Regels geluid motoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk dit bedoel ik nu, een Tokkie met net geen echte luide uitlaat....aliexpres namaak rommel. })
5 PK winst uit je namaak open uitlaat prul, ga toch weg namaak herriemaker.:W

Als je op een Versys rijdt heb je niet het recht om over de motoren van anderen te zeiken. Punt.

Je zou nog geen echte Akra van een neppe kunnen onderscheiden als je de bon in handen zou hebben en dat weet je ook wel, je probeert me gewoon op de kast te krijgen op een manier wat mijn (hele jonge) kinderen ook wel eens proberen. Sneu en meelijwekkend, nogmaals, gezien je leeftijd.

Echt een kleuter ben je, te zielig voor woorden hoe jij je hier (en in andere topics) gedraagt. Vraag me af wat de achterliggende reden van dit bijzondere gedrag is.

Ik ga ook niet meer in discussie, ik denk dat het wel duidelijk is hoe mensen hier (en in heel veel andere topics) over je denken. Kijk eens goed in de spiegel naar jezelf en hoe je je gedraagt en doe er iets mee.

Prima dat je een mening hebt, hebben we allemaal. Is je goed recht ook. Maar de manier waarop jij de jouwe probeert op te leggen aan anderen kan ECHT niet. Accepteer dat sommige mensen anders over zaken denken dan jij.
 
Laatst bewerkt:
beste rik(kert) ,of ben je eigenlijk ellie, heb je nu echt niet in de gaten dat je niet echt gewaardeerd wordt hier...
Je bent agressief naar andere toe, je PM-t ze zonder dat ze terug mogen reageren, je trekt foute conclusie's en daar sla je andere mee om de oren, en als mensen je daar langzaam en voorzichtig op gaan wijzen ga je je kapot zitten lachen..
Je bent een aanwinst hier op MF

Hij lacht echt niet, geloof mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: K@W@
DAT heb ik al, destijds in mijn PM,s richting jou, terug genomen maar dat post je hier natuurlijk niet hé.

Ja je hebt je excuus aangeboden, beetje laat (jaar later) maar dat heb je inderdaad gedaan, nogmaals dank je wel.
Maar vertel de waarheid ook eens, je kon wel antwoorden op alles wat ik gezegd heb, nu niet meer nee. })
Ik heb je toen ook verteld dat ik slecht ben in vergeven, dat is nog steeds onveranderd, dus hoepel zelf lekker op.
🤣 🤣 😍 🤣 🤣
 
Tuurlijk joh, blijf maar lekker vasthouden aan dingen waar ik al een tijd klaar mee ben. Vergeven, en vergeten is iets wat iemand als jij nooit zal kunnen, dat weet ik.
Maar weet je, fouten maakt iedereen. De fout die jij nu maakt is je eigen leven verzuren.
Daar word jezelf niet beter van, en wij op MF dus ook niet blijkt nu wel.
 
Sjonejongejonge, rikkie en slingertje is er niks bij. Get a life of hou er mee op.

dehetgezeurzatzijnde

Waarom ? ze vallen mij toch aan, zeg het tegen hun, denk je nu echt dat ze de waarheid spreken ?

@Coert65 dat van het beheer inschakelen kan ik niet terugvinden in onze pm conversaties, help even ?
 
Ik volg dit topic vanaf het begin nu, maar volgens mij gaat het allang niet meer over het onderwerp waar TS mee begonnen is.

TS heeft ook is geen tijden meer gereageerd.

Het gaat nu meer richting het "afzeik topic" en persoonlijke aanvallen.

Wordt het niet eens tijd om er een slotje op te gooien?

Laat een ieder gewoon op zijn eigen manier van deze mooie hobby genieten en als we een beetje rekening met elkaar houden is het voor een ieder leuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan