Show je werkplaats/garage

Status
Niet open voor verdere reacties.

AndreTje01

Rookie
11 sep 2012
10
0
Graag ben ik benieuwd hoe de werkplaats / garage eruit ziet van anderen.
Volgend jaar gaan we verhuizen naar een huis met daaraan een garage van 5,6 x 2,55 mtr

Ik heb al een heftafel gekocht en die wil ik als het kan in de betonnen vloer gaan maken zodat als die naar beneden is gelijk ligt met de vloer.
 
Ik kan het ook niet meer vinden..
Maar dit is mijn garage.
Van binnen veels te vol:
20190331_120800_resized.jpg

Vandaar dat ik er een aanbouwtje tegenaan gebouwd heb, kan ik tenminste weer normaal werken want alle onderdelen en stellingen met zooi gaan daar in.
20191213_163158_resized.jpg
 
Nu nog een kleine stenen berging waar Poes net niet d'r kont kan draaien.
Vooruit er in, is in zijn achteruit er uit.
 
Kleine stal 12m2. Paar rekjes, 4 fietsen een berg zooi van de kinderen en sinds gisteren een motor. 1 dezer dagen maar weer eens opruimen/herinrichten. Kan nu de deur open doen en na binnen kijken. Erin lopen lukt al niet meer.

Een foto ervan durf ik niet te maken. Haha
 
Bekijk bijlage 1454002
li ,heb ik dan een ruimte van 2.50 x 4.50 ,daar staat de Fun en fietsen e.d ,voor de motor ,staat t blik ,alles netjes binnen en nog ruimte om er wat aan te doen :t
Lukte mij het ook maar om het zo netjes te houden. Hier komen vrouw en zoonlief aan, doen de deur open en alles wat ze kwijt willen wordt erin gezet. En papa mag 1x op de zoveel tijd weer eens met de bezem erdoor.

Zo staan er nu 2 kinderwagens die ik al na het stort had willen brengen. Maar dan krijg ik als antwoord, misschien kunnen we er nog wel iemand blij mee maken.
Resultaat is dat ze er een half jaar later nog staan. Totdat ze plotseling verdwenen zijn.
 
Lukte mij het ook maar om het zo netjes te houden. Hier komen vrouw en zoonlief aan, doen de deur open en alles wat ze kwijt willen wordt erin gezet. En papa mag 1x op de zoveel tijd weer eens met de bezem erdoor.

Zo staan er nu 2 kinderwagens die ik al na het stort had willen brengen. Maar dan krijg ik als antwoord, misschien kunnen we er nog wel iemand blij mee maken.
Resultaat is dat ze er een half jaar later nog staan. Totdat ze plotseling verdwenen zijn.


Ik loop al te zeuren als mijn vr de fiets scheef neerzet ;(, gelukkig mezelf niet voortgeplant :t
 
Lukte mij het ook maar om het zo netjes te houden. Hier komen vrouw en zoonlief aan, doen de deur open en alles wat ze kwijt willen wordt erin gezet. En papa mag 1x op de zoveel tijd weer eens met de bezem erdoor.

Zo staan er nu 2 kinderwagens die ik al na het stort had willen brengen. Maar dan krijg ik als antwoord, misschien kunnen we er nog wel iemand blij mee maken.
Resultaat is dat ze er een half jaar later nog staan. Totdat ze plotseling verdwenen zijn.
gewoon naar de stort brengen en zeggen dat je daar iemand tegen kwam die ze wel wilde hebben 8-)
 
Graag ben ik benieuwd hoe de werkplaats / garage eruit ziet van anderen.
Volgend jaar gaan we verhuizen naar een huis met daaraan een garage van 5,6 x 2,55 mtr

Ik heb al een heftafel gekocht en die wil ik als het kan in de betonnen vloer gaan maken zodat als die naar beneden is gelijk ligt met de vloer.

je kunt ook de rest van de vloer ophogen .............desnoods met stoeptegels of zo moet je auto er ook in?
 
Ik word behoorlijk jaloers hier zeg... Ik heb een schuur van 2.10*2.00 meter. Daarin staan 2 motoren, 2 fietsen en er hangt een kinderfietsje voor als de kleine groot genoeg is. Kan me komt er niet keren :p
 
Lukte mij het ook maar om het zo netjes te houden. Hier komen vrouw en zoonlief aan, doen de deur open en alles wat ze kwijt willen wordt erin gezet. En papa mag 1x op de zoveel tijd weer eens met de bezem erdoor.

Zo staan er nu 2 kinderwagens die ik al na het stort had willen brengen. Maar dan krijg ik als antwoord, misschien kunnen we er nog wel iemand blij mee maken.
Resultaat is dat ze er een half jaar later nog staan. Totdat ze plotseling verdwenen zijn.


WTF gast...
Het huis is van de vrouw en kindding.
Schuur is JOUW eigendom.
Alles wat niet van jou (persoonlijk) is, naar buiten rotten, of in het huis parkeren.

Laat zien wie de baas is over je schuur..





En ja, dat doe ik ook.
In huis niets te zeggen.
Schuur, mag vrouw alleen komen om een bakkie te komen brengen, of de deur alvast open te zetten..
 
Vorig jaar een "schuur" van 5x7 gebouwd.
Ik heb hem zo gebouwd dat het een kleine verandering een soort van aanleunwoning kan worden.
IMG_2783.jpeg

De regel is wel dat hoe groter de schuur is des te voller hij komt.
IMG_2781.jpeg
Zojuist terug gekomen met een extra super tenere.
Kan mij voorlopig wel vermaken in mijn man cave.
 
Zo dan, dat is een mooie garage! Mijn garage is 3 bij 6 meter, het aanbouwtje 3 bij 3. De garage ga ik, als ik de aanbouw over een weekje klaar heb, voorzien van een coating op de vloer, muren witten en een paar goede led lampen erin. werkbankje erin en het nodige om te sleutelen. Onderdelen in het aanbouwtje en gaan.
Maarre, je hebt wel gelijk, toen ik hier kwam wonen had ik 2 motoren, en nu 4 en genoeg onderdelen om er nog 1 in elkaar te zetten.. :+ :t
Voor je het weet staat alles vol...
 
Het houdt bij mij op, ik bedoel aanschaffen van nog meer motoren. Auto en motoren passen redelijk in de 3.5 bij 7 garage, en een paar fietsen die we dagelijks gebruiken. Mrs klaagt weleens vanwege de smalle doorgang maar dat doet ze al 45 jaar over mijn hobby.... :+

62A99322-D8C2-4151-B1D9-56B9DB09971E.jpeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan