, m'n antieke caravan en dan alle onderhoud aan de gewone voertuigen en dingen nog.
Wel een heel beknopte samenvatting van al je avonturen (aanpassingen) aan de GS. Maar we gaan vrolijk verder met lezenIk heb een Suzuki GS1000, die heb ik nu zo'n 20 jaar, zo'n 15 jaar geleden heb ik hem verbouwd, een jaar of 5 later wat meer vermogen gegeven, daarna nog wat veranderd, toen ook dingen in het frame veranderd, en toen het frame weer laen poedercoaten.
Nu dacht ik dat het tijd was om eens serieus naar de vering te kijken. Andere achterveer gekocht, maar die past niet echt, ontstekingsmodule en accu zitten in de weg, dus nu moet er weer het een en ander veranderd worden.
Het houdt niet op lijkt wel..
Nu was ik nieuwsgierig of er nog meer zijn die dit probleem hebben?
Er is altijd wel wat te verbeteren...
en dan heb jij als ambtenaar nog ongeveer 39 uur in de week meer vrije tijd dan de rest hierDe GSX, m'n K1100 project, de Trabant, m'n badkamer, m'n antieke caravan en dan alle onderhoud aan de gewone voertuigen en dingen nog.
Nu was ik nieuwsgierig of er nog meer zijn die dit probleem hebben?
Niet verkopen!Ik heb een Z1000 A2 in de schuur staan. Jaren terug rijden de schuur in gereden met het idee deze te restaureren, maar ja nog niets van gekomen. Begin met de gedachte te spelen om hem eventueel maar te verkopen. Ik weet het zelf eigenlijk ook nog niet...