Rijden jullie nog pret-kilometers tijdens corona-crisis

Maar ondertussen maak ik nog steeds pretkilometers omdat ik niet naar mijn werk kan. Elke dag even genieten en vanavond van de zonsondergang
10EF3D71-1CC6-440E-94BF-F5B54AF03205.jpeg
 
Zeg dat wel!
Ik zou ca 1km terug rijden. (hem dus weer voorbij)
Daarna terugrijden en dan het voorwiel regelrecht tussen z'n ballen!
Ach ooit heeft eens een wielrenner het gewaagd een middelvinger naar mij op te steken omdat ik blijkbaar
te hard reed in zijn ogen,ben omgekeerd heb z,n fiets afgepakt en in de sloot gegooid,daarna gezegd
dat als hij dat nog een keer zou doen hij er achteraan ging,hij was toen ineens zo mak als een lammetje.})
 
Overnachtingen voor toeristen mogen hotels tot en met 4 mei niet aanbieden.
De grens is niet gesloten gezien het aantal duitsers dat in NL op bezoek komt.
Dus andersom zal het ook wel mogen, alleen of het gewaardeerd wordt is voor mij de vraag.
 
Overnachtingen voor toeristen mogen hotels tot en met 4 mei niet aanbieden.
De grens is niet gesloten gezien het aantal duitsers dat in NL op bezoek komt.
Dus andersom zal het ook wel mogen, alleen of het gewaardeerd wordt is voor mij de vraag.
Ach de Duitsers vielen een tijd geleden ook Nederland binnen,dat werd ook niet gewaardeerd,trokken ze zich ook niks van aan:+
 
Is het nou wel of niet mogelijk om in Duitsland te toeren? Ik had begrepen dat toeristen niet welkom zijn...
Ja.
Aan de grens wordt wel gecontroleerd en soms gevraagd wat u gaat doen, dan zeg je natuurlijk niet lekker toeren 😉
Maar de weekenden is natuurlijk een ander verhaal. (Kooptoerisme).
 
Vorige week vrijdag heb ik in de grensstreek tussen Nijmegen en Venlo gereden, veel Duitse auto's gezien en vermoedelijk had je via de kleine wegen ongestoord Duitsland in kunnen rijden. En ik verwacht dat dat in het weekend niet anders zal zijn, er zijn zo ontzettend veel kleine weggetjes dat ik niet verwacht dat die nu opeens allemaal bemand zijn.
 
Ach ooit heeft eens een wielrenner het gewaagd een middelvinger naar mij op te steken omdat ik blijkbaar
te hard reed in zijn ogen,ben omgekeerd heb z,n fiets afgepakt en in de sloot gegooid,daarna gezegd
dat als hij dat nog een keer zou doen hij er achteraan ging,hij was toen ineens zo mak als een lammetje.})
Hahaha Paul, ik ziet het al helemaal voor me, geweldig!
 
Wat je zegt Mike, ze kunnen en willen eig niet alles dichtmaken, economische verkeer.
Grote grenzen alles controle en de kleine overgangen word door de Polizei strategisch gecontroleerd.
Maar bewoners in het grensgebied zullen ze het niet lastig maken.
Toeren naar de Eifel of Sauerland gaan we nog niet doen,ik kan niet aantonen dat ik daar moet zijn.
Maar al met al een stuk lekkerder rijden daar dan hier met die 60-70-80km wegen.
😋😎
 
Toeren naar de Eifel of Sauerland gaan we nog niet doen,ik kan niet aantonen dat ik daar moet zijn.
Het is mij 's morgens om 08:00 uur nog te koud c.q. het temperatuurverschil met 's middags is mij te groot. Ik heb alleen een tanktas, dus geen mogelijkheid om mij om te kleden.

Dat gezegd hebbende... Zodra de temperatuur het toelaat, gaat deze meneer gewoon naar Winterberg en omstreken. Corona of geen corona.

Tenzij het letterlijk verboden wordt.
 
Ach ooit heeft eens een wielrenner het gewaagd een middelvinger naar mij op te steken omdat ik blijkbaar
te hard reed in zijn ogen,ben omgekeerd heb z,n fiets afgepakt en in de sloot gegooid,daarna gezegd
dat als hij dat nog een keer zou doen hij er achteraan ging,hij was toen ineens zo mak als een lammetje.})

Als ik die wielrenner was geweest, was het anders afgelopen.
 
Same here. Moet toch een beste kerel zijn die mijn fiets in het water gooit.
Aan de andere kant steek ik niet zo heel snel mijn middelvinger op naar andere weggebruikers.

Zelf heb ik eens een mobieltje in het water gegooid van een man die mij wilde slaan. Toen ik zijn klappen ontweek, ging hij de politie bellen. Daarom heb ik zijn telefoon afgepakt.
 
Wat je zegt Mike, ze kunnen en willen eig niet alles dichtmaken, economische verkeer.
Grote grenzen alles controle en de kleine overgangen word door de Polizei strategisch gecontroleerd.
Maar bewoners in het grensgebied zullen ze het niet lastig maken.
Toeren naar de Eifel of Sauerland gaan we nog niet doen,ik kan niet aantonen dat ik daar moet zijn.
Maar al met al een stuk lekkerder rijden daar dan hier met die 60-70-80km wegen.
😋😎

Ben er,dit jaar, 2 keer geweest ,tot 10 april.
Ik kan je zeggen ,het is er nog steeds mooi 🤗
 
Maar valt me altijd op dat als er een specifiek voorbeeld of filmpje voorbij komt dat mensen dan altijd de neiging hebben om te roepen, ik zou dit en dit doen, dat zou mij niet over komen. Tot het moment daar is en dan is er maar een enkeling die echt wat doet :z
Mensen zijn vaak niet veel gewend. Die worden vaak overbluft door de reactie van de ander.
Heb een aantal jaren aan de deur gestaan vroeger bij plaatselijke horeca en dan train je dat vanzelf.
Ook een stukje agressie naar HVL maakt dat je snel weerbaarder bent...
 
Terug
Bovenaan Onderaan