Rijschool Rotonde in Groningen

Persoonlijk gelest bij Oosterpoort, samen met zoon en dochter. Alledrie in niet teveel lessen in 1x geslaagd. Zowel voor theorie, als voor alle praktische onderdelen. Lessen waren goed, er werd goed feedback gegeven. Vond het wel prettig, om eens met een andere instructeur te rijden. Werd er toch meer op andere dingen gelet.
Vond het wel een voordeel dat Oosterpoort zijn eigen terrein had voor voortuigbeheersing. Nadeel was weer dat je iedere keer naar Assen moest.

Soeverijn goede verhalen over gehoord. Rotonde ken ik niet.
 
Goeie vent die Frank! Ik rij bij Frank via Anco Doornbos! Humor, geduld en verstand.

Hopen dat ik na mn examen dinsdag nog zo over m denk :)
 
Persoonlijk gelest bij Oosterpoort, samen met zoon en dochter. Alledrie in niet teveel lessen in 1x geslaagd. Zowel voor theorie, als voor alle praktische onderdelen. Lessen waren goed, er werd goed feedback gegeven. Vond het wel prettig, om eens met een andere instructeur te rijden. Werd er toch meer op andere dingen gelet.
Vond het wel een voordeel dat Oosterpoort zijn eigen terrein had voor voortuigbeheersing. Nadeel was weer dat je iedere keer naar Assen moest.


Wanneer was dit? Heb 1/2 jaar ook bij oosterpoort gelest, examen AVB samen gedaan met nog 5 anderen die dag. Waarvan 1 pa met zoon en dochter... :z


Oosterpoort ben ik met een beetje gemengde gevoelens weg gekomen. Alles ging ontzettend goed, niks aan te merken op mijn rijden. Eerste AVD examen ging ook goed, maar toch niet gehaald. 2de keer bijna precies hetzelfde route gereden, veel fouten gemaakt en toen toch gehaald. Ben toch een beetje wantrouwig geworden hierdoor, waarom zitten ze ook pal naast het CBR? :?

Maar goed, ik heb hem gehaald. Mag niet klachen nu. :+
 
Bedankt voor jullie reacties.

Mn broertje gaat donderdag beginnen met lessen bij rijschool rotonde.


Groetjes
 
De auto had een kapotte koppakking, was dus een leuke reparatie.
Paulien had de motor iets te veel belast. Maar de auto rijdt nog steeds. Het blijft toch goedkoop rijden met een oude (1989) Toyota waar geen afschrijving meer op zit.
En het is net als bij motoren, de Jappen zijn zeer betrouwbaar.
 
Woensdag begin ik met mijn eerste les bij rijschool rotonde. Ben erg benieuwt hoe het zal gaan en kan bijna niet wachten. Ik zal mijn feedback nog geven over mijn rijlessen.


Groeten
 
Woensdag begin ik met mijn eerste les bij rijschool rotonde. Ben erg benieuwt hoe het zal gaan en kan bijna niet wachten. Ik zal mijn feedback nog geven over mijn rijlessen.


Groeten




Mijn broer heeft er goede herinneringen aan deze rijschool.

Hij heeft zijn Atje ook in 1x gehaald.



Veel succes met jouwn rijlessen

Laat weten hoe het gegaan is
 
Bij Oosterpoort heb je in ieder geval wel FUN, vooral op het oefenterrein in Assen voor de AVB. Ze zijn van het type "Geen gelul en gaan met die banaan". Heb tijdens mijn AVB enòrm gelachen en kijk er met een big smile op terug. Wàt een gasten daar.

Maar de rijschool is inmiddels zo groot, dat je ervaringen natuurlijk erg afhangen van je instructeur. Ik heb de AVD niet bij de oosterpoort gedaan (wilde lessen in Leeuwarden en daar zitten ze niet)
 
Hahaha lessen bij rijschool rotonde is een groot feest. Dick is n super aardige vent met humor. Hij is niet heel mild als er iets verkeerd doet, maar daarom leer je het wel. Hij zal je nooit verneuken door je meer lessen te geven dan nodig. Hij geeft je gewoon zoveel lessen als nodig leert je meteen alles en uiteindelijk ben je super goedkoop uit.

Het is echt een super goede rijschool!!!

Groeten Bram
 
Laatst bewerkt:
Zoizoo haha, inmiddels voor mij al ander half jaar geleden dat ik lesde bij dick. Soms kom ik ze nog wel eens tegen en praten we even wat. Ook wel eens met zijn zoon van severijn die besteld wel eens wat pizza's bij ons en geeft dikke fooi :D.
 
Ik heb een paar maanden geleden lessen gehad van Dick. Geen gezeur en rijden met die handel! Helemaal mijn ding en na 9 uurtjes alles binnen. Je moet wel tegen een geintje/stootje kunnen, Dick is een stoere biker!
 
Hahaha ja een stoere biker is het zeker. je moet idd tegen een geintje kunnen en je moet niet van suiker zijn. Ghehe vandaag geslaagd voor mijn Speciale verrichtingen!! Trouwens ik ben de laatste die les krijgt van dick hij gaat na 52 jaar trouwe dienst met zijn welverdiende pensioen haha
 
Hey.
ik les bij Dick ( Rotonde) bevalt me prima, mocht al snel afrijden, brak alleen dus mijn kuitbeen tijdens mijn examen, dus moet nog 4 weken wachten tot ik gipsvrij ben en dan kan ik weer. Ik vind het een gave gast, heel relaxed.
Weet alleen dat je snel moet zijn als je nog bij hem wilt lessen, want hij wil er per januari mee stoppen.

groet
 
Dick is een baas. In oktober begonnen, vandaag mijn AVD gehaald. Alles in een keer. Voor de Groningers onder ons is het jammer dat Dick er mee stopt, want ik vermoed dat er in de wijde omtrek niemand te vinden met zoveel ervaring als hij.
 
Hahaha lessen bij rijschool rotonde is een groot feest. Dick is n super aardige vent met humor. Hij is niet heel mild als er iets verkeerd doet, maar daarom leer je het wel. Hij zal je nooit verneuken door je meer lessen te geven dan nodig. Hij geeft je gewoon zoveel lessen als nodig leert je meteen alles en uiteindelijk ben je super goedkoop uit.

Het is echt een super goede rijschool!!!

Groeten Bram


En heb je je Atje al binnen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan