hallo,
ik rijd een mille uit 2000 net onder de 2 min op assen en ong 2.05 op zandvoort
heel de remmerij is standaard op de blokjes na, die zijn van carbon.
de semi-floating schijven zijn volledig zwevend gemaakt (inmiddels zit er iets te veel speling op)
de remleidingen zijn standaard (met staal omvlochten)
ik gebruik 5.1 remvloeistof die ik regelmatig ververs (blijft zeker geen lucht achter)
na een paar rondes flink geremd te hebben word de remhendel steeds zachter(steeds meer loze slag voor de rem begint aan te grijpen).
(weet niet zeker of dit echt zo is maar ik heb het gevoel dat aan het einde van het rechte end wanneer ik lang op de rem ga ik de hendel zo in voel zakken terwijl de remkracht niet groter word)
ook als ik het circuit af ben blijft de 'loze slag' nog wel even, als alles weer afgekoeld is is ie gewoon weer strak....
ik rijd een mille uit 2000 net onder de 2 min op assen en ong 2.05 op zandvoort
heel de remmerij is standaard op de blokjes na, die zijn van carbon.
de semi-floating schijven zijn volledig zwevend gemaakt (inmiddels zit er iets te veel speling op)
de remleidingen zijn standaard (met staal omvlochten)
ik gebruik 5.1 remvloeistof die ik regelmatig ververs (blijft zeker geen lucht achter)
na een paar rondes flink geremd te hebben word de remhendel steeds zachter(steeds meer loze slag voor de rem begint aan te grijpen).
(weet niet zeker of dit echt zo is maar ik heb het gevoel dat aan het einde van het rechte end wanneer ik lang op de rem ga ik de hendel zo in voel zakken terwijl de remkracht niet groter word)
ook als ik het circuit af ben blijft de 'loze slag' nog wel even, als alles weer afgekoeld is is ie gewoon weer strak....