Race tweeling is de pineut

Kan je nog wel een vol vermogen CDI van ebay oid halen... dat is echt zo lastig niet..

Maar de rest van het verhaal slaat echt nergens op, zo hard mogelijk aanvechten. (en aangezien zij het kennelijk nodig vinden zulke dingen te lekken aan de pers - is dat legaal? - kunnen jullie dat ook overwegen.)


Inderdaad maar zo valt alles te omzeilen. ( Word wel moeilijk voor een L1 GSX-R )
& inderdaad dat dit naar de pers is gegaan zomaar vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Vooral dat ik daar niet eens op de hoogte van word gesteld..
Inplaats daarvan moest ik het horen van tientallen vrienden+Radio berichten :P
 
Kan je nog wel een vol vermogen CDI van ebay oid halen... dat is echt zo lastig niet..

Maar de rest van het verhaal slaat echt nergens op, zo hard mogelijk aanvechten. (en aangezien zij het kennelijk nodig vinden zulke dingen te lekken aan de pers - is dat legaal? - kunnen jullie dat ook overwegen.)
die CDI units zijn nog behoorlijk prijzig geloof ik, als er een orginele in wil is het 9 van de 10x het geld niet waard. dat is wat ze me bij de dealer toen vertelde in ieder geval. daarom bieden ze ook bij nieuwe motoren de optie om volledige gratis om te ruilen voor 1 die begrenst is omdat het anders niet te betalen is.
 
Mijn eerste gedacht was. Ze hebben de manier om nooit hun rijbewijs te hoeven in te leveren. Het het enige wat ze niet moet doen is tegelijkertijd te laten pakken.
 
die CDI units zijn nog behoorlijk prijzig geloof ik, als er een orginele in wil is het 9 van de 10x het geld niet waard. dat is wat ze me bij de dealer toen vertelde in ieder geval. daarom bieden ze ook bij nieuwe motoren de optie om volledige gratis om te ruilen voor 1 die begrenst is omdat het anders niet te betalen is.


Is nu niet meer gratis kost je 500 eurie's })
 
Inderdaad maar zo valt alles te omzeilen. ( Word wel moeilijk voor een L1 GSX-R )
& inderdaad dat dit naar de pers is gegaan zomaar vind ik eigenlijk nergens op slaan.
Vooral dat ik daar niet eens op de hoogte van word gesteld..
Inplaats daarvan moest ik het horen van tientallen vrienden+Radio berichten :P
Ik vraag me ook af of dat zomaar mag, zulke berichten in de media plaatsen... zeker als ze dus niet 100% kloppen.
 
die CDI units zijn nog behoorlijk prijzig geloof ik, als er een orginele in wil is het 9 van de 10x het geld niet waard. dat is wat ze me bij de dealer toen vertelde in ieder geval. daarom bieden ze ook bij nieuwe motoren de optie om volledige gratis om te ruilen voor 1 die begrenst is omdat het anders niet te betalen is.
Kan best dat ze prijzig zijn maar dat is niet het punt. Ik geef slechts aan dat het argument over hoeveel werk het is met de dealer etc geen standhoudend punt is, je kan immers zelf een CDI regelen. (ongeacht de prijs.)
 
Kan best dat ze prijzig zijn maar dat is niet het punt. Ik geef slechts aan dat het argument over hoeveel werk het is met de dealer etc geen standhoudend punt is, je kan immers zelf een CDI regelen. (ongeacht de prijs.)
ja ok, dat is waar.
ik bedoelde meer hoe groot de kans dat iemand die 25KW moet rijden dat kan betalen, en het ervoor over heeft.

maar je hebt gelijk.
 
ja ok, dat is waar.
ik bedoelde meer hoe groot de kans dat iemand die 25KW moet rijden dat kan betalen, en het ervoor over heeft.

maar je hebt gelijk.
Mwah.. ze rijden ook allebei 2 gloednieuwe motoren (of reden :+ sorry, moest even)..... 25KW zegt niks over iemands inkomen, spaarrekening of ouders.

Maar dan heb je nog het gedeelte met ervoor overhebben, en dat zullen er heel heel weinig zijn. Degene die zo dom zijn om dat te doen denken ook niet na over het 25kw op kenteken dus kpen gewoon meteen een volvermogen fiets (en die hebben vaak niet eens een A rijbewijs)

Veel sterkte heren, en ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen...
 

ik beoordeel niemand op geld, alleen de kans is gewoon groter dat een jong persoon zijn geld beter te besteden heeft.
zelf word ik over 2 weken ook 20, dus heb zelf ook net zo hard moeten werken voor mijn motor, en denk als iemand echt graag een motor wil hebben op zijn 18e en vanaf zijn 12e daarvoor gewerkt heeft schat ik dat persoon hoog in qua denk vermogen.
Die mensen die zolang sparen voor iets zullen meestal ook beter nadenken en dus ook van de risico's afweten van het niet op orde hebben van je motor.
Helemaal als je een eigen bedrijf hebt doet het je naam niet veel goed, kijk maar naar deze tweeling. wat ze hebben gedaan vind ik zelf nou niet echt iets om wakker van te liggen als ik het zo hoor. maar het is wel gelijk op het nieuws. als je een eigen bedrijf hebt kan dat gelijk je naam kosten en als dan ook nog is er bovenop komt dat je officieel geen rijbewijs hebt zal dat ook nog wel even erbij vermeldt worden.
 
Laatst bewerkt:
ik beoordeel niemand op geld, alleen de kans is gewoon groter dat een jong persoon zijn geld beter te besteden heeft.
zelf word ik over 2 weken ook 20, dus heb zelf ook net zo hard moeten werken voor mijn motor, en denk als iemand echt graag een motor wil hebben op zijn 18e en vanaf zijn 12e daarvoor gewerkt heeft schat ik dat persoon hoog in qua denk vermogen.
Die mensen die zolang sparen voor iets zullen meestal ook beter nadenken en dus ook van de risico's afweten van het niet op orde hebben van je motor.
Helemaal als je een eigen bedrijf hebt doet het je naam niet veel goed, kijk maar naar deze tweeling. wat ze hebben gedaan vind ik zelf nou niet echt iets om wakker van te liggen als ik het zo hoor. maar het is wel gelijk op het nieuws. als je een eigen bedrijf hebt kan dat gelijk je naam kosten en als dan ook nog is er bovenop komt dat je officieel geen rijbewijs hebt zal dat ook nog wel even erbij vermeldt worden.


:Y :Y
Heb van jongs af aan al gezegt dat ik later wil motor rijden.
en heb er ook naartoe gewerkt om een motor te kunnen kopen op me 18e natuurlijk ook Wat financiele steun van me ouders maar heb het meerendeels zelf bij elkaar gespaard.
De media is ook een en al sensatie zoekkerij natuurlijk.
Er word een tweeling gepakt allebij rijbewijs kwijt achja leer er
onderhand wel mee leven.

''We vallen nou eenmaal op''
 
:Y :Y
Heb van jongs af aan al gezegt dat ik later wil motor rijden.
en heb er ook naartoe gewerkt om een motor te kunnen kopen op me 18e natuurlijk ook Wat financiele steun van me ouders maar heb het meerendeels zelf bij elkaar gespaard.
De media is ook een en al sensatie zoekkerij natuurlijk.
Er word een tweeling gepakt allebij rijbewijs kwijt achja leer er
onderhand wel mee leven.

''We vallen nou eenmaal op''
het enige wat de media wil is een sappig verhaal, of het ook nog waar is zien ze dan nog wel.
voor jullie dus enorm balen :(
 
het enige wat de media wil is een sappig verhaal, of het ook nog waar is zien ze dan nog wel.
voor jullie dus enorm balen :(

Maar dat het KLPD ook nog eens even leuk verteld dat wij de headset met 200+ wilden gaan testen. Yeah right dat heb ik ook echt gezegt natuurlijk..
 
Maar dat het KLPD ook nog eens even leuk verteld dat wij de headset met 200+ wilden gaan testen. Yeah right dat heb ik ook echt gezegt natuurlijk..


als je trouwens die uitdraai heb van de testbank dan zal je die snelheid ook zeer waarschijnlijk niet halen in het echt, er is namelijk geen luchtweerstand. mijn motor loopt ongeveer 15km harder op de bank dan ik in het echt ooit heb gehaald (geremde bank, voor zover dat uitmaakt)
 
:Y :Y
Heb van jongs af aan al gezegt dat ik later wil motor rijden.
en heb er ook naartoe gewerkt om een motor te kunnen kopen op me 18e natuurlijk ook Wat financiele steun van me ouders maar heb het meerendeels zelf bij elkaar gespaard.
De media is ook een en al sensatie zoekkerij natuurlijk.
Er word een tweeling gepakt allebij rijbewijs kwijt achja leer er
onderhand wel mee leven.

''We vallen nou eenmaal op''

Wat jullie overkomen is is natuurlijk Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Maar hey, Osama is dood, de olieprijs blijft hangen, met ander woorden, er gebeurt helemaal niets in de wereld, dan is een tweeling die met hun nieuwe motortjes een overtreding begaat natuurlijk wereldnieuws voor de Telegrof en andere media.

FF door de pijn heen, betalen en een tijdje rustig aan.
Jullie hebben in ieder geval een waar gebeurt sterk verhaal voor bij het kampvuur ;)
 
Ik vindt 't wel stijl hebben dat die gasten zich gewoon hier melden dat ze 't zijn en niet gaan janken.

Props!
 
Ik vindt 't wel stijl hebben dat die gasten zich gewoon hier melden dat ze 't zijn en niet gaan janken.

Props!


Vooral waneer er een heel ander verhaal word opgemaakt in de media.
Echt niet tof het lijkt wel alsof ze ermee te koop lopen :/
Van we hebben een tweeling ff aangepakt & dan een leuk verhaal eromheen maken..
Tenzij ik weer loop te lullen maar laten we daar maar niet van uitgaan toch :P.

Bedankt !
 
Hee Roxio.
ik weet niet of het scheelt maar dit is me eerste Snelheids overtreding '''lees boven de 30Km/h''
& dit is op de autosnelweg gebeurd. Dat verschilt ook natuurlijk heel erg met Binnen/buiten bebouwde kom overtredingen. Daarin tegen ben ik wel een beginnend bestuurder dus dat zal zwaar tegen me gaan werken. & kost dit mij een punt op me rijbewijs. :P

EMG hebben ze het inprincipe niet over gehad maar wat jij al zegt ''Dat kan later nog komen''
Ik wou op dat moment niet tegen de agenten in gaan want ze hadden het erover dat ze me motor voor beurt konden verklaren of iets in die richting dan is de motor gewoon eigendom van Justitie. :( daar had ik dus echt geen trek in & ik was ook echt me Scala G4 headset aant testen. Tellers wijken af en 190 haal ik niet op de teller dus 193 Gemeten = 187 Gecorigeerd klopt echt voor geen meter & dan nog wel Allebij ( Ik en me broer )
Terwijl me broer duidelijk op me uitliep. de Politie auto is gewoon achter gebleven en toen ineens gaan accelereren en ze reden 210 toen ze op ons inlieppen vertelden ze me..
naar mijn mening hebben ze er toen maar wat moois van gemaakt..
Maar op een of andere manier heb ik het gevoel dat het nog veel erger allemaal kon..

:N

Wacht even op de beslissing van de Ovj en daarna gelijk bezwaar indienen :Y
 
...

En waarom me broer ze motor TL heeft gereden was niet zijn schuld. (was een dier in het spel)

Schade helemaal rondom de motor = eco tl dat heb je al heel snel.

...


Ik ga effe een uitdraaitje laten maken van maken van mijn motor op de testbank en daaruit zal komen dat mijn motor geen 193 met correctie 187 km/h haalt met 25kw.
:W

Dyno's geven over het algemeen meer km/u's aan dan 'in real life' omdat de rollerbank vrijwel geen last heeft van luchtweerstand, wat je wel heb wanneer je zelf op de motor rijdt...

Verder lullig van de motor van je broer, niemand wil zijn nieuwe trots zo snel afschrijven...

Ook denk ik dat, gezien de meting (of die nu correct is of niet), de agenten inderdaad heel coulant zijn geweest. Als ze jullie echt hadden willen pakken, hadden ze misschien wel de motoren in beslag genomen voor verder onderzoek, ofdat ze wel echt 25 kw waren...en zou er dan iets niet kloppen, dan was je misschien wel verder van huis...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan