Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog een fotootje?Heeft er iemand een foto van zijn rear set van valtermoto van de schakelzijde?
Ik kom in de knoei met m'n koelwater slangen.
Momenteel rij ik met rizoma, maar dat bevalt me op het circuit niet meer.
Ik zal je een foto e-mailen van mijn schakelkant, geen valtermoto maar heb ook het e.e.a. aangepast mbt de slangen. Misschien heb je er wat aanIemand nog een fotootje?
Bedankt voor het aanbod maar ik ben zelf niet zo handig in dat soort dingen.
Ik houd mf en fb dus gewoon in de gaten
Hooooooo eens ff, state your name and business, met zo'n avatar kom je dit topic niet zomaar in
Kan kloppen dat dat adres niet meer up to date is.Ik zal je een foto e-mailen van mijn schakelkant, geen valtermoto maar heb ook het e.e.a. aangepast mbt de slangen. Misschien heb je er wat aan
edit: jouw e-mail doet het niet, ik krijg een address not found melding. als je me een PB stuurt met waar ik het je op kan sturen doe ik dat
Ik heb uit mijn hoofd 8mm doorsteek op voorvork, achterkant is wel verhoogd volgens mij maar weet niet hoeveel.Ik heb op Assen het probleem dat ik vaak op hogere snelheid de Apex niet haal, nu vraag ik mij af of ik dat voor een deel kan oplossen door de motor iets meer op zijn neus te zetten.. Hebben jullie hier ervaring mee? Zelf zou ik dan beginnen met de voorvork iets meer te laten “doorsteken” in de kroonplaat, is dat een juiste oplossing? Hoe veel steekt hij bijvoorbeeld bij jullie door?
Aankomende dinsdag ga ik op Assen rijden, is er ook iemand van jullie zodat ik het kan vergelijken?
Ik heb uit mijn hoofd 8mm doorsteek op voorvork, achterkant is wel verhoogd volgens mij maar weet niet hoeveel.
Of ik je echt kan vertellen of het verschil maakt weet ik niet, ik rijd een 57 op Assen dus nog geen tempo waar je echt van opkijkt.
Ik ga ook niet veel harder hoor Ik heb hem nu ook iets laten doorsteken dus hoop dat ik verschil kan merken. Ik heb hem nu 5mm meer doorsteek gegeven.
Ik rij met 15-45 op zolder.Hoi!
Ik ga een Pc40 opbouwen voor het circuit.
Heeft iemand een idee wat een goede tandwielverhouding is op circuit Zolder?
Waar rijden de jongens die +/- 1.45 (of sneller) rond gaan mee?
Alvast bedankt!
Gr,
Barry
1.45 met 15-43................maar ligt er ook aan wat je prettig vind.Hoi!
Ik ga een Pc40 opbouwen voor het circuit.
Heeft iemand een idee wat een goede tandwielverhouding is op circuit Zolder?
Waar rijden de jongens die +/- 1.45 (of sneller) rond gaan mee?
Alvast bedankt!
Gr,
Barry
Het voordeel daarvan is dat je je ketting niet hoeft te verlengen1.45 met 15-43................maar ligt er ook aan wat je prettig vind.
Met 15-43 kwam ik eigenlijk op de meeste circuits en bochten wel redelijk goed uit.
1.45 met 15-43................maar ligt er ook aan wat je prettig vind.
Met 15-43 kwam ik eigenlijk op de meeste circuits en bochten wel redelijk goed uit.
Langs start finish denk ik nog niet aan 6, voor de eerste chicane ga ik soms naar z'n 6.Bedankt voor je reactie.
Met deze verhouding zit je einde rechte stuk neem ik aan eind 5e versnelling?
Volgens mij past het wel want ik heb het een keer gezien bij iemand.Iemand hier nog een setje voorpoten voor een PC37(b) 2006?? Of weet iemand of de poten van een PC40 ook in de PC37 passen??
Grtz Eagle.