SBS6 Wegmisbruikers Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna surrealistisch hoe die jongens uiterst rustig en beheerst hun rondjes draaien en vervolgens net zo rustig hun rijbewijs mogen inleveren...
Vraag me af wat deze agentjes doen als ze iemand tegen komen die 20km te hard rijdt? Ik denk direct auto of motor in de pletter en de bestuurder er achteraan :X

Maar goed, ik neem aan dat deze ventjes nu wel de lachtertjes van het bureau zijn. Toch? :X

Het lachertje op het bureau en de komende tijd op feestjes verjaardagen e.d. misschien dat het ze tot nadenken beweegt.
 
Laatst bewerkt:
Tenenkrommende actie van de agenten inderdaad. En dat wordt zelfs door de commentator geimpliceerd dat de heren zelf nauwelijks gevaar vormen, maar dat het tot kopieergedrag bij mindere goden kan leiden. Met dezelfde redenatie moet je het circus en actiefilms ook verbieden :')
 
Tenenkrommende actie van de agenten inderdaad. En dat wordt zelfs door de commentator geimpliceerd dat de heren zelf nauwelijks gevaar vormen, maar dat het tot kopieergedrag bij mindere goden kan leiden. Met dezelfde redenatie moet je het circus en actiefilms ook verbieden :')

Precies. Ze weten het zo mooi te vertellen/brengen bij wegmisbruikers altijd. :')

Kopieer gedrag. :z

Laten we allee GP races dan ook maar schrappen van tv. En wat wel niet te denken van alle actie films. Voortaan alleen nog maar romantiek uitbrengen op tv? :Y :W
 
Ik vond het ook wel erg ver gaan. Er was geen kip te bekennen op het hele terrein, afgezien van die motorrijders zelf, en wat ze deden zag er niet bepaald wild of extreem gevaarlijk uit. Ik kan me nog voorstellen dat de agenten zijn gebonden aan het beleid. Wat me meer ergert, is dat het dan in zo'n programma moet en dat er zo'n sensatie aan moet worden opgehangen.

Complimenten aan die rustige motorrijders. Beter dan van die jammerende automobilisten die hun rijbewijs kwijt zijn.

Ik ga het programma ook maar boycotten, denk ik. Ik kijk wel naar Boer zoekt vrouw, ofzo.
 
Precies. Ze weten het zo mooi te vertellen/brengen bij wegmisbruikers altijd. :')

Kopieer gedrag. :z

Laten we allee GP races dan ook maar schrappen van tv. En wat wel niet te denken van alle actie films. Voortaan alleen nog maar romantiek uitbrengen op tv? :Y :W

Aids/geslachts ziektes/loverboys/ongewenste zwangerschappen etc :N


:+
 
Als het dan kopieergedrag aanwakkert bij (enkele) passanten op een brommertje, is het dan wellicht misschien ook slimmer om het niet uit te zenden (enkele 100.000en kijkers)??

Mis in dit topic trouwens wel enkele vaste leden van het politiekorps die normaal een neusje schijnen te hebben voor topics waar politie (onterecht) op hun gedrag wordt aangesproken :o
 
Laatst bewerkt:
Terrein is afgesloten, zijn 3 ingangen ofzo? Waarvan 1 met slagboom die die dag wel openstond.
Staat een bordje naast de ingang dat het Eigen terrein is (letterlijk!!).

En een plek huren? Ik word dan wel proffesional genoemd maar dat kan je in NL met deze sport niet zijn. Grote sponsordeals zit er echt niet in hoor. Dus een plek huren moet van me eigen centjes komen. En aangezien ik 2/3 keer in de week wel oefen word dat nogal HEEEEEL erg duur.
 
Terrein is afgesloten, zijn 3 ingangen ofzo? Waarvan 1 met slagboom die die dag wel openstond.
Staat een bordje naast de ingang dat het Eigen terrein is (letterlijk!!).

En een plek huren? Ik word dan wel proffesional genoemd maar dat kan je in NL met deze sport niet zijn. Grote sponsordeals zit er echt niet in hoor. Dus een plek huren moet van me eigen centjes komen. En aangezien ik 2/3 keer in de week wel oefen word dat nogal HEEEEEL erg duur.
Laat ff weten wanneer je moet voorkomen, neem aan dat het hier in Groningen is.
Ik wil wel samen met je een lulverhaaltje voorbereiden. :]
 
Wederom een belachelijke actie van onze geweldige wetsdienaars -O- . En het punt wat ze als argument aandragen schoppen ze zelf nog onderuit ook :') . Hoeveel jeugd die dat zogenaamde kopieergedrag gaat vertonen komt er op zo´n moment langs die parkeerplaats :? .....Juist te verwaarlozen. Nee die achterlijke tuinlaaf en maten laten het zien op tv, hoe kun je nog een groter publiek bereiken om aanstoot te geven tot... |( |(
 
Ik post de link nog maar een keer over het ware verhaal van Wegmisbruikers/Blik op de weg: http://www.houdblikopdeweg.nl/aflevering3/ (Begin uiteraard eerst bij aflevering 1)

Kijk en huiver...

Ergens verbaast het me niet. Zoals De Haas het vertelt, wil Spee gewoon de inhoud in eigen hand houden. Zijn mening kwijt zonder tegenspraak. Dat is best zwak, op zich.

Dat verhaal van dat echtpaar op de bank vind ik een goed voorbeeld. De reactie die Wegmisbruikers (alleen door de naam al) uitlokt (of probeert uit te lokken) bij kijkers is: "Kijk, wat een idioot!". Niet erg hoogstaand. Bij Blik op de weg ligt dat inderdaad wat anders.
 
Ik post de link nog maar een keer over het ware verhaal van Wegmisbruikers/Blik op de weg: http://www.houdblikopdeweg.nl/aflevering3/ (Begin uiteraard eerst bij aflevering 1)

Kijk en huiver...

Huiveren ja. Ik mis deze verstandige praat van Leo echt. Het contrast met Wegmisbruikers wordt alleen maar duidelijker door dit filmpje. Ik zag onze held van Toorn altijd als de rotte appel van wegmisbruikers. Maar Spee is niet veel beter hoor ik zo. En dat moest 10 minuten per aflevering in blik op de weg :r
 
Je moet ff naar een grote transpoort gek gaan met veel vrachtwagen terrein...

en die kennen via via... en kijken of je op zijn terrein mag... mooi hek erom... en kunnen die mannen in blauw van achter het hek vandaan zwaaien..
 
Ik post de link nog maar een keer over het ware verhaal van Wegmisbruikers/Blik op de weg: http://www.houdblikopdeweg.nl/aflevering3/ (Begin uiteraard eerst bij aflevering 1)

Kijk en huiver...

Leo : Wij maken geen sensatietelevisie. We roeren de trom ook zelden, ja nu effe. We doen ons werk. Weet je wat het is? Het verkeer is soms van zichzelf al sensationeel genoeg. Daar hoeven wij niets aan toe te voegen. Daar hoef ik geen flauw muziekje onder te zetten. Ik hoef geen bijvoegelijk naamwoorden te gebruiken ; deze 'idiote' chauffeur met zijn 'achterlijke' rijstijl. Wie ben ik om dat te bepalen. Misschien vinden mensen dat ook van mij wel. En als iemand een inhaalmaneuvre doet en dat gaat allemaal net goed dan hoor je mij zeggen : nou, dat kon dus

:}
 
Ik heb niet gekeken afgelopen weekend, maar ik begrijp dat de heren op het lege parkeerterrein hun rijbewijs moesten inleveren.

Laat ik er verder maar geen woorden aan vuil maken...


Ik keek al nooit naar dit programma (op de motorspecial na dan) en herinner mij weer waarom niet.
 
Laatst bewerkt:
Op zich ben ik het er mee eens dat stunten op een niet afgesloten terrein niet kan. Het mag wel eigen terrein zijn, het is nog steeds openbare weg aangezien iedereen er op kan rijden.

En waar iemand nietsvermoedend zijn auto kan parkeren is het niet de bedoeling dat er gestunt wordt. Deze heren leken prima te weten waar ze mee bezig waren, maar dat is op zich geen reden om het dan wel goed te vinden. Een beleid van "je mag alleen stunten als je het goed kunt" is nou eenmaal niet te handhaven.

Maar los daarvan heb ik het idee dat een waarschuwing echt meer dan voldoende was geweest. Gegevens noteren en als dan blijkt dat ze er een week later weer staan kun je altijd nog naar zwaardere middelen grijpen.
 
Op zich ben ik het er mee eens dat stunten op een niet afgesloten terrein niet kan. Het mag wel eigen terrein zijn, het is nog steeds openbare weg aangezien iedereen er op kan rijden.

En waar iemand nietsvermoedend zijn auto kan parkeren is het niet de bedoeling dat er gestunt wordt. Deze heren leken prima te weten waar ze mee bezig waren, maar dat is op zich geen reden om het dan wel goed te vinden. Een beleid van "je mag alleen stunten als je het goed kunt" is nou eenmaal niet te handhaven.

Maar los daarvan heb ik het idee dat een waarschuwing echt meer dan voldoende was geweest. Gegevens noteren en als dan blijkt dat ze er een week later weer staan kun je altijd nog naar zwaardere middelen grijpen.

Als stunter-zijnde ben ik het helemaal met je eens. Als ik mijn auto daar moest parkeren en der was iemand zo bezig dacht ik ook van uhhhh...

Maar geloof me, zulke plekken zijn voor ons de meest veilige en enige uitgang om te oefenen.
 
De aflevering van Wegmisbruikers o, o, o.

1:

Ik kan niet zo goed zien en rijdt te hard omdat ik telaat ben voor de oogarts.

ok meneer hier is uw boete en succes verder WTF!! die laat je toch niet verder rijden??

2:

6X rijbewijs al kwijt (vertel dan ook ff waarom hij nog op de weg zit)

3:

De stuntjongens laten zien dat ze geen 'wegmisbruikers' zijn. Zij denken namelijk wel na over veiligheid!! kopieergedrag laat me niet lachen. :X


Ik zeg wegmisbruikers van de buis!!!!

HOUD BLIK OP DE WEG!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan