Racen op een oude CBR (PC25, PC31)

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh ja dit ben ik met een cbr van 1999
misc

:+
 
heeft toevallig hier iemand een bus voor het achterwiel liggen. het gaat om de rechter bus van het achterwiel die als een soort aanslag fungeert zodat het wiel in het midden zit.
ik haal het wiel er gisteren uit voor nieuwe banden blijkt er rechts geen bus in te zitten.
kga maandag zaccen in oschersleben en hoop nog voor die tijd m op de kop te tikken. kheb m ook wel besteld maar kon ff duren en weet morgen pas zeker of tie binnen is. ik zou er zeker mee geholpen zijn. anders zou het betekenen dat ik maandag niet kan zaccen :( :(

Ik heb nog een achteras liggen met daarom heen alle busjes en lagers. Je mag hem wel lenen. Wil hem wel terug aangezien je toch een nieuwe besteld hebt ;) Hij is wel voor de 2002 FS versie. Maar volgens mij moet dat gewoon passen. (Anders moet je het gewoon proberen ;) )

Ik ben vrijdag vanf 16:00 in Assen tot Zaterdag 17:00 (Zoiets) Als je langs komt kan je hem ophalen. Of je moet even naar Zeewolde komen. Maar dan wel morgen voor 14:00. Ik zal zo even een foto posten. Duik nu eerst onder de douche.
 
Hee Nico, je had hem dan ook wel van een errug zorgzame eerste eigenaar gekocht :Y

Groetjes en tot racens :]


Geert van Ek

Ha Geert, jij hier!

Nou, die CBR die ik van je gekocht heb was inderdaad perfect hoor, liep als een speer! :)

Heb er ongeveer 3 jaar circuit mee gereden, nooit mankementen mee gehad. Honda :}
 
Foto is van telefoon (digicam ligt in me auto en die heeft moeders de vrouw mee :( )

Maar ik bedenk net dat ik nog een achterbrug van jou type heb liggen en die past onder de FS dus denk dat dit ook wel moet gaan.

Laat maar weten.

full
 
Foto is van telefoon (digicam ligt in me auto en die heeft moeders de vrouw mee :( )

Maar ik bedenk net dat ik nog een achterbrug van jou type heb liggen en die past onder de FS dus denk dat dit ook wel moet gaan.

Laat maar weten.

(Afbeelding)
ahhhh perfect. ECHT GAAF!!! Hoor net van mijn dealer dat de bestelde as nog niet binnen is uds maak graag gebruik van je aanbod.
ik heb je ff een mail gestuurd met mijn mobielnr. ik kan m vanmiddag niet meer voor 14.00 uur ophalen maar wel morgenavond na 19.00 uur. of ander leg jem ff bij de buren neer dan kan ik m daar vanavond ophalen of iemand anders die misschie thuis is? O-) KICKE!!
 
ahhhh perfect. ECHT GAAF!!! Hoor net van mijn dealer dat de bestelde as nog niet binnen is uds maak graag gebruik van je aanbod.
ik heb je ff een mail gestuurd met mijn mobielnr. ik kan m vanmiddag niet meer voor 14.00 uur ophalen maar wel morgenavond na 19.00 uur. of ander leg jem ff bij de buren neer dan kan ik m daar vanavond ophalen of iemand anders die misschie thuis is? O-) KICKE!!

Weet je wat. Ik leg hem in een zak voor mijn deur. Ik woon in Zeewolde en dat is niet zo asociaal ;) Mijn adres mail ik je. Kan je hem ophalen wanneer je wilt. Net zo makkelijk.
 
Weet je wat. Ik leg hem in een zak voor mijn deur. Ik woon in Zeewolde en dat is niet zo asociaal ;) Mijn adres mail ik je. Kan je hem ophalen wanneer je wilt. Net zo makkelijk.
spul zit inmiddels al op de motor. wiel draait nu lekker soepel rond O-)
kben klaar voor oschersleben :9
 
Hoe laat ga jij richting oschersleben zondag? En rij je met een bus of ook met aanhanger?

Ik kan zo met de sleurhut op 5 uur rijden rekenen |(

Moet mijn racer nog in Meppel ophalen :S
 
Hoe laat ga jij richting oschersleben zondag? En rij je met een bus of ook met aanhanger?

Ik kan zo met de sleurhut op 5 uur rijden rekenen |(

Moet mijn racer nog in Meppel ophalen :S
kook, 440 km doe ik 5 uur over. waar begin ik eigenlijk aan :? _O-
kheb een hele mooie aanhanger(kan er in slapen) maar boven de 90 begint ie vervaarlijk te slingeren.
ervoor heb ik een 406 break die met de banken plat lekker veel laad ruimte geeft. mn broertje gaat inmiddels mee, ik vertrek zondag om 17.00 uur
kan die terug rijjen kan ik lekker :z :z
 
Gisteren op croix gereden met de cbr ,jesus wat een klein circuit.
Het was 35 graden en ik reed met een supercorsa voor en een diablo achter en ik weet nu wat een powerslide is .
Best leuk (als je weet wat je doet)maar ik ga liever normaal rijdend door een bocht.
Ik heb daar gereden met 15 voor 48 achter en ik ben van mening dat ik gewoon ook met 15 46 moet gaan rijden en op normale banden(supercorsa's dus).
Ik heb 3 sessies gereden in de snelste groep en toen had ik het geglei wel voor gezien dus ik heb de cbr 400 rr van mijn vriendin gepakt die niet meer wilde rijden en sessie 4+5 in de gevordede gereden.
Ik heb ontzettend veel lol gehad,met dat lichte dingetje al die eikeltjes voorbij rijden.
*O*
Ik blijf erbij wat voor honda cbr je ook neemt het blijven leuke goede motoren.
Ik heb de ervaring nu op een 400 ,een 600, en op een 900 en helaas geen 1000 maar het blijft top die dingen.
Leuken foto's volgen nog.
misc
 
Gisteren op croix gereden met de cbr ,jesus wat een klein circuit.
Het was 35 graden en ik reed met een supercorsa voor en een diablo achter en ik weet nu wat een powerslide is .
Best leuk (als je weet wat je doet)maar ik ga liever normaal rijdend door een bocht.
Ik heb daar gereden met 15 voor 48 achter en ik ben van mening dat ik gewoon ook met 15 46 moet gaan rijden en op normale banden(supercorsa's dus).
Ik heb 3 sessies gereden in de snelste groep en toen had ik het geglei wel voor gezien dus ik heb de cbr 400 rr van mijn vriendin gepakt die niet meer wilde rijden en sessie 4+5 in de gevordede gereden.
Ik heb ontzettend veel lol gehad,met dat lichte dingetje al die eikeltjes voorbij rijden.
*O*
Ik blijf erbij wat voor honda cbr je ook neemt het blijven leuke goede motoren.
Ik heb de ervaring nu op een 400 ,een 600, en op een 900 en helaas geen 1000 maar het blijft top die dingen.
Leuken foto's volgen nog.
misc

Hoi Mike,

Leuk baantje wel toch ??

Ondanks dat ik wel slechte herineringen heb aan Croix, vindt ik het wel een leuke (technische baan).

Ik heb er alleen met de Firestorm gereden (2X) en dat ging tot de laatste keer best aardig :P

Mijn snelste tijd 1.02.........(ik geloof niet dat ik dat met de Blade ook zou halen) :X
:P
 
Hey Mavtri, dus alles is gelukt? Mooi, suc6.

Ik heb gisteren me pr op Assen naar 2.04,743 gebracht. Mocht als 7de starten in de D groep, maar helaas kwam HondaTefan me voorbij :( .

Lekker gereden hoor Stefan :)

Edit: Domme typo.
 
Laatst bewerkt:
Hey Mavtri, dus alles is gelukt? Mooi, suc6.

Ik heb gisteren me pr op Zandvoort naar 2.04,743 gebracht. Mocht als 7de starten in de D groep, maar helaas kwam HondaTefan me voorbij :( .

Lekker gereden hoor Stefan :)
ja hij zit er onder!! Zandvoort? je bent gisteren toch op assen geweest of rij jij geen knmv cup? :? dat had ik maar zo bedacht :z
 
Hey Mavtri, dus alles is gelukt? Mooi, suc6.

Ik heb gisteren me pr op Assen naar 2.04,743 gebracht. Mocht als 7de starten in de D groep, maar helaas kwam HondaTefan me voorbij :( .

Lekker gereden hoor Stefan :)

Edit: Domme typo.

Was idd erg leuk. Je was erg moeilijk in te halen. Was zoiezo een heftige wedstrijd. Kwam nou jou nog een tweetal 1000's tegen , die ik drie keer moest in halen. Toen alles op alles gezet en een 2.03 rond neergezet. Toen werd ik bij ruskenhoek afgesneden na een keurige uitrem actie , en de Edwards Escape genomen :( ANders was ik 9 de geworden Nu 13de . toch leuk
 
ZAC-race op 24 juli in Oschersleben: Daan600 heeft goed gereden met zijn oude CBR: 6e in de eerste manche (na een slechte start) en winnaar in de 2e manche. Overall als tweede geëindigd in de S1.

Dit bewijst maar weer eens dat een oudere CBR in de handen van een goede rijder nog steeds uitstekend mee kan komen tussen het modernere en zwaardere geweld :}
 
ZAC-race op 24 juli in Oschersleben: Daan600 heeft goed gereden met zijn oude CBR: 6e in de eerste manche (na een slechte start) en winnaar in de 2e manche. Overall als tweede geëindigd in de S1.

Dit bewijst maar weer eens dat een oudere CBR in de handen van een goede rijder nog steeds uitstekend mee kan komen tussen het modernere en zwaardere geweld :}

Das zeer netjes :}
Als m'n budget van de winter geen 600RR toelaat zal ik me volgend jaar ook inschrijven voor de ZAC en dan wat minder CUP. Rijden ze van het jaar nog op Assen van de zac?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan