R1 voor beurt, dus "leenmotor" WHAAAAAA

Op zaterdag 23 maart 2002 06:23 schreef zut het volgende::} :} :}

Trouwens wel een ongelogelijke kut dealer :( Wie is het? Heeft ie weer een paar planten minder })

Ben jij je soms aan het voorbereiden op 1 of ander vreselijk ongeluk :? ;)
 
Misschien had je liever zoiets meegekregen.
WHOEAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!
BMW_C1_Bigbox_ani.gif
 
Dit kreng is dus mijn leenmotor, wil nie eens harder dan 160km/u (werd ingehaald op de snelweg, das weer eens wat anders) en hij gaat van 0 tot 100 in 3 weken!!!! jeez....ben beetje frusty!!!

Goh dat klinkt bekend :)

Zou bijna gaan denken dat we samen eens een rondje moesten gaan rijden ;)
 
ik heb ook een keer zo'n barrel meegekregen in mijn garantieperiode (alleen dan een honda cb5 of zoiets met 80.000km !!!! op de teller) Het blok rammelde harder als dat er geluid uit de uitlaat kwam.

hebben we met wat kameraden maar een wedstrijdje gedaan wie het hardste over een drempel kon springen, ook was het wel leuk om te kijken hoe ver hij kwam op de maisplak. Heb ik hem toch maar ff afgespoten voordat ik hem terugbracht (vroegen ze nog of ik hem gewassen had, ik zei dat ik hem veel te smerig vond en maar ff afgespoten had) })
 
ze wouden mij vdaag een intruder mee geven
stond daar in me leren pakie enzt
ik zeg kijk nou zelf denk je dat ik daar op ga rijden in me leren pakie.
ben maar bij maat achterop gegaan
 
Vergelijkbare situatie enkele maanden geleden
Mijn auto (Mercedes c220) binnen doen en een Suzuki Alto als vervangwagen :r :r
 
Ik wou net mijn broek in de wasmachine gooien en ontdekte daarbij een hele zooi zwarte spikkels. zie pic.

Ik vermoed dat het restanten burn-out rubber zijn maar zo dichtbij stond ik niet.. (gewoon voor de uitgang). Zijn er meer mensen met dit verschijnsel of heb ik gewoon in de sloot gelegen (wat ik mij overigens niet kan herinneren)

misc.php


Bijlage: broek.jpg
 
Op maandag 25 maart 2002 13:00 schreef bzn het volgende:
Ik wou net mijn broek in de wasmachine gooien en ontdekte daarbij een hele zooi zwarte spikkels. zie pic.

Zo dichtbij stond ik niet.. (gewoon voor de uitgang). Zijn er meer mensen met dit verschijnsel of heb ik gewoon in de sloot gelegen (wat ik mij overigens niet kan herinneren)

www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=1942

Nou ik had een zwarte broek aan dus kan ik je niet verder helpen met dit vreemde verschijnsel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan