"Silly"season 2020

ELX0o55WkAAEtWJ.png
 
Die man is gewoon stevig gebouwd net als een Petrux bijvoorbeeld.
Jack staat ook wel een beetje bekend als vrijbuiter natuurlijk dus wie weet wat hij allemaal eet en drinkt :)
 
Is natuurlijk ook wel zo dat die mannen zo afgetraind zijn, dat als ze ook maar een klein stapje terug zouden doen in hun schema, zo rond de kerstdagen, de pondjes er wel aan willen vliegen volgens mij. En dan helpt het niet dat de team kleuren en fotoshoots zo aan het begin van het seizoen gepland staan. :)

Was daar met Crutchlow niet eens een interview over, over hoe enorm hij zichzelf diende uit te hongeren om nog wat extra kilo's te vermageren? Stond mij iets van bij. Blijft ook wel een fijne balans hoor.

Ik vermoed dat Jorge Lorenzo tussen nu en eind volgend jaar ook wel een kilo of 10 aankomt.
 
Is natuurlijk ook wel zo dat die mannen zo afgetraind zijn, dat als ze ook maar een klein stapje terug zouden doen in hun schema, zo rond de kerstdagen, de pondjes er wel aan willen vliegen volgens mij. En dan helpt het niet dat de team kleuren en fotoshoots zo aan het begin van het seizoen gepland staan. :)

Was daar met Crutchlow niet eens een interview over, over hoe enorm hij zichzelf diende uit te hongeren om nog wat extra kilo's te vermageren? Stond mij iets van bij. Blijft ook wel een fijne balans hoor.

Ok vermoed dat Jorge Lorenzo tussen nu en eind volgend jaar ook wel een kilo of 10 aankomt.

Jorge traint zich goed af volgens mij....er zal wel iets bijkomen maar 10 kilo zeker niet....ik denk zomaar dat hij nog wel gaat racen ma een jaartje rust.
 
Stofwisseling en spiervezels zijn een bepaalde levenstijl gewend, er komt op het gewicht van zulke jongens hooguit een kilo of 6 bij zolang ze nog wel trainen etc.

Een crutch en petrux die zichzelf idd "uithongeren" zullen wel 10 of meer kilo s aankomen als die zich laten gaan.

Die jongens zijn echt allemaal top fit, zonder ook maar iemand hier teniet te willen doen durf ik te zeggen dat ze trainen/werken op een niveau wat voor de meeste mensen niet weggelegd is.
Toch zie je bijvoorbeeld verschillen ( zoals in de hartslag tussen vinales en miller ) die weer mens eigen kunnen zijn maar ook te maken kunnen hebben met de mate van inzet e.d. ( miller word vaak van gezegd dat hij er niet voor de volle 100% voor gaat )
 
Stofwisseling en spiervezels zijn een bepaalde levenstijl gewend, er komt op het gewicht van zulke jongens hooguit een kilo of 6 bij zolang ze nog wel trainen etc.

Een crutch en petrux die zichzelf idd "uithongeren" zullen wel 10 of meer kilo s aankomen als die zich laten gaan.

Die jongens zijn echt allemaal top fit, zonder ook maar iemand hier teniet te willen doen durf ik te zeggen dat ze trainen/werken op een niveau wat voor de meeste mensen niet weggelegd is.
Toch zie je bijvoorbeeld verschillen ( zoals in de hartslag tussen vinales en miller ) die weer mens eigen kunnen zijn maar ook te maken kunnen hebben met de mate van inzet e.d. ( miller word vaak van gezegd dat hij er niet voor de volle 100% voor gaat )
In 1 van die Faster films wordt een arts geïnterviewd over het verschi tussen Rossi en Biaggi mbt hartslag. Die van Rossi bleef laag en die van Biaggi erg hoog. Verklaring was dat Rossi meer als een kind reed terwijl Biaggi helemaal opscherp stond.
Later ook nog een keer het verschil tijdens een NW200 race, met oa mcWilliams. Interessant hoor.
 
Zijn zeker interessante dingen, zo zie je maar weer dat ieder lichaam verschillend is.
Maar wat is nu nodig om een goede race te rijden; een hoge hartslag duidt op stress en een lage op comfort. Wil je agressief of vloeiend rijden? Dat is van heel veel afhankelijk.
 
Dat is erg kort door de bocht ;)
Je hebt van jezelf een bepaalde hartslag, gemiddeld is rond de 60 maar bij ons in de familie is het 40-50 en misschien bij jouw familie 70-80.. gemiddeld 60 dus
Je basis word verhoogd door vele factoren maar ook die verhoging is niet bij iedereen gelijk.
je kan aan de hartslag dus niet aflezen of iemand stress ervaart of hoeveel die zich inspant, tenzij je dus de basis weet.

In het geval van Miller en vinales kan ik wel vertellen wat ik er van denk ; Vinales zijn hartslag neemt langs niet zo veel toe als die van Miller, ik denk dan dat zijn basis lager is en misschien zijn conditie wat beter maar ook dat hij de motor rijdt met midner inspanning dan Jack
 
Wojcik Racing gaat met Christoffer Bergman deelnemen aan het wereldkampioenschap Supersport 600. Gaaf nieuws, deze klasse krijgt ook steeds meer deelnemers. Wel weer een Yamaha coureur erbij.
 
Ze zouden alleen een Milli Vanilli stand-in voor Frank moeten doen.
Ik stel een goedkope kracht uit Azerbeidzjan voor. :+
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    85,3 KB · Weergaven: 11
Ze hadden bij eurosport wel goed ingeschat dat er veel kijkers blijkbaar ergens gebrek of tekort aan hebben, blijkbaar worden zeer slechte interviews en info allemaal geaccepteerd zodra het een vrouwtje met een borstpartij betreft ?!

Die Herbert die ze tegenwoordig hebben , zie je op tv ook weinig nuttigs van maar is op insta wel aardig actief MAAAAARR Peter Bom is toch wel de super aanvulling hoor !! Die man vertelt in 1 minuut meer fatsoenlijke info dan die cementzak en herbert in 1 seizoen
 
Ze hadden bij eurosport wel goed ingeschat dat er veel kijkers blijkbaar ergens gebrek of tekort aan hebben, blijkbaar worden zeer slechte interviews en info allemaal geaccepteerd zodra het een vrouwtje met een borstpartij betreft ?!

Die Herbert die ze tegenwoordig hebben , zie je op tv ook weinig nuttigs van maar is op insta wel aardig actief MAAAAARR Peter Bom is toch wel de super aanvulling hoor !! Die man vertelt in 1 minuut meer fatsoenlijke info dan die cementzak en herbert in 1 seizoen
100% mee eens. Peter Bom is goede aanvulling, Herbert is ook best aardig...
 
Peter Bom komt uit de kern van de MotoGP. :}
Jurgen van den Goorbergh kan ik ook uren naar luisteren.
Andere commentatoren zijn het van beroep en hebben een betere stem.
Maar het lijkt soms wel alsof ze geen gevoel hebben voor het racen zelf.
De feitenkennis is wel super, en ze weten ook te boeien op hun manier. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan