Repsol met Marquez en Nakagami en LCR met Crutchlow en Zarco lijkt mij wel heel erg logisch. Alex Marquez nu nog aantrekken is ook een optie, maar daar staat niemand behalve familie Marquez om te springen volgens mij.
Mijn gedachten op een rij:
* Nakagami naar HRC is leuk voor de Japanners. Nakagami is jong en gretig genoeg, en met hem komt de triple crown zeker wel in zicht zonder dat Marc's positie in gevaar komt. Nakagami voor drie seizoenen op de Repsol staat wel leuk.
* Crutchlow twijfelt over pensionering, en zit bij LCR wel lekker. Qua team, sfeer en sponsoring klopt dat plaatje wel. Cal heeft volgens mij ook nauwelijks Repsol-aspiraties, als-ie maar het gevoel heeft over ongeveer dezelfde middelen te beschikken.
* Zarco naar LCR kan prima, en Zarco zal niet moeilijk doen over rijden met een 2019 Honda. Als het ding maar twee wielen heeft.
* Alex Marquez mag nog een jaartje in de Moto2 blijven, en kan in 2021 misschien zelfs Cal's zitje overnemen.
Als iemand dit even vertaalt in het Spaans en naar Alberto Puig wil sturen?
Mijn gedachten op een rij:
* Nakagami naar HRC is leuk voor de Japanners. Nakagami is jong en gretig genoeg, en met hem komt de triple crown zeker wel in zicht zonder dat Marc's positie in gevaar komt. Nakagami voor drie seizoenen op de Repsol staat wel leuk.
* Crutchlow twijfelt over pensionering, en zit bij LCR wel lekker. Qua team, sfeer en sponsoring klopt dat plaatje wel. Cal heeft volgens mij ook nauwelijks Repsol-aspiraties, als-ie maar het gevoel heeft over ongeveer dezelfde middelen te beschikken.
* Zarco naar LCR kan prima, en Zarco zal niet moeilijk doen over rijden met een 2019 Honda. Als het ding maar twee wielen heeft.
* Alex Marquez mag nog een jaartje in de Moto2 blijven, en kan in 2021 misschien zelfs Cal's zitje overnemen.
Als iemand dit even vertaalt in het Spaans en naar Alberto Puig wil sturen?