Ronkende racer weg van strand Scheveningen

Prima, maar toch een paar opmerkingen.

Ook in buitengebied is die K*tradio van bouwvakkers verschrikkelijk irritant. Van andere ook overigens.

Ik ben niet voor het vrij maken van gemotoriseerd verkeer. Dat is symptoombestrijding i.p.v. het probleem oplossen. Als je de motor / auto van overlast bezorgers verbeurd zou laten verklaren en van de opbrengst extra handhavers zou inschakelen dan pak je het probleem aan.

Ja, we zijn met veel te veel en het gemiddelde volk wordt ook steeds asocialer. Dit komt ook vooral omdat asociaal gedrag wordt getolereerd.
Nee hoor. Als jij bijvoorbeeld mijn biertje afpakt dan stop ik heus niet met drinken.
Ik regel een andere.
 
Ik snap ook niet dat je daar wilt rijden als motorrijder. Stelletje aandachttrekkers die daar ijsberen..
 
Nee hoor. Als jij bijvoorbeeld mijn biertje afpakt dan stop ik heus niet met drinken.
Ik regel een andere.

Heeft niets met het topic te maken maar dat word goedkoop drinken als we jou tegenkomen op terras of café..
 
Heeft niets met het topic te maken maar dat word goedkoop drinken als we jou tegenkomen op terras of café..
Als je de vergelijking een beetje kan plaatsen heeft het er wel mee te maken.

EMG's, boetes van 1000+ Euro etc. helpen ook niet. In ieder geval niet bij mensen die ik ken. Het levert wel wat op natuurlijk.

Wat wel helpt weet ik niet!!!!
Ik denk dat je mensen een plek moet geven. Dat zou kunnen helpen.
 
geeft t een plekje , ja lekker vaag :+
 
Als je de vergelijking een beetje kan plaatsen heeft het er wel mee te maken.

EMG's, boetes van 1000+ Euro etc. helpen ook niet. In ieder geval niet bij mensen die ik ken. Het levert wel wat op natuurlijk.

Wat wel helpt weet ik niet!!!!

Ik bedoelde mijn opmerking aan jou en niet die van jou...

Ik weet wel wat helpt, bij een 2e overtreding van geluid of snelheid binnen de bebouwde kom direct rijbewijs 6 maanden inleveren + boete.
Indien recidive bij een 3e keer rijbewijs 12 maanden inleveren + boete, daarna zal de pislul wel eieren kiezen voor zijn geld en normaal doen.
 
Ik ben altijd weer blij als ik weer terug in t oosten ben ,daar maken we ons niet zo druk ,t is hier ook gelukkig ff minder overbevolkt
 
Ik ben altijd weer blij als ik weer terug in t oosten ben ,daar maken we ons niet zo druk ,t is hier ook gelukkig ff minder overbevolkt

Daar zwaaien sommige motorrijders niet naar elkaar en dat is ook antisociaal....net als met veel geluid en snelheid.
 
T zit je wel dwars , _O- get a life

Nee hoor het is net als met dit topic (waar het over gaat) antisociaal meer niet.😁
Ennuh ik heb een leven anders kon ik dit niet typen Jan.
 
Ik bedoelde mijn opmerking aan jou en niet die van jou...

Ik weet wel wat helpt, bij een 2e overtreding van geluid of snelheid binnen de bebouwde kom direct rijbewijs 6 maanden inleveren + boete.
Indien recidive bij een 3e keer rijbewijs 12 maanden inleveren + boete, daarna zal de pislul wel eieren kiezen voor zijn geld en normaal doen.
tsjonge jonge...
 
tsjonge jonge...

Ja zeg dat wel, ze zijn echt hard leers die herriemakers, posers of rossi wannabe's...anders komt het niet steeds in het nieuws.
Helaas is er elk jaar nieuwe aanwas van kereltjes die een harde plasser krijgen van het YT vlog volkje wat de wereld rijk is.
 
Ja zeg dat wel, ze zijn echt hard leers die herriemakers, posers of rossi wannabe's...anders komt het niet steeds in het nieuws.
Helaas is er elk jaar nieuwe aanwas van kereltjes die een harde plasser krijgen van het YT vlog volkje wat de wereld rijk is.
Spreek je ook mensen erop aan Rik ?
 
Ja zeg dat wel, ze zijn echt hard leers die herriemakers, posers of rossi wannabe's...anders komt het niet steeds in het nieuws.
Helaas is er elk jaar nieuwe aanwas van kereltjes die een harde plasser krijgen van het YT vlog volkje wat de wereld rijk is.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zoals jou. Saaie bedoening zou het hier zijn zeg.

Rossi brengt gelukkig nog wat sensatie dus het goede voorbeeld kiezen zij in ieder geval wel :Y
 
Ik had voor vanavond nog geen doel om mijn volledig standaard FZR600R uit te gaan laten, maar nou wel :)
 
Ja is wel eens gebeurd, bij Motozoom in Utrecht, er werd een HD gestart achter mij waar ik van schrok.
@Rob RD is antisociaal grof gebekt hier op het forum maar ik toen ook even, achteraf samen koffie gedronken en een praatje gemaakt.
je moet ook niet zo snel schrikken :N
 
@Rob RD is antisociaal grof gebekt hier op het forum maar ik toen ook even, achteraf samen koffie gedronken en een praatje gemaakt.


Heb ik dan toch wat gemist?? Wanneer was dat dan?
Ik ben overigens zeer sociaal, beschermend en gehoorzaam hoor. Een grote bek hoort bij een Hagenees
 
Terug
Bovenaan Onderaan