R1ene chrast op spookrijder

stom dat ze julie niet in hetzelfde ziekenhuis gedropt hadden |( ,ik zag het al helemaal voor me,een goede arm op een goed onderstel in achtervolging door een stukje ziekenhuisgang achter een hinkend op een been met handen om zijn hoofd geslagen zatlap die nog meer nattigheid er niet meer bij wil hebben :P
 
Wat een ongelofelijke **kel die bromsnurker......hoop dat ze 'm héél hard aanpakken. :( :(
Gelukkig heb je het zelf - naar omstandigheden - nog goed van af gebracht.
Sterkte met je herstel en schade afhandeling.
 
R1ene, Beterschap !!

Voor alle "verzekeringsexperts".....de verzekering van de bromfietser betaald gewoon R1ene z'n schade. R1ene hoeft daar niets meer voor te doen dan bij een "normale" aanrijding.

De verzekeringsmaatschappij van de bromfietser, die uitbetaald, die moet vervolgens maar zien of zij die centen weer kunnen verhalen op de bromfietser.
De verzekering is om schade aan een ander af te dekken, een ander te beschermen tegen jou "niet kunnen betalen". Dat gebeurt dus gewoon en de rest is pakkie aan voor de verzekeringsmaatschappij en bromfietser. ;)
 
R1ene, Beterschap !!

Voor alle "verzekeringsexperts".....de verzekering van de bromfietser betaald gewoon R1ene z'n schade. R1ene hoeft daar niets meer voor te doen dan bij een "normale" aanrijding.

De verzekeringsmaatschappij van de bromfietser, die uitbetaald, die moet vervolgens maar zien of zij die centen weer kunnen verhalen op de bromfietser.
De verzekering is om schade aan een ander af te dekken, een ander te beschermen tegen jou "niet kunnen betalen". Dat gebeurt dus gewoon en de rest is pakkie aan voor de verzekeringsmaatschappij en bromfietser. ;)

weet je dat wel zeker :X waar zijn al die opgestelde kleine lettertjes met uitvluchten dan voor :?
 
R1ene, Beterschap !!

Voor alle "verzekeringsexperts".....de verzekering van de bromfietser betaald gewoon R1ene z'n schade. R1ene hoeft daar niets meer voor te doen dan bij een "normale" aanrijding.

De verzekeringsmaatschappij van de bromfietser, die uitbetaald, die moet vervolgens maar zien of zij die centen weer kunnen verhalen op de bromfietser.
De verzekering is om schade aan een ander af te dekken, een ander te beschermen tegen jou "niet kunnen betalen". Dat gebeurt dus gewoon en de rest is pakkie aan voor de verzekeringsmaatschappij en bromfietser. ;)

Ow, ik dacht dat hij het gewoon zelf moest betalen. Maja, klinkt eigenlijk wel logisch ja, anders kan je in veel gevallen naar je geld fluiten.
 
Allereerst van harte beterschap.

Die verzekering trekt zich mooi terug als ze horen dat hij dronken was en aan het spookrijden. Dat kan hij mooi uit eigen zak betalen.



Volgens mij werkt de verzekering als volgt:

De verzekering betaalt de schade aan de tegenpartij (R1ene) gewoon uit. Daardat de veroorzaker (verzekerde) dronken aan het verkeer deelnam, zal de verzekeraar de schade op de verzekerde gaan verhalen.


Zal trouwens een leuke claim worden, want ook je werkgever kan aantonen (je bent immers niet op je werk neem ik aan) dat ie schade heeft door dit onegval en kan dit verhalen op de veroorzaker.
Naast de werkgever zou ook de ambulance en het ziekenhuis de rekening op de verzekerde kunnen verhalen.
Hopelijk komt ie goed aan 't betalen. Want met een slok op in het verkeer kan niet hard genoeg bestraft worden.

Veel succes met je herstel en met de afhandeling van de verzekering.


[edit]
Baksteen was me net ff voor
[/edit]
 
Sterkte gozer, je ziet maar weer, Klootzakken zijn er overal, zelfs p de snelweg tegemoetkomend :(
 
Jesus ,dronken nog wel. Die gast moeten ze de komende jaren maar ff opsluiten.



Sterkte met de verdere afhandeling, zal best wel goed komen!
 
Tja sterkte... ik word altijd zo pissed wanneer ik hoor dat zo'n persoon onder invloed heeft gereden, ik vind dat ze dat soort dingen echt zwaarder mogen straffen (hogere geld-boetes).
 
Shit zeg dat is effe schrikken , blij dat je bijna nils mankeer , hopelijk ben je weer snel ter been .
De andere bestuurder moet flink dokken , maar zijn verzekering zal jouw uitbetalen .
Weereens word bewezen dat beschermende kleding helpt !
Je weet nu toch welk ziekenhuis hij ligt , ik zou effe bezoekje afleggen !
Maar sterkte met de afhandeling .
 
WTF komen die klote brommers nou ok nog op de snelweg :X zijn we dan ook nergens meer veilig voor die ondinge!

hoe oud was die gast op de brommer?? en weet je toevallig hoe erg hij bezeert is?? als t niet te erg is dan kunne we hem nog altijd vast binde en achter een motor late slepe over de snelweg })
 
met drank op jesus wat een lul zo een moet je voor de rest van zn leven laten fietsen ik hoop dat het snel weer goed kom met je en heeel veel sterkte
 
heel veel sterkte toegewenst,ik hoop dat ze alles op die spookrijder verhalen,dat ie ervoor zal bloeden.
wat een stomme idioot zeg.
succes met beterschap,en het beste met je motor toegewenst
 
R1ene, Beterschap !!

Voor alle "verzekeringsexperts".....de verzekering van de bromfietser betaald gewoon R1ene z'n schade. R1ene hoeft daar niets meer voor te doen dan bij een "normale" aanrijding.

De verzekeringsmaatschappij van de bromfietser, die uitbetaald, die moet vervolgens maar zien of zij die centen weer kunnen verhalen op de bromfietser.
De verzekering is om schade aan een ander af te dekken, een ander te beschermen tegen jou "niet kunnen betalen". Dat gebeurt dus gewoon en de rest is pakkie aan voor de verzekeringsmaatschappij en bromfietser. ;)

pesies.... }) ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan