Wat me nu pas opvalt, is dat jij op de achterplaat van je remtrommel niet die uitneembare plaatjes hebt zitten zoals ik had op m'n A10.De velgen zijn binnen. Voorvelg is anders dan de Achtervelg. Ivm trommel grootte
Bekijk bijlage 1453658
Bekijk bijlage 1453659
Bekijk bijlage 1453662
Bekijk bijlage 1453661
Je moet hem alleen niet te strak aandraaien, dan is de dempende werking minimaal.Nou hier heb ik het geluk dat de krukas lang genoeg is om de moer erop te draaien een paar slagen voordat hij de veer indrukt. Daarna word het wel een beetje lastig maar dan zit de moer er tenminste al wel goed op.
De moer moet tot de aanslag aangedraaid worden, dit omdat de sleeve over de krukas anders gaat wiebelen en zo de krukas splines uitslijt.Je moet hem alleen niet te strak aandraaien, dan is de dempende werking minimaal.
Spuit 11: horen die uitlaatkleppen zo diep te liggen?Het schiet niet echt op, tentamens en meer.
Klepzitting geslepen en alles nieuw
Bekijk bijlage 1458840
Blok zit in mekaar. Hier de stugge veer voor de eerst klappen op te vangen
Bekijk bijlage 1458841
Cilinder en kop gespoten in hittebestendig
Bekijk bijlage 1458842
Denksel met gat erin gelast
Bekijk bijlage 1458843
Ik zal het zien bij het kleppenstellen. Of het Te ver is.Spuit 11: horen die uitlaatkleppen zo diep te liggen?
Goed, genoeg koppel om zonder gas weg te rijden.En, hoe rijdt het?
Uitstekend. Dit is een 8 inch IPV 7 dus aanzienlijk meer remoppervlak.En.. de voorrem?
En.. de voorrem?