Slechte ervaringen?? deel ze hier

topic titel had beter kunnen zijn: "ik wilde weer voor een prikkie slechte banden op mn fiets en kwam bedrogen uit"
 
topic titel had beter kunnen zijn: "ik wilde weer voor een prikkie slechte banden op mn fiets en kwam bedrogen uit"

uh nee? Hij had duidelijke afspraken gemaakt, klaar uit over. Dat die bandenboer daar op terug komt is niet het probleem van TS.

Wat een verschrikkelijke onzin zeg om TS de schuld te geven, afspraak is afspraak. Als TS hier met een verhaal kwam dat hij 300 had afgesproken maar toch maar 200 wou betalen dan was hij compleet afgebrand.

maar een dealer mag het wel doen? ga toch weg! Maar goed, het is inmiddels de gewoonte hier op MF om klachten en slechte recensies onder het tapijt te vegen. :r
 
:^

Zal misschien aan mij liggen maar ik geef die banden boer wel gelijk. In de mail word nergens gesproken over wielen in en uit bouwen. Als je dan met complete motor komt word het meer dat zou ik logisch en begrijpelijk vinden. Ik zelf vraag 8.50 puur voor montage op de velg en balanceren en als ik je wiel er ook nog uit en in moet zetten word dat 20 euro. (Voor mij veel extra werk heb apparaat niet bij mij thuis staan maar bokken en gereedschap wel.)

Ik vind het idd alleen teveel geld maar verder begrijpelijk.

Als het niet vooraf heel duidelijk gevraagd was, in dit geval door de zaak zelf, dan zou ik dat nog begrijpen.

In dit geval was vooraf duidelijk gevraagd komt u met de de losse wielen of de complete motor? Ik heb gezegd "met de motor maakt dat nog uit?" Nee, was t antwoord, maar we moeten dan wat meer plaats reserveren....
Alleen dat stond verder niet meer in de email.
Wat volgens mij hier fout ging is dat twee mensen zich met de prijs bemoeien zonder dat ze dat van elkaar weten.
 
topic titel had beter kunnen zijn: "ik wilde weer voor een prikkie slechte banden op mn fiets en kwam bedrogen uit"

Kijk je mag er natuurlijk van vinden wat je wilt... even goede vrienden.. :W

Maar
A: volgens mij zijn deze Battlaxen niet de zomaar eerste de beste banden.... :P
B: volgens mij is 286 euro (wat de afgesproken prijs was) nog steeds geen prikkie :?

Ik ga verder geen betoog voeren of dit nu goeie of slechte banden zijn want dat is t zelfde als "ik vind aardbeien lekker" :Z :W daar zullen hele volksstammen het mee eens, en andere weer oneens over zijn..

Maar als ik je commentaar letterlijk neem dan is dat ietwat tegenstrijdig of op zijn minst onvolledig..... :?

Het laat namelijk open of ik nu
"duur uit was met slechte banden'
"goedkoop uit ws met slechte banden"
"duur uit was met goeie banden"
"goedkoop uit was met goeie banden"

Feit is dat de eerste 1500 km er intussen opzitten en de banden zich prima houden...
 
Laatst bewerkt:
..Zal gerust aan mij liggen maar ik vindt 300 euro voor 2 banden zowieso exorbitant..
 
Terug
Bovenaan Onderaan