Rijbewijs ingevorderd

Waarom wegrijden van de politie als je niets misdaan hebt?
Domste wat je ooit kan doen. Politie is je vriend, niet je vijand.
Als ik politie tegenkom, weet ik dat ik ze niet kan afschudden (popo heeft meer truukjes in petto dan dat je denkt).
Anyways, veel geluk met het terug behalen van je rijbewijs, en laat dat een les zijn voor later! :)
Dure vrienden heb jij dan :+
 
ik vraag me af of een politiewagen met sirene (evt. met ''stop politie" matrix bord) erop ACHTER je gezien wordt als het negeren van een stopteken, dat kun je in je motorspiegels toch niet duidelijk zien !
Dan raad ik je aan andere spiegels aan
 
Hé jongens, beetje dimmen.
Zit ik rustig ff beetje motorforum te lezen, komt mijn vrouw binnen en vraagt wat ik aan het doen ben. Zeg ik : Motorforum, kijkt zij op het scherm en kijkt mij nog een keer aan met opgetrokken wenkbrauw : Ja, ja! _O- _O- _O-
_O-
 
Je kunt een verzoek bij de officier indienen, met daarin de door jou genoemde gronden waarvoor jij je rijbewijs nodig hebt, om te proberen de officier te overtuigen je rijbewijs eerder terug te krijgen..
 
Laatst bewerkt:
Je kunt een verzoek bij de officier indienen, met daarin de door jou genoemde gronden waarvoor jij je rijbewijs nodig hebt, om te proberen de officier te overtuigen je rijbewijs eerder terug te krijgen..

Dat wordt in de praktijk eigenlijk altijd afgekeurd. Je moet dan in bezwaar gaan tegen de uitspraak van de OVJ en dan mag je voor de OVJ en rechter vertellen waarom je hem eerder terug zou moeten krijgen. Met een beetje mazzel vinden ze je zielig genoeg om hierin mee te gaan.
Het kan wél zijn dat er een lange wachttijd bij de rechtbank is en dat je dus sowieso al een een bepaalde tijd fietsplezier hebt.
 
lol, precies.... Kennelijk voor sommigen een raar idee dat die dingen nog ander nut hebben dan alleen je bike te pimpen |(

Bike pimpen dachten ze bij mijn fiets zelfs in de fabriek al zo over! Ziet alleen je armen in de spiegel _O- Moet echt mijn arm liften wil ik überhaupt iets achter me kunnen zien :?
 
Bike pimpen dachten ze bij mijn fiets zelfs in de fabriek al zo over! Ziet alleen je armen in de spiegel _O- Moet echt mijn arm liften wil ik überhaupt iets achter me kunnen zien :?


Je hebt de schouders gewoon 2 keer zo breed dan de gemiddelde aardbewoner misschien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan