psychopatje stapt toch maar weer op..

psychopatje

MF veteraan
21 apr 2007
1.502
0
ik weet t,ik weet t, jullie zullen wel denken wat een draaikont is die psychopaat...

en gelijk hebben jullie! })

maar sinds gisteren is patje weer eigenaar van een soort van motor...

patje is nog steeds bang voor zijn rijbewijs maar hij zal eerder een bekeuring krijgen voor t verkeer ophouden dan te snel rijden met dit ding..

nou ik zal jullie niet langer in spanning houden,het is een Honda cm400t uit 1984 geworden :}

[~[url="http://img373.imageshack.us/img373/9127/p1030529ed5.jpg"]afbeelding~][/URL]


deze schoonheid heb ik in de buurt van den helder opgehaald en ben gister ermee naar huis in lelystad gereden.

de top zal wel rond de 120/130 liggen maar dat vind ie niet zo leuk,dus patje is met een gangetje van 90/100 naar huis getokkeld :]


helemaal vlekkeloos verliep dat overigens niet:

na een half uurtje gereden te hebben hield de toerenteller ermee op :?

verder is de ketting er een keer of 5 afgelopen :X

was wel effe schrikken maar toen ik doorhad dat t aan de ketting lag en niet aan t blok was ik opgelucht en kon ik,hetzij voorzichtig,mijn weg toch nog naar huis vervolgen.

verder start dat ding in 1 keer en schakelt t ook nog wel soepel.

alleeen zweet ie wat olie hetgeen de nodige vreemde blikken bij het verkeerslicht opleverde toe er een druppeltje op de hete uitlaat viel en er dus wat rook uit t vooronder kwam :+

verder rijd ik op slicks wat met dit mooie weer geen enkel probleem oplevert *D


vandaag kettting ff gespannen en nu diurf ik de stad weer uit zonder bang te hoeven zijn vooor vette vingers :P

t doet me echt denken aan n eerste puchje dat was ook zon apparaat met gebruiksaanwijzing,patje is helemaal happy en doet gelukkig weer mee met t motorrijden :]

iedereen veel veilige kilometers toegewenst en tot spots!!!
 
Wat een karakter heeft die bike!

En nou niet meer stressen over bekeruingen en zo he?! Gewoon lekker :]
 
Gefeli. met je (goedkope(zie verkooptopic)) aankoop, en vele leuke KMmetjes gewenst. :]
 
Lekker man, je kan in ieder geval weer lekker de weg op zonder dat je het benauwd krijgt zoals in een koekblik... ;)
Veel plezier ermee en zorg voor nieuwe sloffen anders vinden we je naam straks terug in een heééél ander topic (en daar zitten we niet op te wachten). :N
 
@psychopatje:
Wat voor maat is je achterband?
Heb er misschien wel een winterdoorkomertje voor liggen(wel even zelf van de velg (laten) halen)).
PS: gewoon gratis en voor niets :Y
Gezien ik wel eens naar Almere rijdt, kan ik het ook nog eens langs komen brengen.
Ik woon zelf in Hoorn.


:):
Motorcycle service manuals for download, free!

Het Honda_400-450cc.Twins_78-87 Manual voor de CM400 staat onder een foutieve naam in de lijst op die website, je vind hem onder de naam; Honda_450.500cc.Twins_78-87
 
Laatst bewerkt:
Ben ondertussen uit bed :D, en heb net naar de band gekeken.
Metzeler 4.00 H 18" met in het midden 3mm profiel(minder dan dat ik dacht -O- )
Weet niet hoe slecht jou achterband is, maar misschien dat je met deze wat kan.
 
Is toch net een bike voor jou!? Als hij het goed doet wil je hem nooit meer kwijt en anders vloek je hem stijf. Lijkt net iets voor jou! ;) :+ Geinig zo,n sleutelmotor,...
 
Lijkt me ook een veilige snelheid voor zo,n ding, 90
Veel motorplezier.
 
Loser op het ene moment zitten te janken dat je ermee ophoudt en nu blablabla nieuw topic ik ben zo zwak om kracht achter mijn beslissingen te zetten. Maar je zegt het zelf al draaikont maar dat vind ik wat te zwak uitgedrukt.

Veel plezier trouwens ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan