Geen idee, heb het zelf om laten draaien zodat ik daar niet de fout mee in ga.Kan iemand mij uitleggen waarom op de motor de voorrem handel rechts zit [wrs iets met gas], maar bij en fiets juist aan de linkerkant.
PS, dit is geen verkapt vrijdagmiddag topic
helemaal duidelijk, maar waarom dan bij een gewone fiets met trappers niet dezelfde kant aanhouden.Het is toch de bedoeling dat je remt OF gas geeft.
Beide is nou niet echt een goeie combi in geval van een noodrem, daarom bij elkaar dan is het of het een of het ander.
Voor de stunters en gummers is het alleen niet echt praktisch.
OW en natuurlijk even
Valt vies tegen. Heb op een geleende terugtrapfiets regelmatig heel hard in m'n stuur geknepen om me pas een halve seconde later te realiseren dat ik geen handremmen had. En andersom, in de tijd dat ik op mijn fiets een terugtraprem had, op een handremfiets achteruit in de lucht zitten trappen.je moet het veel slimmer aanpakken. Gewoon een trapfiets met achteruittraprem... kun je je ook niet vergissen
Valt vies tegen. Heb op een geleende terugtrapfiets regelmatig heel hard in m'n stuur geknepen om me pas een halve seconde later te realiseren dat ik geen handremmen had. En andersom, in de tijd dat ik op mijn fiets een terugtraprem had, op een handremfiets achteruit in de lucht zitten trappen.
Heb jij weleens 230 km/h gereden op eigen kracht op je fietske ??helemaal duidelijk, maar waarom dan bij een gewone fiets met trappers niet dezelfde kant aanhouden.
Ontkoppelen met je gashand lijkt me niet zo praktisch..
Ik heb rechts mijn voorrem en links een gecombineerde voor-achterrem
Dat is het handige van een automaatje
Valt vies tegen. Heb op een geleende terugtrapfiets regelmatig heel hard in m'n stuur geknepen om me pas een halve seconde later te realiseren dat ik geen handremmen had. En andersom, in de tijd dat ik op mijn fiets een terugtraprem had, op een handremfiets achteruit in de lucht zitten trappen.