Rijbewijs ingenomen

Hee MArcosZ
het zou waarschijnlijk wel een schikking worden ik verwacht niet dat ze mijn rijbewijs weer innemen ook als je in de OM database kijk
 
Wordt zeker weten schikking. Had 118 waar je 60 mocht. Was 420 euri. Dus denk niet dat de 6 km meer zoveel uit gaat maken. Zou me er niet druk om maken.
 
Ik denk dat ik een boete krijg van 465 euro. Zit er nog wel aan te denken om in beroep te gaan.
 
Ik denk dat ik een boete krijg van 465 euro. Zit er nog wel aan te denken om in beroep te gaan.

Wacht eerst ff de sanctie af, valt het mee dan pak je je verlies en ga alleen in beroep als je zeer goede argumenten hebt, sterke vent die je rbw weer uit je zak trekt(de rechter is zo'n sterke vent 8-) )
*O*
 
Hee ZRXraven nog twee dagen en je mag ook weer :]

Mijn rijbewijs word echt niet meer ingenomen ik heb 11 jaar zonder ook maar één bon gereden.
:]
 
Hee ZRXraven nog twee dagen en je mag ook weer :]

Mijn rijbewijs word echt niet meer ingenomen ik heb 11 jaar zonder ook maar één bon gereden.
:]

Word tijd ook, nou het eind in zicht komt gaat het me steeds meer irriteren... }) :] })
3x raden wat het 1ste ga doen als ik mn rbw weer terug heb O-)
*O*
 
De bon is binnen 465 eurootjes :-( maar ja denk dat ik hem maar betaal dan ben ik van het gezeik af
 
Terug
Bovenaan Onderaan