Snelheidsduivel in de val

Dat was op TV :)
Kost je wel 750 euro :o

Ja en 3 vrije dagen, het is vast niet in het weekend.

Dat kost mij als ondernemer nog ff wat meer als die 750 :(

Ga er maar vanuit dat ze dit niet zo snel geven dan maar :X

En rbw opnieuw halen gaat niet lukken voor 750 staat wel A,B,C,D,E op die ben ik dan wel in een keer allemaal kwijt. B|
 
HALLO

zegveld/noorden de achtervolging inzetten en pas in Hoofddorp aanhouden. Dat is behoorlijk gekke werk! Ik gok dat dat zo`n 30km achtervolging is.

Dat geeft wel aan dat het behoorlijk hard gaat, ik verwacht dat een motoragent toch redelijk snel iemand moet kunnen stoppen :?

Dat de man nu was gelaserd met 110 valt nog alles mee. Op het moment dat mensen klagen lijkt mij dat je echt wel VEEL harder moet rijden.... Dat de beste man daar geregeld 200+ rijdt lijkt mij aangenamer.

Aan de ene kant denk ik: dit is wel een aanpak tegen de echte aso`s

Aan de andere kant: het kan mij ook gebeuren O-) Ik woon ook in het groene hart en daar zitten wel lekkere bochtige wegen tussen waar je standaard "aan het racen" bent.
 
die vent is ook wel heel dom...
slechts de eerste keer met 5 km gepakt worden en dan nog vluchten en de volgende dag weer keihard los gaan.

tja, dan ben je ook wel een complete idioot.
 
Ik woon zelf in Zegveld en rij dan ook zeer regelmatig op de Milandweg richting Noorden. Tot een 2-3 maanden geleden was de hele weg een 80km/u zone, tegenwoordig is echter het eerste stuk, vanaf Zegveld een 60km/u zone geworden. Waarom dit gebeurt is, is mij nog altijd een godsraadsel, afijn het verkeer trekt zich er dan ook geen ene ****** van aan en rijd nog altijd 80~100km/u op deze stukken.
Zoals niet zo lang geleden in het nieuws was, 'kan' je daar toch aanzienlijk harder als 110km/u ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ik woon zelf in Zegveld en rij dan ook zeer regelmatig op de Milandweg richting Noorden. Tot een 2-3 maanden geleden was de hele weg een 80km/u zone, tegenwoordig is echter het eerste stuk, vanaf Zegveld een 60km/u zone geworden. Waarom dit gebeurt is, is mij nog altijd een godsraadsel, afijn het verkeer trekt zich er dan ook geen ene ****** van aan en rijd nog altijd 80~100km/u op deze stukken.
Zoals niet zo lang geleden in het nieuws was, 'kan' je daar toch aanzienlijk harder als 110km/u ;-)

Dan is deze actie zeker voor mij te begrijpen. Als het specifiek over jouw gaat voel je je natuurlijk behoorlijk "opgewacht" :+
 
ga je soms uit lunchen bij de Librije voor € 750,- mag toch hopen van wel. :z
 
Laatst bewerkt:
toch wel apart, de meeste politie korpsen hebben een bgrotingstekort, en plotseling mag je voor diverse overtredingen meteen 750 euro aftikken
 
Ik woon zelf in Zegveld en rij dan ook zeer regelmatig op de Milandweg richting Noorden. Tot een 2-3 maanden geleden was de hele weg een 80km/u zone, tegenwoordig is echter het eerste stuk, vanaf Zegveld een 60km/u zone geworden. Waarom dit gebeurt is, is mij nog altijd een godsraadsel, afijn het verkeer trekt zich er dan ook geen ene ****** van aan en rijd nog altijd 80~100km/u op deze stukken.
Zoals niet zo lang geleden in het nieuws was, 'kan' je daar toch aanzienlijk harder als 110km/u ;-)


In dat bericht onder je klik wordt gesproken over max. 80. Heb je gelijk de reden waarom dat naar beneden is bijgesteld naar 60. Gevaarlijke weg. :Y :+
 
HALLO

zegveld/noorden de achtervolging inzetten en pas in Hoofddorp aanhouden. Dat is behoorlijk gekke werk! Ik gok dat dat zo`n 30km achtervolging is.

Dat geeft wel aan dat het behoorlijk hard gaat, ik verwacht dat een motoragent toch redelijk snel iemand moet kunnen stoppen :?
...

Is het hele vreemde gedachte dat die agent gewoon aan het wachten was tot hij nog een paar regels zou overtreden?

Ik vindt dit wel een beetje een vreemde gang van zaken; je pakt iemand die 110 rijd waar de gemiddelde snelheid kort geleden nog 100 was, en 80 was toegestaan, dus de weg is er blijkbaar wel geschikt voor. Lijkt me weer zo'n gevalletje van gewoon wat borden naast de weg planten en dan moet het maar goed zijn.

Daarbij trekken veel mensen hier zich, denk ik, weinig aan van doorgetrokken strepen e.d. Ik zie ze heel vaak op plaatsen waarvan ik denk dat inhalen met een Cuore of Panda misschien wel lastig kon worden, maar wat voor een voertuig met enig acceleratievermogen toch echt geen probleem mag zijn.
 
Helaas gaat die 750 euri naar het CBR ;)

Welkom bij de Divisie Vorderingen....Eén van de weinige afdelingen van het CBR die redelijk wat overhouden aan allerhande cursussen voor wegmisbruikers (EMA, is ook al zo'n succesvolle cursus en nu dus ook de EMG erbij) Gaat goed met het CBR.
Op zich valt het bedrag me nog mee, ik ben als ik op een Oracle gerelateerde cursus ga al snel dit bedrag kwijt voor 2 dagen.
 
Ik vermoed dat als bewoners en weggebruikers zolang/zoveel klagen dat de politie in actie komt dat er toch echt wel iets meer aan te merken was op z'n rijstijl dan alleen maar te hard rijden. Deze mijnheer mag de politie dankbaar zijn, ze hebben wellicht z'n leven gered met deze actie (als 'ie iets opsteekt van die cursus tenminste).
 
Mee eens. Wat ik begrepen heb is, dat je het wel erg bont moet maken wil je deze sanctie opgelegd krijgen.

Als je elke dag als een dwaas naar je werk scheurt (ik bedoel, 2 wielen los als je over drempels rijdt? Dan ga je best rap) dan verdien je best een pak voor je broek. Ik rijd ook door naar me werk, maar wel binnen (de naar mijn mening) beperken.

Als ik de berichtgeving moet geloven deed deze meneer dit niet.
 
Misschien had ie ook een luidruchtige pijp eronder liggen? Dan klinkt het natuurlijk ook al hard. Daarom zullen ze ook wel geklaagd hebben.

Maar als er onderweg opmerkelijk rijgedrag is vertoond wat niet door de beugel kan, tja dan is het wellicht terecht. Hoewel ik niet snap dat ze er dan zo lang achter moeten blijven hangen en dat die man niet heeft doorgehad dat ie achtervolgd werd... ook wel beetje suf.
 
Deze mijnheer mag de politie dankbaar zijn, ze hebben wellicht z'n leven gered met deze actie (als 'ie iets opsteekt van die cursus tenminste).

Die gasten die zo rijden staan anders toch wel in het nieuws... dodelijk verontgelukte motorrijder...


Maar toch wel gaaf om met twee wieltjes in de lucht te zijn *O*
 
B| dit is dus politie nieuwe stijl, daarmee dus een nieuwe uitdaging voor de wegpiraten onder ons. Sjeesen of gepakt worden, dat is de vraag.
Deze motorrijder had gewoon pech dat de politie zo slim was om 2 dagen achterelkaar te checken.
En nu zullen er wel weer een heleboel moraalridders langskomen die ff hun hartje kunnen luchten omdat ze zelf niet zo durven te rijden.
IK vind dat zolang er geen kinderen/dieren of mooie vrouwen gevaar lopen je zelf verantwoordelijk bent voor je rijgedrag.
Je loopt altijd risico als motorrijder, de eerste de beste oma in koekblik kan je niet gezien hebben en gewoon vanuit een linkse straat de weg op duiken en jou terwijl je met 60 km/h aankwam tuffen torperderen. Daar reed je dan braaf, en voor wat...

Nee, laat mij maar lekker genieten van de mooie wegen zolang het nog kan.

8-)
 
Pas in Hoofddorp aangehouden?
Dan reed die gast of heel veel te hard, of die agent kan niet rijden :P

Ik zie het ook vaak op wegmisbruikers enzo, net zo lang achtervolgen tot ze een waslijst hebben, en dan coulant zijn door er 1 te laten vallen. Zodra ze 1 overtreding zien horen ze je meteen aan te houden naar mijn mening.....als je in de tijd dat ze je willen aanhouden nog een overtreding begaat, prima, die mag er bij, maar niet nog 30 km achtervolgen als je TOCH al weet dat iemand z'n rijbewijs kwijt gaat zijn.
 
Politie zou eens zoveel tijd moeten besteden aan het pakken van echte criminelen :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan