Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead

Let op; Het is mijn mening.



je stelt zelf dikwijls de vraag "maar wie ben ik". volgens mij denk je dat je God bent. Voor mijn part mag je dat best zijn in je eigen kleine universum. Maar dit is niet jouw kleine universum maar een openbaar forum. Ik en nog andere geloven niet in Godsdiensten en hier ben je dus niet meer dan een ander. je bent iemand die duidelijk met zijn machines overweg kan, maar daar blijft het dan ook bij. je sociale capaciteiten zijn kwasi onbestaande.

Vertel nu eens : waarom blijft deze waterval Harley-whatever's duren en voor wie is het bedoelt? Niemand op dit forum zit op eenzelfde niveau kwa werktuigkunde als jij, dus niemand zal met je gaan discussieren.

plaatjes blijven leuk om te zien, Harley blijft in mijn ogen ouwen brol en voor mij ben je een ander 3-letterwoord.
 
:} :} :}
M-F Shovelhead topic op nummer één!!!
Bedankt "lezers kijkers" en vele anderen.
Vele anderen?
Hoe denk je dat je anders op de eerste plaats komt te staan?

Bedankt; wie dan ook.[afbeelding]
Dat komt door hoe Google berekend, en de enorme hoeveelheid views op MF als totaal.
 
Klaar....weten weten we dat ook weer, maar we zitten niet op je mening te wachten hier.

Exact. Persoonlijk worden is nergens voor nodig. Ik lees dit Topic dagelijks, vind het zeer informatief, enne, je hoeft niet te reageren op iets. Iedereen heeft zijn eigen wijze van communiceren, lees er gewoon overheen. :t
 
Exact. Persoonlijk worden is nergens voor nodig. Ik lees dit Topic dagelijks, vind het zeer informatief, enne, je hoeft niet te reageren op iets. Iedereen heeft zijn eigen wijze van communiceren, lees er gewoon overheen. :t
Dat is een heel ruimdenkende connotatie! :t
 
Bing bot, nooit horen klagen.

Het is geen toeval dat op "Google afbeeldingen" mijn plaatjes staan.
Het staat los van het totaal aanwezigen op het M-F.[afbeelding]
Je zoekt met Google, en geeft daarna dat het komt door een search bot van Bing, en niet door Google :?

Ik heb te weinig verstand van deze moderne fratsen om dat te begrijpen... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan