Rijden met drie wielen, wat is nog motorrijden en wat niet?

Welke driewieler hoort thuis op MF?

  • alleen motor met zijspan

    Stemmen: 65 19,6%
  • alles op basis van een motorfiets

    Stemmen: 23 6,9%
  • alles waar A-rijbewijs voor nodig is

    Stemmen: 191 57,5%
  • alles waar een helm verplicht is

    Stemmen: 11 3,3%
  • doe niet zo flauw, iedereen welkom

    Stemmen: 42 12,7%

  • Totaal aantal stemmers
    332
Waarom willen die driewielers er zo graag bijhoren?


Omdat zijspanrijders(dus geen trikers of MP3ers)net zo goed motorrijders zijn. Goed; er zitten wat meer steekjes los bij hen ;) , maar dat betekent nog niet dat ze als motorrijder niet zouden(mogen)meetellen.
 
Heb ook nog een aanhanger dus alweer offtopic met 5 wielen haha. Span is een afwijking, de aanhanger noodzaak ;)
 
Heb ook nog een aanhanger dus alweer offtopic met 5 wielen haha. Span is een afwijking, de aanhanger noodzaak ;)



Ik mag gaarne in de bak van TvdE hangen. Is van een goeie maat van me, en die zegt natuurlijk dat ík meer steekjes los heb zitten. Voor zover mij bekend heb jij die wel eens ooit in 'riel lijf' gezien en/of(misschien)weet je van wie hij is.
 
Laatst bewerkt:
Er ging iets fout; ik kan geen afbeelding meesturen. Sorry daarvoor.

:(
 
Laatst bewerkt:
Na wat gestuntel is het me toch gelukt.
full
 
Vanwege het nieuwe M-F waarbij ik in eerste instantie posten zag die ik zelf gestart ben kwam dit topic weer onder de aandacht. Dat koppelen met een bericht op nieuwsmotor is oma wakker schudden :+

2019_Can-Am-Ryker-1000x600.jpeg
 
Ik begrijp ze niet
Op deze grasmaaier heb je de nadelen van een motor en een auto
Dus je verliest altijd :+
 
Ik las in de Motoplus dat je enorm hard door de bochten kan met dat ding! Hij dondert schijnbaar ook gewoon om als je hem loslaat, dus geen kunstgrepen om je rechtop te houden. Lijkt me leuk om een keertje te proberen!
Dat las ik ook. Maar dat zei de Motoplus ook over de MP3, en die krijg je ook geen bocht om door het gewicht. Het is ook een misvatting dat je met meer wielen ook meer grip zou hebben.
 
Ik las in de Motoplus dat je enorm hard door de bochten kan met dat ding! Hij dondert schijnbaar ook gewoon om als je hem loslaat, dus geen kunstgrepen om je rechtop te houden. Lijkt me leuk om een keertje te proberen!

Heb op zo'n ding gereden in Zuid-Limburg.
Klopt dat hij gewoon omdondert. Iemand naast me testte dat even uit.:$
Je rijdt de stepjes heel makkelijk aan het asfalt. :9~
 
Volgens mij moet er nog één keuze bij staan,
○ iedereen met een motor hart.
Ik kan al 2 jaar niet rijden door mijn ziekte, (misschien komt het nog goed) rij dus al lang niet meer en ben hier dus niet meer welkom?
 
Dat lijkt me echt verschrikkelijk, ik wordt al helemaal ongedurig als ik een week niet op de motor heb gezeten.
Heel vervelend van je ziekte maar het gaat hier over een driewieler discussie.
En jouw suggestie staat er toch gewoon tussen?

"Doe niet zo flauw, iedereen is welkom"
 
Terug
Bovenaan Onderaan