Show hier je (nieuwe) gereedschap *2*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.603
36.132
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Een opvolger voor het volle oude topic... Show je hier je (nieuwe) gereedschap :P

Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden gereedschap dat je met de sleutelaars wil delen!

Bijvoorbeeld:
Mijn test inrichting van mijn handgereedschap. (inmiddels hangt het al naar tevredenheid ;) )
full
 
Laatst bewerkt:
Big Vin, Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar heb je die whitworth calibers gescoord?
En bevalt die Beta krimptang? Ben zelf toe aan wat nieuws en ken Beta als goed spul..graag je ervaring.


de whitworth calibers komen bij de fabory vandaan.

de krimptang heb ik eigenlijk nog niet gebruikt maar kan me niet anders voorstellen dan dat hij lekker werkt. ik ken beta ook als goed spul namelijk..
die tang kost me trouwens 61 euro ex BTW
 
Niet boeiend, maar heb 3/4/5/6/7/8mm staalboortjes gekocht. Maar dan in fatsoenlijke kwaliteit. Het Black&Decker sinterklaas setje vertrouwde ik niet genoeg om een bout uit te boren waar al een linkse tap in afgebroken is :X

En een multiscanner maar die is niet boeiend voor motorsleutelen (afstandsmeting, oppervlakte meting, volume meting, sensor voor staal/stroom/dwarsbalken) van de Aldi. Werkt nog ook! :P
 
En een multiscanner maar die is niet boeiend voor motorsleutelen (afstandsmeting, oppervlakte meting, volume meting, sensor voor staal/stroom/dwarsbalken) van de Aldi. Werkt nog ook! :P
Deze misschien,

full


En een multiscanner maar die is niet boeiend voor motorsleutelen (afstandsmeting, oppervlakte meting, volume meting, sensor voor staal/piercing(s)/stroom/dwarsbalken) van de Aldi. Werkt nog ook! :P

Niet te vergeten dieptemeting.

Heb ik ook gekocht, zodat de dames in mijn leven (en ook ik), eindelijk weten wat ons te wachten staat?

Van overbodige bijgeluiden krijg ik alleen commentaar van de buren (het leven van 'n vrijgezel is niet makkelijk!). O-)



P.S. Sorry, slechte GSM-foto (midden in de nacht), bij kunstlicht! -O-

Want een vrijgezel die gaat pas slapen, als hij........................ O-)
 
Laatst bewerkt:
Deze misschien,

[afbeelding]Niet te vergeten dieptemeting.

Heb ik ook gekocht, zodat de dames in mijn leven (en ook ik), eindelijk weten wat ons te wachten staat?

Van overbodige bijgeluiden krijg ik alleen commentaar van de buren (het leven van 'n vrijgezel is niet makkelijk!). O-)



P.S. Sorry, slechte GSM-foto (midden in de nacht), bij kunstlicht! -O-

Want een vrijgezel die gaat pas slapen, als hij........................ O-)

Idd, dat ding :P Werkt wel aardig. Zal qua meten niet echt accruaat zijn maar vooral voor leidingen ed opzoeken.
Kwam er na wat pielen achter dat je die kalibratieknop moet inhouden bij het zoeken :P


Nu nog ff dat weegschaal ding (handig voor zwaardere onderdelen versturen)
En misschien die partytenten volgende week. Wil er dan 2 handig voor op circuit. Aan elkaar en je hebt nog 1 open zijde :)
 
Misschien een tip:

Bij Hornbach staat een Bahco gereedschapstrolley voor iets van 220 euro te koop.

Ik heb het laten staan, maar misschien dat iemand er wat mee kan.

Het ding is grijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Even een kort vraagje..

Ik wil een 2e hands momentsleutel van Teng Tools aanschaffen. Er zit echter geen ijkrapport bij. Krijg je die standaard niet bij Teng Tools momentsleutels?
Ik kreeg ze er wel bij, maar wat is de waarde van een ijkrapport van toen de sleutel nieuw was ???

opnieuw ijken calibreren is IMO ook te kostbaar voor een Teng

[edit] ijken doe je niet met een momentsleutel , wel calibreren[/edit]
[edit]2: eerste google: klik[/edit]
[edit]3: geen prijzen B|[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan