racen op een pc40 / pc37 2017

Ah oké dat dacht ik dus al...
Ik heb hetzelfde maar dan in de schuur :P 2e hands beschadigde originele kuipen gekocht juist voor het circuitrijden.
Ik houd Facebook/MP in de gaten voor een setje circuitkuipen.
 
Ik heb een gehavend setje welke je best mag overnemen. Als je handig bent met polyester is het wel (weer) te fixen.

Als je het komt ophalen hoef ik er niets voor te hebben. Wel op komen halen. Versturen is nogal een gedoe met zulke grote dingen.

Het gaat om de topkuip, tank en onderkuip.

Het kontje wil ik wel houden dus die moet je zelf ergens vandaan halen, maar misschien is dat niet nodig als je jouw oem tank en kontje gebruikt.

Schade aan de topkuip, tank en zijkuipen.
Tank heeft een gat maar met wat polyester skills is het wel allemaal op te lappen.

Ik heb er een anderhalf setje bij dus ik ga dat niet meer doen.

Het ruitje is ook kapot eennoem ruitje past niet. Deze is wat langer aan de onderkant. Geen idee eerlijk gezegd waar je die vandaan kan halen.

Stuur maar een pm als je interesse hebt.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het aanbod maar ik ben zelf niet zo handig in dat soort dingen.
Ik houd mf en fb dus gewoon in de gaten :)
 
Heeft er iemand een foto van zijn rear set van valtermoto van de schakelzijde?

Ik kom in de knoei met m'n koelwater slangen.

Momenteel rij ik met rizoma, maar dat bevalt me op het circuit niet meer.
Iemand nog een fotootje?
 
Iemand nog een fotootje?
Ik zal je een foto e-mailen van mijn schakelkant, geen valtermoto maar heb ook het e.e.a. aangepast mbt de slangen. Misschien heb je er wat aan

edit: jouw e-mail doet het niet, ik krijg een address not found melding. als je me een PB stuurt met waar ik het je op kan sturen doe ik dat
 
Laatst bewerkt:
Hooooooo eens ff, state your name and business, met zo'n avatar kom je dit topic niet zomaar in :+

Ik heb sinds vorig jaar geen 600RR straatmotor meer. Een half jaar een R6 gehad en nu iets meer dan een half jaar een jongere versie van een oude liefde, een GSXR 750. Dat was ook mijn eerste straatmotor.

Ik heb mijn PC40 circuitmotor nog en daar ben ik nog net zo blij mee. Die zou ik ook niet in willen ruilen voor een Suzuki :N
Voor niets anders eigenlijk. Daar gaan wij nog heel lang van genieten als het aan mij ligt.

Ik kan alleen maar 1 avatar kiezen. _O-
Volgend " circuit seizoen" komt de "H" weer terug ;)

Straks ga ik mijn schuur opruimen en opnieuw inrichten met een stelling en kasten. Eens kijken hoe ik een werkblad kan monteren. Van de week de kleppenspeling controleren van de Suzuki en dan gaan wij ons langzaam richten op het opbouwen van de Honda!!! })

Ik heb alle rotklusjes rondom het huis bijna gedaan dus ik kijk er naar uit om weer lekker met mijn hobby bezig te zijn :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zal je een foto e-mailen van mijn schakelkant, geen valtermoto maar heb ook het e.e.a. aangepast mbt de slangen. Misschien heb je er wat aan

edit: jouw e-mail doet het niet, ik krijg een address not found melding. als je me een PB stuurt met waar ik het je op kan sturen doe ik dat
Kan kloppen dat dat adres niet meer up to date is.
Pb gestuurd

Edit:
Ik zal eens kijken hoeveel speling de koelwater slangen hebbeb
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op Assen het probleem dat ik vaak op hogere snelheid de Apex niet haal, nu vraag ik mij af of ik dat voor een deel kan oplossen door de motor iets meer op zijn neus te zetten.. Hebben jullie hier ervaring mee? Zelf zou ik dan beginnen met de voorvork iets meer te laten “doorsteken” in de kroonplaat, is dat een juiste oplossing? Hoe veel steekt hij bijvoorbeeld bij jullie door?

Aankomende dinsdag ga ik op Assen rijden, is er ook iemand van jullie zodat ik het kan vergelijken?
 
Als je de motor meer op de neus wilt hebben, zou ik eerder de achterkant wat verhogen.
Met een omwenteling, ben je al een aardig eind.

De voorkant van de PC40 is eigenlijk standaard al erg goed, zelfs de vering voor...........ik zou zelf niet al teveel aan de voorkant aanpassen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op Assen het probleem dat ik vaak op hogere snelheid de Apex niet haal, nu vraag ik mij af of ik dat voor een deel kan oplossen door de motor iets meer op zijn neus te zetten.. Hebben jullie hier ervaring mee? Zelf zou ik dan beginnen met de voorvork iets meer te laten “doorsteken” in de kroonplaat, is dat een juiste oplossing? Hoe veel steekt hij bijvoorbeeld bij jullie door?

Aankomende dinsdag ga ik op Assen rijden, is er ook iemand van jullie zodat ik het kan vergelijken?
Ik heb uit mijn hoofd 8mm doorsteek op voorvork, achterkant is wel verhoogd volgens mij maar weet niet hoeveel.
Of ik je echt kan vertellen of het verschil maakt weet ik niet, ik rijd een 57 op Assen dus nog geen tempo waar je echt van opkijkt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb uit mijn hoofd 8mm doorsteek op voorvork, achterkant is wel verhoogd volgens mij maar weet niet hoeveel.
Of ik je echt kan vertellen of het verschil maakt weet ik niet, ik rijd een 57 op Assen dus nog geen tempo waar je echt van opkijkt.

Ik ga ook niet veel harder hoor😂 Ik heb hem nu ook iets laten doorsteken dus hoop dat ik verschil kan merken. Ik heb hem nu 5mm meer doorsteek gegeven.
 
ik heb mn vork 5 mm doorgestoken en achter iets hoger gezet.
je kan je voorveerspanning ook een halve slag uitdraaien mits je niet al tot aan de bodem aan remt.
 
Hoi!

Ik ga een Pc40 opbouwen voor het circuit.

Heeft iemand een idee wat een goede tandwielverhouding is op circuit Zolder?
Waar rijden de jongens die +/- 1.45 (of sneller) rond gaan mee?

Alvast bedankt!
Gr,
Barry
 
Hoi!

Ik ga een Pc40 opbouwen voor het circuit.

Heeft iemand een idee wat een goede tandwielverhouding is op circuit Zolder?
Waar rijden de jongens die +/- 1.45 (of sneller) rond gaan mee?

Alvast bedankt!
Gr,
Barry
Ik rij met 15-45 op zolder.
46 achter wil ik ook nog eens proberen, of mijn snelheid overal iets omhoog, dat zou ook wat schelen.
Ik rij wel op een 2005 model. Pc37
 
Hoi!

Ik ga een Pc40 opbouwen voor het circuit.

Heeft iemand een idee wat een goede tandwielverhouding is op circuit Zolder?
Waar rijden de jongens die +/- 1.45 (of sneller) rond gaan mee?

Alvast bedankt!
Gr,
Barry
1.45 met 15-43................maar ligt er ook aan wat je prettig vind.
Met 15-43 kwam ik eigenlijk op de meeste circuits en bochten wel redelijk goed uit.
 
1.45 met 15-43................maar ligt er ook aan wat je prettig vind.
Met 15-43 kwam ik eigenlijk op de meeste circuits en bochten wel redelijk goed uit.
Het voordeel daarvan is dat je je ketting niet hoeft te verlengen
 
Iemand hier nog een setje voorpoten voor een PC37(b) 2006?? Of weet iemand of de poten van een PC40 ook in de PC37 passen??

Grtz Eagle.
 
Iemand hier nog een setje voorpoten voor een PC37(b) 2006?? Of weet iemand of de poten van een PC40 ook in de PC37 passen??

Grtz Eagle.
Volgens mij past het wel want ik heb het een keer gezien bij iemand.
Het viel mij op omdat het zwarte poten waren ipv goudkleurig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan