Show hier je tent naast de motor

Ik wil graag een keer met m'n zoon kamperen, maar ik had voor mezelf al een extra rugzak nodig naast de koffers en topkoffer om alles voor mezelf mee te krijgen. Nu heb ik de indruk dat jij met je vierkante koffers daar meer in kwijt kunt in de koffers die ik heb (met ronde vormen).
Mijn koffers zijn allemaal 45 liter per stuk en zijn van Bagtecs. Had nog wel een hoop voeten in de aarde: de oorspronkelijke bestelde koffers (2x40L + 45L) waren toch niet leverbaar. Dus redelijk last minute nog de bestelling kunnen wijzigen en letterlijk de dag voordat we vertrokken had ik de laatste hand gelegd aan het monteren van de koffers aan de motor.
Hoeft ook niet, zie de uitzondering in de OP van het wolkenjagerstopic.
Ahja die uitzondering had ik overheen gelezen.
 
IMG_20210917_190803.jpg

Luttenberg ring afgelopen zaterdag 🤗
Twee tenten 🥳
 
Deze kende ik nog niet. Ziet er goed uit (het tarief is er dan ook wel naar, ook al is er voor dat bedrag veel inclusief).
Dat wel ja, maar getuige dat het afgelopen zomer hutje mutje stond kunnen ze het vragen…

Ik kreeg trouwens wel een tientje korting omdat ik alleen was en maar één nacht bleef
 
Dat wel ja, maar getuige dat het afgelopen zomer hutje mutje stond kunnen ze het vragen…

Ik kreeg trouwens wel een tientje korting omdat ik alleen was en maar één nacht bleef
Da`s dan wel weer een erg vriendelijk gebaar van ze.

Overigens was het bij heel veel campings dit jaar hutje mutje. Of ze nu heel goed, gewoon goed, minder goed, etc. waren.
 
`Wij hebben een aantal campings gehad, met de caravan wel eens waar maar niet te min toch nog 4 verschillende campings naar en van Italië.
3 erg rustig, 1tje erg druk.
Die laatste was bij Como de "stads camping".
De drukte niet door dat het de stadscamping was maar meer omdat het een doorgang is zo via Como van Zwitserland naar Italië en of terug.
Erg nasty camping trouwens, camping Relax, 30 euro per nacht inclusief stroom. douche gebouw echt compleet ruk. Nieuw gebouwd denk ik een paar maanden terug maar halverwege de verbouwing zijn alle bouwvakkers vertrokken denk ik. Geen enkele deur die fatsoenlijk dicht kon, op slot van deuren was al helemaal onmogelijk (gewoon geen sloten er in gemonteerd).
Door het hele gebouw stond ongeveer de hele tijd 2/3 cm water.
Nou ja ruk dus gewoon.

Even goed ik vond het erg rustig, okay we zijn de eerste 2 weken van deze maand onderweg geweest, naseizoen dus maar in alle voorgaande jaren ben ik ook altijd in september onderweg geweest en was het altijd nog een stuk drukker.

Oh aanrader trouwens: Camping Les Deux Pins in de Vogezen.
Goedkoop, netjes, barretje voor een drankje en in de buurt van allerlei toffe stuur weggetjes in Vogezen.
 
Les deux Pins kan bij mij bij de favorieten!
Doe ik bij alle aangeprezen campings/ bij vertrek vakantie laad ik alle waypoints. Je kan nooit weten.

Bij Como is altijd druk.
Met weinig omrijden kan je ook Lago Maggiore doen. Vond 't daar onlangs half augustus niet overdreven druk.
Daar stond ik op camping 2000 aan zuidzijde van het meer. (nog net in het seizoen dus)
Niet echt een motor camping maar wel schoon en netjes. Ik stond met mijn tentje strak aan het meer.
 
Op de camping in Bar le Duc na een weekje sturen in de Alpen. Tent is een Bardani Rocca. Niet de kleinste, maar wel een met een voorportaal met grondzeil. Je zit niet meteen op het gras als je je slaaptent uit kruipt. En je kan er mooi al je motorzooi in kwijt. Slaapgedeelte blijft dan lekker vrij. Pakmaat valt nog mee. Heb ook nog wel een kleiner tentje, maar die heeft geen zithoogte en ik qua pakmaat niet veel kleiner. Heb ook een stoeltje en tafeltje bij me. Koffers gebruik ik voor kleding, eten en gereedschap. Tentzooi, matje, kookgerei, stoeltje, tafeltje en nog wat losse zooi aan lampjes, en powerbanks, zitten in een roltas. Slaapzak in een aparte kanozak..
20210923_191824.jpg
 
Laatst bewerkt:
Montenegro heeft altijd al wel op mijn lijstje gestaan. Zie de laatste tijd steeds meer foto's voorbij komen. Wat mooi daar. Zolangzamerhand toch al wel een paar plekken gestegen op mijn "daar-ga-ik-sowieso-naar-toe" lijstje :t

Ben je er nu?
Zeker doen!
Niet alleen Montenegro trouwens, die hele regio is prachtig
 
Montenegro heeft altijd al wel op mijn lijstje gestaan. Zie de laatste tijd steeds meer foto's voorbij komen. Wat mooi daar. Zolangzamerhand toch al wel een paar plekken gestegen op mijn "daar-ga-ik-sowieso-naar-toe" lijstje :t

Ben je er nu?
Zeker een aanrader! Ik was er een paar weken geleden. Ben inmiddels weer thuis. 😀
 

Bijlagen

  • 1D2FF840-1BFB-456C-84D4-6F571FB0289C.jpeg
    1D2FF840-1BFB-456C-84D4-6F571FB0289C.jpeg
    157,6 KB · Weergaven: 60
  • Leuk
Waarderingen: Brnk
1,5 jaar.

In maart 2020 vertrokken naar Tokyo. Toen vast komen te zitten in Bulgarije ivm COVID. Motor daar achter gelaten op advies van ambassade en teruggevlogen. En in september 2021 dus pas weer op kunnen halen.

Bijzondere tijden.
Ah, komt me ergens bekend voor :9 One way roundtrip toevallig van jou? Volgde ik via Facebook ook. Erg gaaf, jammer dat het nu niet gelukt is.
 
Het oude fietsie gepakt? Is die ook weer wakker geschud.ziet er gezellig uit.gister zeker ook veel regen gehad?
 
Het oude fietsie gepakt? Is die ook weer wakker geschud.ziet er gezellig uit.gister zeker ook veel regen gehad?
Wakker geschud is hij zeker :+
Bericht in onderwerp 'Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23'
Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Ik dacht ik pak de oude maar weer eens, en daar was ik achteraf wel blij mee, want die is optisch toch al niet zo netjes meer. Met die nieuwe had het wel iets meer pijn gedaan denk ik. Gisteren viel de regen wel mee, alleen in de ochtend een beetje. Vandaag was niet best, het is pas sinds een uurtje droog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan