Slabby 750 racer ombouw

Lelystad sochtends of smiddags ? , Assen en Zandvoort zitten vol....

Net ingeschreven : 13 augustus naarAssen met CRT.

Lelystad is de middagsessie, groep 3, maar bedenk me net dat die de laatste keer zeiden dat ik niet meer met de Slabby mocht komen ook al had ik de kentekenplaat er op geschroefd B| Dus ik ga met m'n moderne Z1000, over de jouwe gaan ze ook commentaar hebben vrees ik.
 
27-6 assen
IMG_1722.JPG
 
Zit te twijfelen om ook een CR11 150-65/18 aan te schaffen voor achter.
Vind alleen 160+ euro nogal aan de maat voor mijn budget racertje. Weet jij toevallig een ex-circuitbandje te liggen?

20-07 ben ik ook op Assen te vinden met de fzr600

Volg het project, echt mooie classic racer heb je weten te bouwen!
 
Zit te twijfelen om ook een CR11 150-65/18 aan te schaffen voor achter.
Vind alleen 160+ euro nogal aan de maat voor mijn budget racertje. Weet jij toevallig een ex-circuitbandje te liggen?

20-07 ben ik ook op Assen te vinden met de fzr600

Volg het project, echt mooie classic racer heb je weten te bouwen!
Dank je


Heb zelf mog niks liggen, alleen setje road attacks maar dat zijn straat banden

Heb er wel 2x zonder problemen mee op spa gereden
 
Dank je


Heb zelf mog niks liggen, alleen setje road attacks maar dat zijn straat banden

Heb er wel 2x zonder problemen mee op spa gereden
Ik rij ook op road attacks, bevallen seriues goed op circuit. Hoeveel "beter" zijn die bridgestones? ik heb het idee dat ik die roadattacks nog niet aan de grens heb.... ik heb maar 130 achter, op mn velg gaat helaas geen 150 passen. misschien toch eens een wat bredere velg scoren.
 
Heb de roadattacks op Zandvoort over de grens gehad , maar de Bakker kawa heeft dan ook 120 achterwiel pk s en toen een probleem met een dynamodeksel die aan de grond kwam..

Bridgestones en de Dunlops op de Bakker hebben duidelijk meer grip maar de roadattack deden het ook goed.
Roadattack cr compound heb ik nog niet geprobeerd.
 
Ah kijk. Dat is duidelijk ik heb 65 ponny's aan mn achterwiel. Maar er wordt gewerkt aan meer.
 
Nice!

Ik heb sinds dit jaar een stuurdemper gemonteerd nadat ik alles heb geprobeerd om de tankslappers bij omgooien in chicanes en het uitkomen bij sommige bochten weg te krijgen maar heb nog niet op de baan kunnen testen.

Mss werkt het bracen van zo'n 750 frame dan toch wel, ik heb met mijn slabby nog nooit last van tankslappers gehad. Enige wat ie wel eens doet is wat schudden met de kop maar uitsluitend wanneer ik met een lagere achterband rijd.

De mijne is echt megastabiel
 
Mss werkt het bracen van zo'n 750 frame dan toch wel, ik heb met mijn slabby nog nooit last van tankslappers gehad. Enige wat ie wel eens doet is wat schudden met de kop maar uitsluitend wanneer ik met een lagere achterband rijd.

De mijne is echt megastabiel

Dat denk ik wel ja _O-
Maar het is echt in die specifieke gevallen, op topsnelheid is hij gewoon stabiel, ik vermoed dat moderne radiaalbanden daar ook mee helpen.
 
Dat denk ik wel ja _O-
Maar het is echt in die specifieke gevallen, op topsnelheid is hij gewoon stabiel, ik vermoed dat moderne radiaalbanden daar ook mee helpen.
Bij mij voelde je alleen licht beweging bij insturen ramshoek op Assen.
Verder geen problemen inderdaad.
Voorvering is zelfs nog standaard en heeft zelfs nog geen onderhoud gehad.
 
Zat behoorlijk veel vuil boven de vlotters.... en eronder.
Filter is niet overbodig.
 
Tank had ik uitgespoeld maar blijkbaar is er tijdens het rijden nog een hoop losgekomen.
 
Had nog uit eigen voorraad, remklauw adapters van een rg500 gamma.
remklauwen komend van een tz 250 voorvork en zzr1100 schijven , passen zo op een Slabby wiel.
zzr schijven waren toen te klein met 310 mm.
zxr750 >93 zijn 320 mm dus deze aangeschaft .
0C178C83-648A-4209-B1A1-6F21015FB296.jpeg
D1DC93D8-ABBC-4794-B586-035E6F887590.jpeg
 
Setje gemonteerd , voor nu met rg500 remklauwen want die had ik compleet leggen.
302B247D-DA48-4311-9F9C-ACC4EC0ECA52.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan