S1000RR Deel 7

Mag deze in de OP ter vervanging van de huidige foto *O*

6794B2A6-A7A9-4F17-BB7F-6AA16251ED87.jpeg
 
De reflectoren op het voorspatbord nog verwijderen en je kentekenplaathouder vervangen voor een van Evotech Performance BMW S1000RR dan ben je klaar wat mij betreft. ;) Die hengel kan echt niet meer.

Bekijk bijlage 1679704


235 EU voor een kentekenplaat houder toe maar...
Na kort overwegen overigens wel besteld. Want die taartschep is lelijk.

Hoe zitten de reflectors op de voorkant eigenlijk vast? Die gaan er deze winter ook af.

Toch nog een circuitdag gedaan met mijn eigen s1000rr, op het politiecircuit beetje aan het sturen geweest. Met dtc op drie zie ik het tcs lampje toch wel vaak aangaan.
 
235 EU voor een kentekenplaat houder toe maar...
Na kort overwegen overigens wel besteld. Want die taartschep is lelijk.

Hoe zitten de reflectors op de voorkant eigenlijk vast? Die gaan er deze winter ook af.

Toch nog een circuitdag gedaan met mijn eigen s1000rr, op het politiecircuit beetje aan het sturen geweest. Met dtc op drie zie ik het tcs lampje toch wel vaak aangaan.
Voor een standaard taartschep valt ie nog mee: steekt meer naar achteren dan naar onderen uit; ik ga er nog over nadenken.

Die reflectoren zitten met een soort tape vast.
 

Hier iets goedkoper maar nog steeds veel geld 😁

Reflectoren zitten standaard met dubbelzijdig tape op het spatbord.

Dtc op +3 is ook best veilig ik rij op het circuit metzeler K3 bandjes op -2 en met slicks nog iets lager.
 

Hier iets goedkoper maar nog steeds veel geld 😁

Reflectoren zitten standaard met dubbelzijdig tape op het spatbord.

Dtc op +3 is ook best veilig ik rij op het circuit metzeler K3 bandjes op -2 en met slicks nog iets lager.
Ik rij met nwe slicks -6 en -7, anders grijpt de TC te snel in. Dus eigenlijk heb je niet zo veel instelmogelijkheden (wij werken met -4 tot -7)
Refelctoren op spatbord kun je met een beetje kracht in je vingers (of voorzichtig met een schroevedraaier) los wrikken. lijm daarna verwijderen en klaar. 8-)
 
Klopt, reflectoren zitten vast met tweezijdige tape. Eventueel met een föhn even opwarmen en dan voorzichtig lostrekken.

Kan inderdaad goedkoper dan die 235, was maar algemene link. Ik heb hem gekocht bij G&G schop daar is ie nu €207,-

Edit: dat is jou marktplaats link ook inderdaad Baldbiker.
 
Mag deze in de OP ter vervanging van de huidige foto *O*

Bekijk bijlage 1679377
Zie ik hier nog de plastic schetsplaats op een andere remschakelset?

Ik ben op zoek naar een remschakelset + schetsplaat. De dealer vraagt:
De rem/schakel set kost € 733 en de montage € 140.36 _O-

Mij lijkt dit wel wat en dan monteer ik ze zelf wel

Ik heb trouwens een circuitversie van de K67 gekocht, fototje:
 

Bijlagen

  • Aanwinst .jpeg
    Aanwinst .jpeg
    114,6 KB · Weergaven: 48
Zie ik hier nog de plastic schetsplaats op een andere remschakelset?

Ik ben op zoek naar een remschakelset + schetsplaat. De dealer vraagt:
De rem/schakel set kost € 733 en de montage € 140.36 _O-

Mij lijkt dit wel wat en dan monteer ik ze zelf wel

Ik heb trouwens een circuitversie van de K67 gekocht, fototje:
Dat is de originele BMW M rem schakelset met carbon hielplaat. Cool nog een S1000RR als circuitfiets :}

20190831_141753033_iOS (Custom).jpg
 
Ik heb deze via Ali ik dacht probeer het gewoon en als het niets is jammer dan.
Maar ben verbaasd over de kwaliteit, alles gelagerd en er zat een klein beetje speling in het schakelpedaal maar de originele lagertjes paste precies in deze dus die overgezet en helemaal top nu.
Het lijkt ook precies op Gilles 😄
 

Bijlagen

  • B56F8D4D-80D9-4F67-8B8C-4D27EC5E30CC.png
    B56F8D4D-80D9-4F67-8B8C-4D27EC5E30CC.png
    52,6 KB · Weergaven: 34
Ik heb deze via Ali ik dacht probeer het gewoon en als het niets is jammer dan.
Maar ben verbaasd over de kwaliteit, alles gelagerd en er zat een klein beetje speling in het schakelpedaal maar de originele lagertjes paste precies in deze dus die overgezet en helemaal top nu.
Het lijkt ook precies op Gilles 😄
Dat zijn betere prijzen. :Y
 
Ieder zn ding, maar ik rijd veel motor en merk toch dat het even wennen is als ik overstap van de GSXR naar de Bimmer en vice versa.
Ik realiseer mij dat het een luxe probleem is, maarja als de knaken toch maar niks staan te doen... Spenden spenden spenden
Ik heb drie compleet verschillende BMW motorfietsen, en alle drie staan ze op Hyperpro voor en achter.
Misschien dat ik hierdoor geen gewenningsperiode ervaar. :?

Met twee heb ik op Zandvoort gereden dit jaar, tijden goed voor de snelste groep. :)
 
Ik heb drie compleet verschillende BMW motorfietsen, en alle drie staan ze op Hyperpro voor en achter.
Misschien dat ik hierdoor geen gewenningsperiode ervaar. :?

Met twee heb ik op Zandvoort gereden dit jaar, tijden goed voor de snelste groep. :)

Altijd baas boven baas natuurlijk.

Ik ervaar toch wel enorme verschillen in remkracht, acceleratie, maar ook zithouding enzoverder. Ik rijd nu circa een half jaar circuit dus wellicht dat de ervaring ook nog onvoldoende is om zo van bike naar bike over te springen.
Daarnaast zocht ik wellicht ook wel een smoesje om voor mijzelf een tweede s1000rr aanschaf goed te praten... :p
 
Altijd baas boven baas natuurlijk.

Ik ervaar toch wel enorme verschillen in remkracht, acceleratie, maar ook zithouding enzoverder. Ik rijd nu circa een half jaar circuit dus wellicht dat de ervaring ook nog onvoldoende is om zo van bike naar bike over te springen.
Daarnaast zocht ik wellicht ook wel een smoesje om voor mijzelf een tweede s1000rr aanschaf goed te praten... :p
Natuurlijk ervaar je dit! Zeker wanneer je gewoon ook regelmatig op andere fietsen rijdt. Ik denk dat de verhouding in gewenning en dus het aantal gereden KM per bike ook een factor is. Zelfs met exact dezelfde fiets maar een andere afstelling op het gebiedt van vering, mapping, rempomp etc kan een zelfde fiets al als een totaal andere doen aanvoelen.

Daarnaast zit er natuurlijk ook wat tussen de oren en kan de één zich beter aanpassen als de ander..
 
Weer geklooi met de beemer 😡 nu weer kromme schijven.
Blijkt dat de ze tot 5000km gewoon vervangen onder garantie en daarna dus niet meer.
Maar de dealer was het er niet mee eens en ging er tegen in, nu krijg ik de schijven wel vergoed maar moet de arbeidsloon zelf betalen dus weer €140 in de min.
Die 3 jaar garantie is blijkbaar op bijna niets.
 
Weer geklooi met de beemer 😡 nu weer kromme schijven.
Blijkt dat de ze tot 5000km gewoon vervangen onder garantie en daarna dus niet meer.
Maar de dealer was het er niet mee eens en ging er tegen in, nu krijg ik de schijven wel vergoed maar moet de arbeidsloon zelf betalen dus weer €140 in de min.
Die 3 jaar garantie is blijkbaar op bijna niets.
Een paar remschijven vervangen is €140,00 arbeidsloon. :?
Met een bakkie koffie erbij die je dat toch in dertig minuten? 8)7 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan