S1000RR Deel 7

Ah ok :) ik heb nog een 2014 systeem en een lange/stille Akra maar 65mm
Ik heb na zwarte vlaggen op CPZ ook een lange Akra genomen.
Speciaal model "TD" = 3x raden.. Track Days. ;)

Is pas van 23-08-2023.
IMG20240318214418.jpg
 
Ik heb na zwarte vlaggen op CPZ ook een lange Akra genomen.
Speciaal model "TD" = 3x raden.. Track Days. ;)

Is pas van 23-08-2023.
Bekijk bijlage 1987846

Mocht je hiermee wel op cpz dan?
Zeker.
Ik had het idee opbouwend te rijden met de aankomende (huidige) drie dagen in het achterhoofd.
Hou het heel. ;)
Dan de nieuwe banden en de remblokken van Baldbiker / Gerard er in.
Voor bocht drie had ik enorme last van fading.
Heb er wel nog een gedeeltelijke sessie mee gereden op de derde dag wat veel beter voelde maar die eerste sessie voortijdig afgebroken omdat de concentratie verminderde.
De tweede sessie daarna dus al de eerste ronde onderuit. :o

Maar misschien is drie dagen toch te veel met mijn NAH/cognitieve beperkingen.
Was zaterdag al niet uit eten gegaan met iedereen uit de pitbox om prikkels te vermijden.
(En wat klaagden ze de volgende dag ook over het restaurant _O- ;) )

De volgende keer misschien standaard de derde dag wat sessies skippen voor meer concentratie.
Dat had ik in Cartagena ook al gedaan.
De open pitlane van een uur reed ik steeds maar vier, vijf rondjes.
Daarna de eigen sessie twintig minuten.

Op de eerste dag stoppen met mijn medicatie was ook niet handig. :+
Eigen schuld.

Owww ik ga later kijken.
Wist al niet waar ze stonden. :t

Hoe was Val de Vienne? :]
Ben nu op val de Vienne. Morgen eerste rijdag:]
 
Mocht je hiermee wel op cpz dan?
Met de iets kortere versie een evenement of zes probleemloos gereden in groep vier en ineens was het over.
Misschien andere wind of een strengere baco. :?
Uit betrouwbare bron vernomen dat het niet perse een eerlijke geluidsmeting is.

We gaan het 22 april wel meemaken
En 13 mei mag de BMW niet komen (alleen groep 1 t/m 3) dus dan met de R3 of een nog aan te schaffen motorfiets. :)
IMG-20231231-WA0018(3).jpg

Het gaat de goede kant op met de milieu lobby daar. ;)
Ben nu op val de Vienne. Morgen eerste rijdag:]
Oh, dan heb je aardig wat tijd overbrugt.
Ik hoop dat je goed weer hebt. :t
 
Ik heb na zwarte vlaggen op CPZ ook een lange Akra genomen.
Speciaal model "TD" = 3x raden.. Track Days. ;)

Is pas van 23-08-2023.
Bekijk bijlage 1987846
Welke demper is dit dan als ik vragen mag? Een extra lange TD kende ik wel voor de R1, maar zie ik niet voor BMW staan op de officiële site:
Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technology

ter referentie die voor de R1: Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technology (inderdaad met TD toevoeging, speciaal voor TrackDays). Heb je van die van jou ook een volledig typenummer?
 
Welke demper is dit dan als ik vragen mag? Een extra lange TD kende ik wel voor de R1, maar zie ik niet voor BMW staan op de officiële site:
Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technology

ter referentie die voor de R1: Akrapovič | World Championship-Winning Exhaust System Technology (inderdaad met TD toevoeging, speciaal voor TrackDays). Heb je van die van jou ook een volledig typenummer?
Ik weet niet, Swen vroeg na twee dagen ineens welke van de twintig lange Akra's ik moest hebben. :+

Hij vermoedde wel dat dit de TD versie was en die staat inderdaad op de faktuur van Pajic.
Maar die heeft hem ook aangepast / verlast.

De vorige eigenaar heeft waarschijnlijk iets met de Akra voorbochten veranderd zodat de standaard BMW pijp weer paste.
Daarom ging ik eerder nat op een zelf besteld model. ;)

Zoals je via PM kan zien staat er helaas geen bestelnummer op de faktuur.
 
Laatst bewerkt:
Die van mij is opgestuurd naar Alpinestars vanwege problemen na het updaten. Of tijdens het updaten, of wie zal het zeggen... Nog nooit gebruikt. Zag een update beschikbaar voordat ik hem op transport wilde zetten en sindsdien geeft het ding fouten. Winkel waar ik hem gekocht heb kon er niks mee dus die hebben het ding opgestuurd. Dat is nu iets van 2 weken geleden en nog geen bericht. Tot op heden geen positieve ervaring met het ding en zou hem gezien ervaringen van andere ook niet opnieuw kopen.
 
Die van mij is opgestuurd naar Alpinestars vanwege problemen na het updaten. Of tijdens het updaten, of wie zal het zeggen... Nog nooit gebruikt. Zag een update beschikbaar voordat ik hem op transport wilde zetten en sindsdien geeft het ding fouten. Winkel waar ik hem gekocht heb kon er niks mee dus die hebben het ding opgestuurd. Dat is nu iets van 2 weken geleden en nog geen bericht. Tot op heden geen positieve ervaring met het ding en zou hem gezien ervaringen van andere ook niet opnieuw kopen.
Dat is niet fijn. Mijn ervaringen met Alpinestars zijn ook zeer slecht, maar 2 weken niks horen valt nog wel mee. Ik was dat pak soms maanden kwijt, winkel kon er inderdaad ook niks mee en voor de service afdeling van Alpinestars in Italië was ik (naar het zich liet aanzien) gewoon een onbeduidende klant. Hopelijk wordt het bij jou nog opgelost. Ik zou in ieder geval nog even hoop houden op positieve ervaringen in de (nabije) toekomst. Alleen al omdat dat gewoon lekkerder slaapt. O-)
 
Dat is niet fijn. Mijn ervaringen met Alpinestars zijn ook zeer slecht, maar 2 weken niks horen valt nog wel mee. Ik was dat pak soms maanden kwijt, winkel kon er inderdaad ook niks mee en voor de service afdeling van Alpinestars in Italië was ik (naar het zich liet aanzien) gewoon een onbeduidende klant. Hopelijk wordt het bij jou nog opgelost. Ik zou in ieder geval nog even hoop houden op positieve ervaringen in de (nabije) toekomst. Alleen al omdat dat gewoon lekkerder slaapt. O-)
Maar hoe is het afgelopen??
 
Die van mij is opgestuurd naar Alpinestars vanwege problemen na het updaten. Of tijdens het updaten, of wie zal het zeggen... Nog nooit gebruikt. Zag een update beschikbaar voordat ik hem op transport wilde zetten en sindsdien geeft het ding fouten. Winkel waar ik hem gekocht heb kon er niks mee dus die hebben het ding opgestuurd. Dat is nu iets van 2 weken geleden en nog geen bericht. Tot op heden geen positieve ervaring met het ding en zou hem gezien ervaringen van andere ook niet opnieuw kopen.
Welke foutcode kreeg je dan?

Ik heb hem geüpdatet en hij doet het goed. In beide racemodi geeft hij de goede lichtjes, maar ik ben nog niet gevallen dus niet getest of hij afgaat wanneer het moet.
 
Die van mij is opgestuurd naar Alpinestars vanwege problemen na het updaten. Of tijdens het updaten, of wie zal het zeggen... Nog nooit gebruikt. Zag een update beschikbaar voordat ik hem op transport wilde zetten en sindsdien geeft het ding fouten. Winkel waar ik hem gekocht heb kon er niks mee dus die hebben het ding opgestuurd. Dat is nu iets van 2 weken geleden en nog geen bericht. Tot op heden geen positieve ervaring met het ding en zou hem gezien ervaringen van andere ook niet opnieuw kopen.
Tnx, ik hem iemand het exact dit verhaal.
Alleen speelt het vandaag bij TK te N. ;)
Die gaat morgen terug en neemt anders desnoods genoegen met alleen een vest.
 
Iemand op mijn werk rijdt ook een S1000rr op het circuit, via RaceCracks georganiseerd en heeft op het moment een RST pak met airbag.
Gehele pak met airbag kost dan 1000 euro ongeveer.
 
Hey, weet iemand toevallig of de voorspatbord van een K67 ook op een K46 past?

ilmberger carbon 2017-2018
ilmberger carbon 2019-2022

Heb op een andere forum wel gelezen dat K46 spatbord wel past op een K67..
Mmm, die uitspraak van dat andere forum zou ik vanavond kunnen nagaan, ik heb nog wel een ouder spatbord liggen, maar meestal heeft Alpha Racing het wel aardig in beeld. Volgens hen passen alle spatborden van 2010 t/m 2018 (en dat is ook mijn eigen ervaring) en vervolgens van 2019 t/m 2024. Dat zou betekenen dat het voorspatbord van een K67 niet op een K46 past.

Die info van dat andere forum zou dan onjuist moeten zijn. Je bent dan nog niet bij het antwoord of het andersom ook kan, maar volgens mij gaat het alleen om de bevestigingspunten, verder zie ik niet heel veel anders eraan.

Ik heb wel nog een paar K46 spatborden te koop voor de liefhebber. Carbon en/of de reguliere.
 
Mmm, die uitspraak van dat andere forum zou ik vanavond kunnen nagaan, ik heb nog wel een ouder spatbord liggen, maar meestal heeft Alpha Racing het wel aardig in beeld. Volgens hen passen alle spatborden van 2010 t/m 2018 (en dat is ook mijn eigen ervaring) en vervolgens van 2019 t/m 2024. Dat zou betekenen dat het voorspatbord van een K67 niet op een K46 past.

Die info van dat andere forum zou dan onjuist moeten zijn. Je bent dan nog niet bij het antwoord of het andersom ook kan, maar volgens mij gaat het alleen om de bevestigingspunten, verder zie ik niet heel veel anders eraan.

Ik heb wel nog een paar K46 spatborden te koop voor de liefhebber. Carbon en/of de reguliere.
heb je evt. fotos van de carbon voorspatbord?
 
Terug
Bovenaan Onderaan