Hé Trax, een beetje rustig hè, een beetje mijn ‘-95er ook al als oud bestempelen
Dat ik Fazerman ben op MF dat ziet iedereen wel bij mijn icoontje staan dus voorstellen
Trouwens, “we meet again”, we hebben een tijdje terug wat heen en weer gemaild over gemodificeerde (standaard) clipons op de CBR, helaas voor mij waarschijnlijk geen optie in combinatie met de std. tellerset dus niet meer in verdiept.
Anyway, de CBR “specs” :
Standaard blok en uitlaat (wel een beetje omhoog gefrot i.v.m. grondspeling).
K&N-filter + gasveren aangepast (hij loopt nu een stuk beter hoog in toeren)
Merk X ? remschakelsetje
Wilbers progressieve voorveren
Koni (jawel !) 2615 achterddemper, geen race spul maar wel een heel stuk beter als de originele van 11 jaar oud...
Uiteraard ook stalen remleidingen
Voor op straat:
Scooterkoplampjes in de racekuip
Achterbeugel met nummerplaat+knippers
Racekont achter opengewerkt voor zichtbaar achterlicht
Platte voor-knippers op de racekuip
Gebruik de motor naast “low-budget racing” (ZAC-races+circuitdagen, 6-8 keer circuit per jaar) dus af en toe ook nog op straat want hij staat nog gewoon op kenteken en is het hele jaar in de verzekering.
Binnen 10 minuten schroef ik de spiegels+nummerplaat/knippers erop/af en ben ik in “streetlegal-” of “race”-mode.
Had specifiek een CBR aangeschaft om ook samen met het vrouwtje te kunnen blijven touren (zij dan op de Fazer) want op wat extremer zittende fietsen is touren geen pretje.
Maar sinds de geboorte van onze dochter (bijna 3) hebben we al welgeteld 2 keer samen gereden..., de prioriteiten liggen nu dus duidelijk anders als voorheen toen we bijna elk (mooi weer....) weekend samen reden.
Al met al nu nog geen 3000km met de CBR gereden in 3 jaar
Voorlopig kan de fiets nog een stuk meer als ik als ik mijn tijden vergelijk met de tijden die sommige anderen ermee gereden hebben in ZAC of cup
Maar het gaat in eerste instantie om de fun en heel thuiskomen en dat lukt nog aardig
Maandag weer op Zandvoort