denk dat de kans op een aanrijding waarbij je met je kinnebakkes op het asfalt terecht komt vele malen groter is!!
zal ik dat plaatje posten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
denk dat de kans op een aanrijding waarbij je met je kinnebakkes op het asfalt terecht komt vele malen groter is!!
Je icoon voor de verbouwingzal ik dat plaatje posten?
reden 1: als er dames in de buurt zijn, moet je goed zichtbaar zijn: conspicious consumption.
reden 2: Het is frisser en niet gevaarlijk als je traag rijdt.
Meer redenen kan ik niet verzinnen.
Waardeloze redenen.
Dus jij rijd in de zomer ook in een t shirtje en een korte broek.
T is frisser en niet gevaarlijk als je traag rijd. (tot je er eens afflikkert)
en voor de dames ben je extra goed zichtbaar.
Nog ff en en je hoeft alleen een zwembroek aan.
...tekst.....mee eens....
Ps. En wat betreft die zachte lenzen; neem maar van mij aan dat ik dat zou doen als het zou kunnen. Maar dat is niet voor iedereen geschikt. Vooral niet als je een cilindrische afwijking hebt. Heb al heel wat geneuzel daarmee meegemaakt. Ben dus veroordeeld tot de bril of een dure lazerbehandeling die ook weer niet voor een ieder geschikt is en daar lijk ik er ook weer eentje van te zijn. Dus leuk maar beperkt inzetbaar.
Ik weet wel dat je tegenwoordig lenzen met cilinder hebt. Daar ben ik een anderhalf jaar geleden voor bij de lenzenboer geweest. Meerdere zelfs om objectieve beoordeling te maken. Maar het werd mij door allemaal afgeraden. Nu weet ik niet welke cilinder(s) je hebt maar mij werd verteld dat boven een cilinder van 1 het wordt afgeraden. En aangezien die van mij aan 1 oog in ieder geval 2,25 (plus nog een sferische afwijking van -4)is zou ik een slecht resultaat te verwachten hebben. Daarbij komt ook nog dat ze toen, ik weet niet hoe dat nu is, behoorlijk prijzig waren. Iets van 300 Euro staat mij bij. Maar goed als het dan helpt moet dat niet de drempel zijn.Misschien eens een optie naar een andere lenzenboer te gaan? Ik heb ook cilinders (met name zelfs) en heb het daar toch gefikst gekregen. Vroeger lukte dat inderdaad niet, maar in de loop van de tijd is er veel veranderd (Lens Arnhem is mijn leverancier)...voor de afwisseling (o.a. motor) vind ik ze ideaal, standaard draag ik gewoon bril
De mijne krijg ik niet met een hoofdknik naar beneden, gaat het veel te zwaar voor. En als je zo'n kinkap hebt kan ik me wel iets voorstellen bij dat frissere gevoel.Ik klap bij stoplichten mijn hele voorkant omhoog:
Je krijgt FF wat meer 'frisse' lucht.
Omdat je je klep dan met een "hoofdknik" weer dicht kunt gooien tijdens het optrekken en zo kun je dus je handen aan het stuur houden.
En je hebt als je rustig rijdt minder last van rare windstromen.
Ik heb een schubert, die kinkap houd de wind van onderen tegen.
Als je dan je vizier omhoog doet, komt de wind daar binnen en moet vervolgens daar ook weer naar buiten.