schade door tankpad

Spool

Die hard MF'er
10 apr 2003
858
0
hengelo (ov)
wou dus vandaag een andere tankpad er op plakken en heb dus eerst de oude moeten verwijderen.
Het probleem is dus dat aan de oude de laag blanke lak bleef zitten :( :( :(
Iemand een idee of dat bij te werken is of dat de hele tank opnieuw gespoten moet worden ????

Zou dat te verhalen zijn bij yamaha nederland (slechte lak ofzo ?)het gaat om een r6 van 2003
 
ja dat kan wel maar de nieuwe is smaller aan de onderkant en dekt het dus niet helemaal af.

als je het niet weet zie je het waarschijnlijk ook niet in een oogopslag maar ik erger me er kapot aan
 
Koop een bredere tankpad, plak 'm erover...

Repareren zal betekenen: overspuiten na uitvoerig gladschuren ofzo...kies maar...
 
Yamaha zal zeggen, slechte tankpad. Lijm heeft de lak aangevreten.

Beschadigde gedeelte verloop in schuren, gedeelte in de base lak spuiten en dan helemaal in de blanke lak
 
Zoiets had ik ook toen ik mijn motor particulier kocht.
Vorige eigenaar ergerde zich aan het langzaam loslaten van de tankpad. Daarom maar vast gezet met 2 componenten lak!!!!! |(

Was een oerlelijke tankpad, dus ik wilde een ander! Kwam er achter toen ik de oude wilde verwijderen. Dikke gele koeken aan mijn tank met stukjes zwart/rubber tankpad!! :(

Ben er wel 3uur mee bezig geweest. Uiteindelijk had ik er zo de P in dat ik wat minder voorzichtig aan het werk ben gegaan. Lak was ook lelijk beschadigd en die gele troep zit nog steeds op mijn tank! Grotendeels gewoon de nieuwe erover heen geplakt! Valt nu niet zo op! Maar toch irri in iedergeval!
 
Spool:
Roland Meerman ( Ridderkerk )heeft de techniek in huis om de blanke laag af te toppen en er een nieuwe op te zetten. Hij heeft het in het verleden bij een vriend van mij op zijn zwarte transalp gedaan
 
sticker haal je toch makkelijk weg door ze eerst een beetje op te warmen met een fohn/veun/fohne uhm haardroogblaasding :P
 
dat warm maken hielp dus ook niet jammer genoeg.

Gewoon verbieden op die prut tankpads te verkopen (dealer tankpads).
 
Terug
Bovenaan Onderaan