radar detector

Dennizz

MF veteraan
6 sep 2002
2.117
0
Nieuwe Wetering (Overijssel)
Ik kan hier nix over vinden...

Wil het gaan "inbouwen" in m`n motor, weet alleen niet of die teveel hobbelt...
Tis jammer dat i niet in die windhapper kan... tis daar niet echt droog. Kijk nog ff hoe ik dat ga doen met geluid, misschien alleen met ledjes. Tis meer voor `s avonds dan zie ik die kasten niet zo goed en die knipperende ledjes vallen mij dan wel op, denk ik.

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
zoek: rader detector en je vind vrij weinig ;)

Lees weinig info...

Iemand ervaring op een ZX-6R? Waar heeft i hem ingebouwd?
Nitromax heeft er wel één maar die heb ik niet...

Volgens mij heeft "niemand" zo'n ding
 
zoek: rader detector en je vind vrij weinig ;)

Lees weinig info...

Iemand ervaring op een ZX-6R? Waar heeft i hem ingebouwd?
Nitromax heeft er wel één maar die heb ik niet...

Volgens mij heeft "niemand" zo'n ding
Hoi ik heb een bel vector 966i ingebouwd in mijn zx12r is speciaal voor de motor werkt met een ledje en werkt goed kost wel 770 pleuro's in naarden!! al je info wil kan je ook bellen 020-6486853 nummer van mijn werk
 
Ik heb er een liggen hier voor me. Quintezz.

Geen zin/geld om een andere te kopen. Dat ding verbouwen lukt mij wel. Zit alleen waar ik dat ding inbouw.

Achter je ruitje tussen je dashbord.
In windhapper of boven je wiel...

En het leifs een foto-tje ofzo

Ben wel erg veel eisend :+
 
Ik heb er een liggen hier voor me. Quintezz.

Geen zin/geld om een andere te kopen. Dat ding verbouwen lukt mij wel. Zit alleen waar ik dat ding inbouw.

Achter je ruitje tussen je dashbord.
In windhapper of boven je wiel...

En het leifs een foto-tje ofzo

Ben wel erg veel eisend :+


Als je veel eisend bent moet je geen Quintezz nemen, reageert op de radar die op de snelwegen gebruikt wordt pas als je er naast zit. Een goede radarverklikker kost goed geld maar levert het ook weer op. Succes met de Quintezz.



Door CBX Blakkie op 25-11-2002 17:11



Ik heb nu sinds 3 jaar een stinger op mijn bird zitten die me al een hoop florijnen en pleuro's bespaart heeft.
De antenne zit aan de rechterzijde in de kuip weggewerkt en het betreffende kastje onder mijn buddy. Als waarschuwingslampje heb ik het lampje gebruikt van de zijstandaard. Dit was het enigste lampje wat hiervoor geschikt was. Ik gebruik geen geluidsignalen daar ik anders gek wordt bij de meeste peutpompen.
De reden van de aanschaf was dat ik diverse P.V. tjes heb gehadt in het verleden en dat ik wel eens ontspannen wilde rijden.
In 2003 komt er een nieuwe fiets MET wederom een stinger.



 
Laatst bewerkt:
zozo, 18 en dan al radardetector?Heel wat van plan })


Heb jij zo'n puntensysteem-rijbewijs eigelijk?!
 
ja, ik heb zo`n punten-rijbewijs.

En heb al bijna m`n motor kunnen inleveren + rijbewijs (eerste dag al).

Gisteravond ook vanuit Arnhem naar schiphol gereden. Die A12 :? Staat echt vol met palen, ben maar achter een taxie gaan rijden die 160/170 reed. En als ik wat zag flitsen dat ik nog kon remmen, maar ben als de dood voor boetes. Dat zal wel anders worden als ik werk dan maakt 300 euro niet uit in de maand maar als je op school zit 5 daagies...

Heb sinds nov. m`n motor en staat nu al zo`n 2700 km bij.

5 jaar is lang voor 3 puntjes......
 
ja een quintezz heeft echt zin...multinova's herkent ie niet/nauwlijks...
en als jij 200 rijd..en je moet binnen 50 meter naar 100 ofzo..ga je dat ook niet echt redden...

m.a.w. koop of een echte...stinger, of niks...want de ideeen zijn wel leuk...maar ut heeft wel een hoog prutsgehalte..
 
bouw hem in in je helm ofzo :)
dat zo wel stijl zijn.. HUD-display als je toch bezig bent...

maar een ledje in je helm voor indicatie meot best te doen zijn.. in je rechter hoek ofzo.. moet je wel stekkertje oid maken, kan ook wel draadloos door zendertje, maar dan zit je met batarijen enzo.. maargoed.. alles kan...
 
ja een quintezz heeft echt zin...multinova's herkent ie niet/nauwlijks...
en als jij 200 rijd..en je moet binnen 50 meter naar 100 ofzo..ga je dat ook niet echt redden...

m.a.w. koop of een echte...stinger, of niks...want de ideeen zijn wel leuk...maar ut heeft wel een hoog prutsgehalte..

multinova's dat zijn :?

De 165 haal ik altijd, daar boven ligt het aan de omstandigheden (25 kW)
Met de quintezz word nix gedaan ligt in de schuur, ik weet het, het is niet de beste/mooiste oplossing, bij pa heeft het toch twee bonlooze jaren opgeleverd. 700€ heb ik nu ff niet voor een stinger.

Het zal maar net 3x schelen dat je van 40 km te hard naar 30- te hard remt. Dat is dan wel mijn rijbewijs... en een paar €'s
 
Je klinkt inderdaad niet als ervaren rijder, en dan toch meteen al scheuren. Zou eerst maar eens leren rijden, dan weet je vanzelf uit ervaring waar je de flitsers kunt verwachten!! Zeker nu in de winter is vol in de ankers niet zo lekker verstandig, bandjes koud -> weinig grip soms plotseling... Zult niet de eerste onervaren gast zijn die te vol zijn rem inknijpt van schrik en op zijn smoel pleurt.

Gewoon goed leren rijden, dan kun je in de zomer lekker schuinhangen enzo, hard rijden rechtuit is toch :Z
(Nou ja boven de 250 praten we verder ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan