smokey1049
Die hard MF'er
- 26 mei 2009
- 845
- 0
.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij MVM hebben ze wat mij betreft een aparte beleving wat service naar de klant is. Eikels zijn het, ik kom er nooit meer.
dat je lang moest wachten is vervelend.
dat ze je nummers gaan checken, is een 2e.
ik zou er ook niet blij mee zijn, maar er zit zeker een positieve kant aan.
wat als jou fiets gejat is, en zo'n opmerkzame ziet het..... nou...
was je terug geweest met je lekke kering?
Laat ik mij eerst even voorstellen,ben nieuw hier..kijk al een tijdje de topics mee en heb er veel plezier aan..vooral de info over de motor die ik wil gaan kopen kan ik hier uitstekend vinden..Ik ben op zoek naar een zwarte GSX-R 1000 k5,6 of 7.. Ik ben al bij verschillende motorzaken geweest, van Arie Molenaar,Kalsbeek motoren,HP Motoren,John van de Bunt etc ...Maar vandaag ben ik bij in mijn ogen de meest onnozele motor zaak geweest die ik heb gezien.. Ik ben bij MVM motoren in Soesterberg geweest...
Ik zal het vertellen, Ik heb mijn spaarcentjes bijna bij elkaar en wil dus graag kijken waar ik die motor kan halen.. Ik woon in de buurt dus ik dacht beter kijk ik daar even,kom daar binnen en meteen het grappige is dat ik hallo moet zeggen,inplaats van het personeel die daar blijkbaar geen behoefte aan heeft..Daarna sta ik zo'n 5 minuten bij een zwarte k5 te kijken totdat ik de k7 zie staan,2 yoshi's eronder enorm mooi.. En het mooiste,mijn budget laat het bijna toe..Dus eigenlijk een potentiële klant met even 14000 euro voor de motor over.. Maar helaas,na 10 minuten kwijlen naast de motor,en nog steeds geen personeel die de behoefte heeft om mij even wat meer info te geven ben ik weglopen.. Overigens het personeel was 3 man sterk ( wat ik zo zag ) En geeneen oogde druk.. Ik vind het dus maar een aparte zaak,die in mijn ogen niet serieus omgaan met de nieuwe kopers van hun motoren. Zelf nu toevallig ook wat motorrijders erover gesproken en hun geven dezelfde argumenten..Heeft iemand anders hier ook nog ervaringen over? En dat voornamelijk bij MVM Soesterberg?
Veel klanten stellen het niet eens op prijs dat er gelijk personeel om hun heen staat te springen.
Wil je wat weten of kopen, kan je toch zelf ook even een reactie geven lijkt me zo?
Het is bij klanten de een of de andere kant
1) ze willen niet dat er direct personeel staat
2) ze willen juist wel.
dus het is zeer moeilijk om voor een motorzaak aan de buitenkant te zien wat voor een klant jij bent. een die wel of niet wil.
Maar helaas,na 10 minuten kwijlen naast de motor,en nog steeds geen personeel die de behoefte heeft om mij even wat meer info te geven ben ik weglopen.. Overigens het personeel was 3 man sterk ( wat ik zo zag ) En geeneen oogde druk..
...Maar vandaag ben ik bij in mijn ogen de meest onnozele motor zaak geweest die ik heb gezien.. Ik ben bij MVM motoren in Soesterberg geweest...
Ik krijg nou niet bepaald de indruk dat TS een bedrijf onderuit wil halen. En nee, het behoort niet tot de policy om de titel aan te passen. TS verwoordt netjes zijn ervaringen en gevoel.wat n kansloze actie weer om een bedrijf onderuit te halen.
is de capsones van 14k naar je kop gestegen?
damn, wat heb k een schurfthekel aan dit soort topics
kzal me verder maar inhouden, want ff door het lint gaan hier mag niet, bedrijven zwart maken is blijkbaar geen probleem. zou t onderhand niet tot de policy behoren om de topictitel enigzins te nuanceren?
Ik krijg nou niet bepaald de indruk dat TS een bedrijf onderuit wil halen. quote]
kom nou, topictitel zegt toch genoeg ?
'Slechte Motorzaak' > '"Slechte motorzaak?"'
Om even te benadrukken dat het een mening is en geen feit.
(Hiermee kom ik enigszins tegemoet aan de mening van meylie-style)