Rossi in ziekenhuis na zware crash

pff..godse klote dit..
denk: morgen naar de TT, ff Rossi zien winnen maar lijkt er niet echt in te zitten ;(
Tis wel te hopen dat het gauw weer wat beter gaat met em..er zijn geloof ik een aantal races vlak achter elkaar nu toch? zou minder wezen als ie die allemaal een beetje op halve kracht moet rijden...
 
vet balen. als rossi fan maakt dit voor mij de TT minder mooi.
maar kijken wat rossi morgen kan.
hoop tuurlijk winne *D
 
Zullen we wedden? O-)

zou ik niet doen....ben vanmiddag wezen kijken bij de kwalificatie,en rossi hield het al na 3 rondjes voorgezien..en kwam niet verder dan de 18de start positie,rossi start morgen wel,maar ik denk dat hij na een aantal ronden zijn motor in de box gaat parkeren.



zijn hand zag er heeeeel dik uit,en kon vanmorgen in de vrijetraining nauwlijks zelf zijn helm opzetten :X
 
Na winnen is denk ik voor rossi morgen een onmogelijke opgave.Maar ik denk als rossi fan dat hij op het podium gaat komen.Hoe was eht in Engeland ooit dat hij in de training viel en als bijna laatste moest starte met een een scheur ergens in de pink en toch wist te winnen :}
Rossi is nu eenmaal de man in de motorsport dus alles staat nog open :9
 
Na winnen is denk ik voor rossi morgen een onmogelijke opgave.Maar ik denk als rossi fan dat hij op het podium gaat komen.Hoe was eht in Engeland ooit dat hij in de training viel en als bijna laatste moest starte met een een scheur ergens in de pink en toch wist te winnen :}
Rossi is nu eenmaal de man in de motorsport dus alles staat nog open :9

pink is toch echt minder dan je pols + je enkel... en dan nog is op dat topniveau mee te draaien...

Plus de kans dat ie nog een keer valt, en dan is het echt raak :Y


Ik vind het jammer... maar liever deze race niet, dan heel komend seizoen niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan